eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niecała 14

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814665200

1.5.8.) Numer faksu: 814665201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muplublin.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c859439-2556-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c859439-2556-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080955/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 organizacja szkolenia grupowego - Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT

1.3.12 organizacja szkolenia grupowego - Podstawowe kompetencje cyfrowe - ECDL Base

1.3.13 organizacja szkolenia grupowego - 3. Asystent do spraw księgowości z egzaminem zewnętrznym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 realizowany w ramach projektu pt: „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych (w tym dotacje na samozatrudnienie) w celu zwiększenia ich szans na znalezienie zatrudnienia – realizowana przez Miejski Urząd Pracy w Lublinie (I)”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331483

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MUP.PKIII.371.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106950,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT
Kod zawodu: 834401 /Kierowca operator wózków jezdniowych (widłowych)
Liczba godzin: 50 godzin zegarowych zajęć + egzamin przed Urzędem Dozoru Technicznego lub równoważnym podmiotem do tego uprawnionym.
Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób)
Termin realizacji szkolenia – wymagane jest, aby szkolenie realizowane było:
I grupa – wrzesień/październik 2023 z egzaminem zewnętrznym (egzamin zewnętrzny powinien odbyć się do 30 dni kalendarzowych po zakończonym kursie nie później niż do dnia 31.10.2023 roku.)
• II grupa – październik/listopad 2023 z egzaminem zewnętrznym (egzamin zewnętrzny powinien odbyć się do 30 dni kalendarzowych po zakończonym kursie nie później niż do dnia 30.11.2023 roku.)
• Zamawiający dopuszcza podział grup na podgrupy.
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników szkolenia w wiedzę i umiejętności w zakresie budowy i obsługi wózków jezdniowych oraz niezbędnych do podjęcia zatrudnienia w zawodzie operatora wózków jezdniowych, a także przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego przed Urzędem Dozoru Technicznego lub równoważnego uprawnionego podmiotu. (Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą)
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
• typy i podziały stosowanych wózków jezdniowych;
• budowa wózka jezdniowego;
• czynności kierowcy przy obsłudze wózków;
• wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa;
• zagadnienia z zakresu BHP;
• wiadomości o dozorze technicznym;
• informacje o bezpiecznej wymianie butli gazowej w wózkach jezdniowych;
• praktyczną naukę jazdy;
Wykonawca przedkłada program szkolenia opracowany lub zatwierdzony zgodnie z art. 37 pkt.14
z ustawy o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1514 z późn. zm.)
Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin z uwzględnieniem w/w zapisu.
Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 26996,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
Asystent/ka ds. księgowości z egzaminem zewnętrznym
Liczba godzin: 100 godzin zegarowych zajęć + egzamin zewnętrzny przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą.
Kod zawodu: 431101 (asystent ds. księgowości);
Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób)
Termin realizacji szkolenia – wymagane jest, aby szkolenie realizowane było w terminie październik/listopad 2023 łącznie z egzaminem zewnętrznym .
• Zamawiający dopuszcza podział grup na podgrupy
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie księgowości oraz przygotowanie do egzaminu przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą.
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
• podstawowe zagadnienia z rachunkowości,
• aktywa trwałe,
• pasywa, przychody i koszty,
• sprawozdanie finansowe,
• fakturowanie,
• program do obsługi księgowej np. Symfonia,
• archiwizowanie dokumentów księgowych,
• program Płatnik
• program Excel
Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin.
Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 18755,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA
Podstawowe kompetencje cyfrowe -ECDL Base
Liczba godzin: 100 godzin zegarowych zajęć + egzamin będzie przeprowadzony przez instytucję uprawnioną do przeprowadzania egzaminów i certyfikacji ECDL (uprawienia uzyskane od Polskiego Towarzystwa Informatycznego)
Kod zawodu: 411090 (pozostali pracownicy obsługi biurowej)
Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób)
Termin realizacji szkolenia-wymagane jest aby szkolenie realizowane było:
• I grupa - 10 osób - wrzesień/październik 2023 r. łącznie z egzaminem
• II grupa- 10 osób - październik/listopad 2023 r. łącznie z egzaminem,
• Zamawiający dopuszcza podział grup na podgrupy.

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi komputera oraz przygotowanie do egzaminu przed Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą uprawnioną do przeprowadzania egzaminów i certyfikacji ECDL (uprawienia uzyskane od Polskiego Towarzystwa Informatycznego). Egzamin będzie się odbywał zgodnie z Procedurą Przeprowadzania Egzaminów dla danego certyfikatu ECDL i zostanie przeprowadzony przez licencjonowanych egzaminatorów ECDL (uprawienia nadane przez Polskie Towarzystwo Informatyczne) z uprawieniami do egzaminowania z danego modułu ECDL.

Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
• podstawy pracy z komputerem,
• podstawy pracy w sieci,
• przetwarzanie tekstów,
• arkusze kalkulacyjne,
Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin.
związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin.
Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 61199,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANNORT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641875854

7.3.3) Ulica: Ożarowska 75

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości Robert Staluszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621318617

7.3.3) Ulica: Zielona 8

7.3.4) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 88-430

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO Lublin spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120156688

7.3.3) Ulica: Diamentowa 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-447

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.