eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › KURS PRAWA JAZDY KAT. C DLA ŻOŁNIERZY W ELBLĄGU ORAZ BARTOSZYCACH.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KURS PRAWA JAZDY KAT. C DLA ŻOŁNIERZY W ELBLĄGU ORAZ BARTOSZYCACH.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KURS PRAWA JAZDY KAT. C DLA ŻOŁNIERZY W ELBLĄGU ORAZ BARTOSZYCACH.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec6d7a20-6692-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 KURS PRAWA JAZDY KAT. C DLA ŻOŁNIERZY W ELBLĄGU ORAZ BARTOSZYCACH

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane
w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
􀀀 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300
Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
􀀀 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi
osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „ KURS PRAWA JAZDY KAT. C DLA ŻOŁNIERZY W ELBLĄGU ORAZ BARTOSZYCACH”, nr postępowania: 58/SZP/2023;
􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
􀀀 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.59.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zgodnie
z obowiązującymi przepisami: kursu prawa jazdy kat. C dla żołnierzy w Elblągu oraz Bartoszycach:
Część zamówienia nr 1 - szkolenie kierowców kategorii C dla 66 osób garnizon Elbląg.
2. Kurs należy przeprowadzić w ośrodku szkolenia kierowców, w rozumieniu ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 622
z późn. zm.).
3. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 września 2018 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1885).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 80411100-9 - Usługi w zakresie egzaminów na prawo jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Ilość instruktorów nauki jazdy do części praktycznej, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia – 20%
3) Ilość pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia – 20%
2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

3. W kryterium K2 - „Ilość instruktorów nauki jazdy do części praktycznej, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
Dla części zamówienia nr 1
 2 instruktorów – otrzyma 0 pkt.
 3 instruktorów – otrzyma 5 pkt.
 4 instruktorów – otrzyma 10 pkt.
 5 i więcej instruktorów – otrzyma 20 pkt.
UWAGA:
• minimalna ilość instruktorów nauki jazdy, jakimi powinien dysponować Wykonawca to 2 (dwoma instruktorami do części praktycznej). Oferta tego Wykonawcy, który nie spełni tego kryterium, zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.
• w przypadku nie wykazania (brak zaznaczenia) przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym żadnego instruktora do części praktycznej, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalną ilość
tj. 2 instruktorów i otrzyma 0 pkt.

4. W kryterium K3 - „Ilość pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
Dla części zamówienia nr 1
 wykonawca który posiada 1 pojazd – otrzyma 0 pkt.
 wykonawca który posiada 2 pojazdy – otrzyma 10 pkt.
 wykonawca który posiada 3 pojazdy – otrzyma 15 pkt.
 wykonawca który posiada 4 lub więcej pojazdów – otrzyma 20 pkt.
UWAGA:
• minimalna ilość pojazdów do nauki jazdy, jakimi powinien dysponować Wykonawca to 1 pojazd Oferta tego Wykonawcy, który nie spełni tego kryterium, zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.
• w przypadku nie wykazania (brak zaznaczenia) przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym żadnego pojazdu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalną ilość tj. 1 i otrzyma 0 pkt.

5. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P= K1+K2+K3
P- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryteriach
K1- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”
K2- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium ,, Ilość instruktorów nauki jazdy do części praktycznej, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia”
K3 - liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Ilość pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia”
6. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
7. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość instruktorów nauki jazdy do części praktycznej, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zgodnie
z obowiązującymi przepisami: kursu prawa jazdy kat. C dla żołnierzy w Elblągu oraz Bartoszycach-
Część zamówienia nr 2 - szkolenie kierowców kategorii C dla 8 osób garnizon Bartoszyce.
2. Kurs należy przeprowadzić w ośrodku szkolenia kierowców, w rozumieniu ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 622 z późn. zm.).
3. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 września 2018 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1885).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 80411100-9 - Usługi w zakresie egzaminów na prawo jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 2
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Ilość instruktorów nauki jazdy do części praktycznej, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia – 20%
3) Ilość pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia – 20%
2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

3. W kryterium K2 - „Ilość instruktorów nauki jazdy do części praktycznej, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
Dla części zamówienia nr 2
 1 instruktor – otrzyma 0 pkt.
 2 instruktorów – otrzyma 10 pkt.
 3 instruktorów – otrzyma 20 pkt.
UWAGA:
• minimalna ilość instruktorów nauki jazdy, jakimi powinien dysponować Wykonawca to 1 (jeden instruktor do części praktycznej). Oferta tego Wykonawcy, który nie spełni tego kryterium, zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.
• w przypadku nie wykazania (brak zaznaczenia) przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym żadnego instruktora do części praktycznej, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalną ilość
tj. 1 instruktora i otrzyma 0 pkt.

4. W kryterium K3 - „Ilość pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
Dla części zamówienia nr 2
 wykonawca który posiada 1 pojazd – otrzyma 0 pkt.
 wykonawca który posiada 2 pojazdy – otrzyma 10 pkt.
 wykonawca który posiada 3 pojazdy lub więcej pojazdów – otrzyma 20 pkt.
UWAGA:
• minimalna ilość pojazdów do nauki jazdy, jakimi powinien dysponować Wykonawca to 1 pojazd Oferta tego Wykonawcy, który nie spełni tego kryterium, zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.
• w przypadku nie wykazania (brak zaznaczenia) przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym żadnego pojazdu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalną ilość tj. 1 i otrzyma 0 pkt.

5. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P= K1+K2+K3
P- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryteriach
K1- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”
K2- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium ,, Ilość instruktorów nauki jazdy do części praktycznej, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia”
K3 - liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Ilość pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia”
6. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
7. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość instruktorów nauki jazdy do części praktycznej, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów
o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w pkt 2).
4) Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt 3) i 4) stosuje się odpowiednio.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) dla części zamówienia nr 1 – 3400,00 PLN;
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części zamówienia nr 2.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia - Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem – załącznik nr 3 SWZ (Rozdział II oświadczenia) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzana za zgodność z oryginałem przez mocodawcę).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłoży umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w §9 projektowanych postanowień umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-18 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-18 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1-2:
do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r., w zależności od tego, który termin nastąpi wcześniej.

2. Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.