eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługa konwojów środków pieniężnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługa konwojów środków pieniężnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.mikolajczyk@mosir.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługa konwojów środków pieniężnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cc13ae7-42de-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049481/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługa konwojów środków pieniężnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375430/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/U/05/09/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1183967,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Katowicach.
2. Usługa ochrony mienia będzie wykonywana na niżej wymienionych obiektach na terenie miasta Katowice:
1) Kemping 215 przy ulicy Trzech Stawów 23 codziennie w godzinach 22:00-6:00 przez jednego pracownika ochrony.
2) Lodowisko Jantor ul. Nałkowskiej 11 codziennie w godzinach 22:00-6:00 przez jednego pracownika ochrony na zmianie.
3) Lodowisko Jantor II ul. Nałkowskiej 10A codziennie w godzinach 22:00-6:00 przez jednego pracownika ochrony.
4) Ośrodek Sportowy Podlesianka ul. Sołtysia 25 codziennie w godzinach 22:00-6:00 przez jednego pracownika ochrony.
5) Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Zadole ul. Wczasowa 8 wraz ze znajdującym się obok Skate Parkiem codziennie w godzinach 22:00-6:00 przez jednego pracownika ochrony.
6) Ośrodek Sportowy Kolejarz ul. Alfreda 1 codziennie w godzinach 22:00-6:00 przez jednego pracownika ochrony.
7) Stadion Miejski ul. Bukowa 1A codziennie w godzinach 6:00-14:00 przez jednego pracownika ochrony oraz w godzinach 14:00-22:00 i 22:00-6:00 przez dwóch pracowników ochrony na zmianie.
8) Ośrodek Sportowy Szopienice ul. 11 Listopada 16 codziennie w godzinach 22:00-6:00 przez jednego pracownika ochrony.
9) Ośrodek Sportowy Asnyka ul. Asnyka codziennie w godzinach 22:00-6:00 przez jednego pracownika ochrony.
10) Lodowisko Murcki ul. Bielska 1A codziennie w godzinach 22:00-6:00 przez jednego pracownika ochrony.
11) Ośrodek Tenisowy ul. Szopienicka 70 w soboty, niedziele i święta w godzinach 22:00-6:00 przez jednego pracownika ochrony.
12) Lodowisko sezonowe I zlokalizowane na terenie miasta Katowice w miesiącach: XII.2022 r. oraz I-III.2023r. codziennie w godzinach 22:00-6:00 przez jednego pracownika ochrony.
13) Ośrodek Sportowy Gliwicka ul. Gliwicka 214 sezonowo w okresie VII-VIII.2023
14) Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Rolna ul. Nasypowa 65 sezonowo w okresie VI-IX.2023.
15) Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Bugla ul. Żeliwna 26D sezonowo w okresie VI-VIII.2023.
3. Wykonawca do realizacji usługi ochrony skieruje 50 (pięćdziesiąt) osób pełniących funkcje pracownika ochrony, posiadających uprawnienia pracownika ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia, a także zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U.2020.1320 ze zm) oraz 12 (dwanaście) osób pełniących funkcje pracownika ochrony, posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia, a także zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu Kodeksu pracy.
4. Wykonawca do realizacji usługi skieruje dwie (2) osoby pełniące funkcję koordynatora ochrony, posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia, a także minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku koordynatora ochrony.
5. Usługa ochrony będzie realizowana przez pracowników ochrony posiadających w momencie przystąpienia do pracy, umiejętności obsługi systemów monitoringu, PPoż, oświetlenia oraz inne umiejętności niezbędne na danym stanowisku pracy na obiekcie Zamawiającego.
6. Zaangażowane osoby mogą przystąpić do pracy po zapoznaniu się z warunkami obiektu i odbyciu instruktażu w zakresie obsługi systemów: przeciwpożarowych, monitoringu, oświetlenia oraz innych w obecności kierownika obiektu.
7. Ochrona mienia powinna być również wykonywana w razie konieczności, przez co najmniej dwuosobowy zmotoryzowany patrol interwencyjny wyposażony w łączność telefoniczną z czasem dojazdu na każdy z obiektów Zamawiającego nieprzekraczającym 10 minut przez całą dobę. Patrol interwencyjny musi na wezwanie podjąć interwencję. Koszt patrolu interwencyjnego uwzględniony jest w cenie za roboczogodzinę pracownika ochrony.
8. W przypadku następujących obiektów:
1) Wodny plac zabaw ul. Pułaskiego,
2) Wodny plac zabaw w rejonie ulic Biedronek/Radockiego,
3) Wodny plac zabaw ul. Ułańska,
4) Ośrodek Sportowy Słowian ul. 1 Maja 99
5) Hala Sportowa Józefowska ul. Józefowska 40
6) Boisko Sportowe Rapid ul. Jana Nepomucena Stęślickiego 6
7) Boiska Sportowe przy ul. Boya Żeleńskiego 96C wraz z budynkiem
8) Ośrodek Sportowy Hetman ul. Siwka 6
Zamawiający będzie sprawował kontrolę zainstalowanych systemów monitoringu i w razie uzasadnionego przypadku, będzie wzywał patrol interwencyjny Wykonawcy.
9. W związku z sezonowym otwarciem obiektów planowana jest dodatkowa ochrona wg poniższej informacji:
1) Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Rolna ul. Nasypowa 65 ochrona w okresie VI-IX.2023
od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00 przez kwalifikowanego pracownika ochrony, w soboty i niedziele w godz. 9.30-17.30 przez kwalifikowanego pracownika ochrony oraz w godzinach 10.30-18.30 przez kwalifikowanego pracownika ochrony,
2) Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Bugla ul. Żeliwna 26D ochrona w okresie VI-VIII.2023 codziennie w godz. 9.00-17.00 przez kwalifikowanego pracownika ochrony i w godz. 10.00-18.00 przez kwalifikowanego pracownika ochrony,
3) Ośrodek Sportowy Gliwicka ul. Gliwicka 214 ochrona w okresie VII-VII.2023 codziennie w godz. 10.00-18.00 przez kwalifikowanego pracownika ochrony,
4) Lodowisko Murcki ulica Bielska 1A ochrona w okresie IV-VIII w godz. 14.00-22.00 oraz w okresie VI-VIII w godzinach 6.00-14.00.
5) ochrona w dniu 24.12.2022 roku w godzinach 14.00-22.00 na następujących obiektach:
a) Ośrodek Sportowy Gliwicka ulica Gliwicka 214
b) Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Rolna ulica Nasypowa 65
c) Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Bugla ulica Żeliwna 26d
d) Ośrodek Sportowy Hetman ulica Siwka 6.
Dodatkowa ochrona będzie wykonywana w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach ogólnej liczby godzin ochrony. Po uzyskaniu pisemnego zlecenia Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego uruchomienia ochrony dodatkowej. Rozliczenie nastąpi w oparciu o zawartą umowę.
10. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec godzinowy czas trwania ochrony na obiektach w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz, że w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego, w szczególności objęcie nowego obiektu nastąpi podjęcie ochrony tego obiektu, rezygnacja z ochrony w całości/i lub częściowo, przy czym ogólna liczba godzin ochrony stanowi maksymalną ich liczbę.
11. Obsadę służby ochrony w każdym przypadku stanowią pracownicy ochrony fizycznej zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, posiadający legitymacje pracownika ochrony fizycznej i/lub kwalifikowanego pracownika ochrony, niekarani, posiadający jednolite umundurowanie z logo wykonawcy i wyposażeni w środki łączności oraz spełniający wszystkie stosowne wymogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 1170811,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zapewni konwojowany transport wartości pieniężnych w dniach oraz godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami – Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.09.2010 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. 2016.793), Ustawą z dnia 22.08.1997 roku
o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. 2021.1995).
2. Usługa konwoju wartości pieniężnych będzie wykonywana przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, niekaranych. Konwojenci powinni posiadać legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, jednolite umundurowanie z logo Wykonawcy oraz powinni być wyposażeni w środki łączności oraz spełniający wszystkie stosowne wymogi.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym pojazdem do konwoju gotówki. Pojazd winien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.09.2010 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. 2016.793).
4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi konwojowanego transportu wartości pieniężnych w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego, o czym każdorazowo Zamawiający powiadomi Wykonawcę dzień przed planowanym konwojem.
5. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną nieograniczoną odpowiedzialność za konwojowane pieniądze od chwili pobrania ich z obiektów opisanych poniżej do złożenia w wrzutni lub w banku.
6. Konwojenci przydzieleni do ochrony transportu powinni być wyposażeni w wewnętrzne i zewnętrzne środki łączności. Konwojowana będzie kasjerka lub inny pracownik Zamawiającego przewożący wartości pieniężne w ilości nieprzekraczającej 0,2 jednostki obliczeniowej wg wyżej wymienionych przepisów.
7. Szczegóły dotyczące konwojowania jak: godziny rozpoczęcia transportów, ilości transportów w okresie kalendarzowym (tygodniu/miesiącu), wskazanie dni tygodnia itp. zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą.
8. Sugerowane godziny rozpoczęcia konwojów: 8:30-10:30.
9. Konwoje będą wykonywane w dniach roboczych od poniedziałku do piątku. Wykonawca po uzyskaniu informacji o konwoju określi drogi/ulice, jakimi będzie się poruszał wykonując w danym dniu konwój.
10. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia samochodu na żądanie Zamawiającego w czasie i miejscu uzgodnionym przez umawiające się strony. Wszelkiego rodzaju informacje związane z transportem mają charakter poufny.
11. Ochrona transportu pieniędzy odbywać się będzie przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony samochodem przystosowanym do konwoju gotówki z następujących miejsc/punktów na terenie miasta Katowice:
1) Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Bugla ul. Żeliwna 26D
2) Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Rolna ul. Nasypowa 65
3) Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Zadole ul. Wczasowa 8
4) Kemping 215 przy ul. Trzech Stawów 23
5) Boisko Sportowe Rapid ul. Steślickiego 6
6) Ośrodek Sportowy Słowian ul. 1 Maja 99
7) Ośrodek Sportowy Szopienice ul. 11 Listopada 16
8) Ośrodek Sportowy Kolejarz ul. Alfreda 1
9) Ośrodek Sportowy Hetman ul. Siwka 6
10) Ośrodek Tenisowy ul. Szopienicka 70
11) Ośrodek Sportowy Podlesianka ul. Sołtysia 25.
Konwoje każdorazowo rozpoczynać się będą w siedzibie MOSiR Katowice tj. ulica Zofii Nałkowskiej 10A.
Po odbiorze gotówki w punktów, konwój uda się do banku na terenie miasta Katowice i wróci do siedziby MOSiR lub konwój uda się do wrzutni na terenie lodowiska Jantor przy ul. Z. Nałkowskiej 11.
Adres placówki banku zostanie podany wybranemu Wykonawcy.
12. Zamawiający w opisanym zakresie planuje łącznie 30 konwojów w trakcie trwania umowy i odbiór gotówki z miejsc/punktów opisanych w pkt 11 wg następującego podziału:
1) Dziewięć konwojów z miejsc opisanych ppkt 2-11, raz w miesiącu w okresie XII.2022,
I-VI.2023, X-XI.2023
2) Cztery konwoje z miejsc opisanych w ppkt.1-11 w okresie VII, VIII, IXx2,
3) Sześć konwojów z miejsc opisanych w ppkt. 1-4 i 10 w okresie VIx2, VIIx3, VIII,
4) Jedenaście konwojów z miejsc opisanych w ppkt. 1,2,3,4,10 w okresie VI-VIII.
13. Ustalenie terminów oraz punktów odbioru gotówki dokonywane będzie każdorazowo dzień przed planowanym konwojem przez Głównego Księgowego, jego zastępcę lub innego upoważnionego pracownika Zamawiającego. Adres placówki banku zostanie podany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości konwojów lub wprowadzenia dodatkowego konwoju w ramach opisanych powyżej punktów odbioru. Wykonawcy przysługuje prawo do wynagrodzenia za faktycznie wykonane konwoje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 13156,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1424930,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2010042,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1424930,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fosa Ochrona Spółka z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Ochrony, Szkolenia, Asekuracji Fosa Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272731407

7.3.3) Ulica: Katowicka 115d

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

usługi ochrony w kilku lokalizacjach - Agencja Ochrony Osób i Mienia PULS Leszek i Katarzyna Pyka Spółka Jawna Radzionków ;
podjazdy grupy interwencyjnej - ERA Sp. z o.o. Chorzów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1424930,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-01 do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fosa Ochrona Spółka z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Ochrony, Szkolenia, Asekuracji Fosa Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272731407

7.3.3) Ulica: Katowicka 115d

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-01 do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.