eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SpytkowiceAdaptacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Spytkowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Spytkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. 12 Pułku Piechoty w Spytkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490452797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spytkowice

1.5.2.) Miejscowość: Spytkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-745

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2spytkowice@spytkowice.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp2spytkowice.szkolna.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8570cfa-d075-4034-ad3e-0dfda6754e15

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Spytkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8570cfa-d075-4034-ad3e-0dfda6754e15

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00436886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt w ramach programu Fundusz Europejskie dla Małopolski 2021-2027 Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Spytkowice

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379675

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.0761-5/1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150,000

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REMONT PLACU ZABAW ORAZ BUDOWA OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych:

1. Informacje ogólne

Położenie Jednostka 121113_2 Spytkowice
obręb 0001 Spytkowice

Działki nr ewid. działki ew. nr 2141/10; 2141/7
34-745 Spytkowice 566

1) Teren objęty postępowaniem stanowi teren Szkoły Podstawowej nr 2 im. 12 Pułku Piechoty w Spytkowicach. Istniejące przeznaczenie terenu tj. plac zabaw nie ulegnie zmianie. Przetarg obejmuje jedynie remont jego nawierzchni pow. ok. 164,8 m2, oraz budowę obiektów małej architektury z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
2) Na placu zabaw znajduje się obecnie kilka urządzeń zabawowych do demontażu, jedno urządzenie ze względu na dobry stan techniczny do zachowania.

2. Zakres robót objętych umową ;

1) Roboty przygotowawcze.
2) Demontaż istniejącej nawierzchni oraz urządzeń.
3) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
4) Uzupełnienie ubytków w podbudowie placu zabaw.
5) Wykonanie nowej nawierzchni elastycznej poliuretanowej z fragmentami nawierzchni utwardzonej brukowej pod ławki oraz części biologicznie czynnej.
6) Budowa obiektów małej architektury z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych tj.: zestaw metalowy, tablica regulaminowa placu zabaw, okrągły stół z ławkami łukowymi, huśtawka pojedyncza + bocianie gniazdo, ławki z oparciem 4 szt. oraz kosz na śmieci.
6) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.

3. Zasadniczy zakres robót obejmuje prace związane z wymianą nawierzchni według poniższego zestawienia:

1) Demontaż istniejącej nawierzchni bezpiecznej z płyt poliuretanowych – 140 m2.
2) Uzupełnienie podbudowy
3) Wykonanie nowej nawierzchni elastycznej PCV – 120,1 m2
Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej na podsypce żwirowej pod ławki – 12,9 m2
Wykonanie nawierzchni biologicznie czynnej – 31,8 m2
5) Oczyszczenie terenu prowadzenia prac

4. Zasadniczy zakres robót obejmuje prace związane z budową obiektów małej architektury według poniższego zestawienia:

1) Demontaż istniejących urządzeń z wyjątkiem sprężynowca w północnej części placu zabaw (ze względu na dobry stan techniczny urządzenia została podjęta decyzja o jego zachowaniu)
2) Wykonanie fundamentów pod nowe urządzenia
3) Budowa nowy urządzeń
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych rodzajowo zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych,
8. Rozwiązania równoważne:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub ogólnych warunkach umowy, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
2) Należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę; normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe wymagane przez Zamawiającego (mają charakter przykładowy). Ich wskazanie w dokumentacji projektowej (projekcie budowlanym, przedmiarze robót) lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów i urządzeń, nazwy producentów mają stanowić jedynie podstawę do kategoryzacji zastosowanych materiałów pod względem parametrów technicznych, estetycznych i ekonomicznych. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych innych producentów pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów technicznych niż opisane w projekcie budowlanym oraz spełnienie opisanych funkcji.
9. Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami i ruchem pojazdów.
10. Zabezpieczenie mediów - Wykonawca we własnym zakresie, na podstawie odrębnych umów zawartych z dostawcami, zabezpieczy i poniesie koszty dostawy niezbędnych do realizacji zamówienia mediów na czas prowadzenia robót.
11. Zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych - Wykonawca we własnym zakresie, na podstawie odrębnych umów zabezpieczy i poniesie koszty dostawy niezbędnych do realizacji zamówienia pomieszczeń socjalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość oferty najniższej znacznie przekracza kwotę jaką dysponuje zamawiający.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185746,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.