Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00358365/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 5044 100
1.5.8.) Numer faksu: 22 5044 139
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - inny zamawiający
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0a6231e-399b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00327625/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Części B - Projekt "Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE" finansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa I, Poddziałanie 1.3.3 ”Zmniejszenie emisyjności gospodarki”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358365/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81167,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby WFOŚiGW w Warszawie (tonery, bębny i inne akcesoria) szczegółowo wymienionych i opisanych w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych.
3. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Kaseta z tonerem musi posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające wysypanie proszku tonera podczas transportu czy magazynowania.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych, pod warunkiem, że spełniają parametry techniczne takie jak oryginalne i nie będą powodowały uszkodzeń urządzeń kopiujących i drukujących.
5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać materiały eksploatacyjne do siedziby WFOŚiGW w Warszawie przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie, na własny koszt, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem we wskazane miejsce.
6. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, bez wad.
7. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80011,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108442,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80011,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMAX 9 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510417432
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-418
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80011,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa prania przedmiotów mundurowych
- Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Otolaryngologicznego ..."
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 15 w budynku przy ul. Żurawiej 2 w Warszawie
- Likwidacja kolein na koronie wału przeciwpowodziowego rzeki Małej Wisły (0+700 - 2+250) na odcinku w km 1+450-1+950 w m. Dankowice, gm. Wilamowice
- Dostawa komory do przyśpieszonych badań starzeniowych oraz odporności na światło z lampami ksenonowymi.
- "Kompleksowa usługa opracowania publikacji promującej sektor ekonomii społecznej (CIS)".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP-30/25 Dostawa tuszy i tonerów.
- "Sukcesywny zakup i dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
- Dostawa i zakup pomocy dydaktycznych, mebli, wyposażenia i sprzętów dla placówek wychowania przedszkolnego w Gminie Lubartów
- SUKCESYWNA DOSTAWA TONERÓW I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych na potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w przedszkolach w Gminie Gnojnik"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.