eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokRoboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA w Białymstoku w latach 2025-2028 w podziale na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2025-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA w Białymstoku w latach 2025-2028 w podziale na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500029

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-703

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makulesza@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA w Białymstoku w latach 2025-2028 w podziale na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc5a7da6-120f-4653-aed0-af238d54a817

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00436357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097769/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad O/ Białystok w latach 2025-2027 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392952

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OBI.D-3.2421.29.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną
Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku w latach 2025-2028 w podziale na 2 części:
Część I: Rejon Białystok + Rejon Bielsk Podlaski + Rejon Zambrów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 3079792,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną
Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku w latach 2025-2028 w podziale na 2 części:
Część II: Rejon Augustów + Rejon Łomża + Rejon Suwałki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 2953192,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

- Część I: Rejon Białystok + Rejon Bielsk Podlaski + Rejon Zambrów
W postępowaniu na część I zostały złożone oferty:
01) INTOP WARSZAWA sp. z o.o., ul. Łukasza Drewny 70, 02-968 Warszawa:
- cena: 7 878 814,20 zł – 35,27 pkt
- okres gwarancji: 48 miesięcy – 40,00 pkt
Łączna punktacja: 75,27 pkt
02) USŁUGI KOMUNALNE „DUDA” TOMASZ DUDA, ul. Słowicza 17, 11-700 Mrągowo:
- cena: 6 166 113,00 zł – 45,06 pkt
- okres gwarancji: 48 miesiecy – 40,00 pkt
Łączna punktacja: 85,06 pkt
04) P.P.H.U. ELEKTOR Janusz Jackiewicz, Bogusze 58, 16-100 Sokółka:
- cena: 4 631 085,30 zł – 60,00 pkt
- okres gwarancji: 24 miesiące – 0,00 pkt
Łączna punktacja: 60,00 pkt

Cena najkorzystniejszej oferty tj. 6 166 113,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części I tj.: 3 788 144,90 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4631085,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7878814,20 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

- Część II: Rejon Augustów + Rejon Łomża + Rejon Suwałki

W postępowaniu na część II zostały złożone oferty:
01) INTOP WARSZAWA sp. z o.o., ul. Łukasza Drewny 70, 02-968 Warszawa:
- cena: 7 541 644,69 zł – 34,19 pkt
- okres gwarancji: 48 miesięcy – 40,00 pkt
Łączna punktacja: 74,19 pkt
02) USŁUGI KOMUNALNE „DUDA” TOMASZ DUDA, ul. Słowicza 17, 11-700 Mrągowo:
- cena: 5 957 935,50 zł – 43,28 pkt
- okres gwarancji: 48 miesiecy – 40,00 pkt
Łączna punktacja: 83,28 pkt

03) Wynajem Sprzętu Budowlanego "Marpo" Mariusz Buziewicz, Popowo 9A, 19-200 Popowo:
- cena: 4 688 421,75 zł – 55,00 pkt
- okres gwarancji: 48 miesiecy – 40,00 pkt
Łączna punktacja: 95,00 pkt

04) P.P.H.U. ELEKTOR Janusz Jackiewicz, Bogusze 58, 16-100 Sokółka:
- cena: 4 297 859,85 zł – 60,00 pkt
- okres gwarancji: 24 miesiące – 0,00 pkt
Łączna punktacja: 60,00 pkt

Cena najkorzystniejszej oferty tj. 4 688 421,75 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części II tj.: 3 632 426,90 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4297859,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7541644,69 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.