Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00328891/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
- 2025/BZP 00348889/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa części i materiałów szybko zużywających się do urządzeń linii sortowniczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223910100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/217733/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa części i materiałów szybko zużywających się do urządzeń linii sortowniczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d2fc6e6-a52a-4af3-8d16-59d42150db4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00328891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.28.2025.KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 677019,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 1 - Części szybko zużywające się na linii sortowniczej Sigma S.A. Części do przenośników taśmowych:
1.1 Przenośnik taśmowy nieckowy: PT92, PT93, PT94, PT95, PT110, PT112, PT113, PT114, PT115
1.2 Przenośnik taśmowy przyśpieszający: SO20.1, SO26.1, SO27.1, SO43.1, SO46.1, SO53.1, SO56.1, SO61.1, SO67.1, SO86.1
1.3 Przenośnik taśmowy sortowniczy: PT6, PT10, PT32, PT39, PT45, PT47, PT55, PT69, PT70, PT107
1.4 Przenośniki taśmowe KG: PT2, PT12, PT13, PT15, PT21, PT23, PT28, PT29, PT30, PT33, PT36, PT37, PT40, PT44, PT48, PT54, PT58, PT59, PT60, PT62, PT65, PT66, PT68, PT72, PT73, PT74, PT76, PT77, PT87, PT89. PT91, PT99, PT101, PT102, PT105, PT108, PT116, PT117, PT118, PT119
1.5 Przenośniki taśmowe KZ: PT3, PT4, PT5, PT8, PT14, PT16, PT19, PT22, PT24, PT35, PT38, PT41, PT42, PT49, PT50, PT51, PT52, PT57, PT63, PT64, PT75, PT78, PT79, PT84, PT85, PT88, PT90, PT93, PT100, PT104, PT106, PT109, PT110, PT114, PT115, PT120
Listę części zawiera tabela nr 1 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42417200-4 - Przenośniki
4.5.5.) Wartość części: 313278 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 2 - Części szybko zużywające się do separatorów optycznych STEINERT UniSort
Urządzenie typu PC2000R v31: SO86.2
Urządzenia typu PC2800R v31: SO20.2, SO26.2, SO46.2, SO53.2, SO56.2, SO61.2, SO67.2
Urządzenia typu PC2000RR v31: SO27.2, SO43.2
Nr projektu: A2221708
Rok produkcji: 2023
Listę części zawiera tabela nr 2 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30132300-6 - Urządzenia sortujące
4.5.5.) Wartość części: 43848,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 3 - Części szybko zużywające się do separatorów STEINERT Fe i nFe
Urządzenie typu UME 135 150 C: SE80
Zamówienie nr: A1220854
Numer seryjny: 22085409001
Rok produkcji: 2023
Urządzenie typu UME 115 130 C: SE96
Zamówienie nr: A1220854
Numer seryjny: 22085413001
Rok produkcji: 2023
Urządzenie typu NES 100 200 E 500 95 C: SW98
Zamówienie nr: A1220854
Numer seryjny: 22085405001
Rok produkcji: 2023
Urządzenie typu NES 150 220 E 500 95 C: SW83
Numer seryjny: 22085401001
Rok produkcji: 2023
LListę części zawiera tabela nr 3 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30132300-6 - Urządzenia sortujące
4.5.5.) Wartość części: 21357,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 4 - Części szybko zużywające się do sprężarkowni Alup Kompressoren GmbH
Części do kompresorowni wyposażonej w n/w urządzenia:
4.1 Sprężarka CPF 180, numer seryjny: TRD141505
4.2 Sprężarka CPVS 180, numer seryjny: TRD141395
4.3 Osuszacz PH 2060 HE, numer seryjny: APF274741
4.4 Filtr sieciowy FG 1529, numer seryjny: WFA2339554
4.5 Filtr sieciowy FG 1529, numer seryjny: WFA2331967
4.6 Filtr sieciowy FG 2125, numer seryjny: WFA2211337
4.7 Filtr sieciowy FC 2125, numer seryjny: WFA2204172
4.8 Filtr sieciowy S2 F DN100, numer seryjny: APF273731
4.9 Separator kondensatu OWSX 1800, numer seryjny: NSE081552
4.10 Spust kondensatu Bekomat 13, numer seryjny: NSE081553
Listę części zawiera tabela nr 4 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania,
na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42124000-4 - Części pomp, sprężarek, generatorów mocy lub silników
4.5.5.) Wartość części: 87552,06 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 5 - Części szybko zużywające się do wentylacji kabin sortowniczych VTS Sp. z o.o.
Urządzenie typu: Ventus VVS005 – VVS650 (3 szt.)
Listę części zawiera tabela nr 5 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 22392 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 6 - Części szybko zużywające się prasy belującej MACPRESSE EUROPA
Urządzenie typu MAC 111AS/1
Plan nr: 5641.A1.00
Numer seryjny: 29
Rok produkcji: 2023
Listę części zawiera tabela nr 5 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42996200-6 - Prasy do odpadów
4.5.5.) Wartość części: 28484,53 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 7 Części szybko zużywające się do separatora balistycznego BIANNA RECYCKLING
Urządzenie typu: SB80
Numer seryjny: 309180 01
Rok produkcji: 01/2023
Listę części zawiera tabela nr 7 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 17036,64 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 8 - Części szybko zużywające się rozrywarki worków Matthiessen Lagertechnik GmbH
Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego przeznaczenia
Urządzenie typu: SRIV-K4-SBB 3S
Numer seryjny: SR2022-1671/062
Rok produkcji: 09/2023
Listę części zawiera tabela nr 8 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 66321,61 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 9 - Części szybko zużywające się do filtra podciśnieniowego typ JET NESTRO Netecs
Sp. z o.o. odpylającego halę Sortowni
Typ filtra: 11/6/5335
Nr projektu: P2023-070
Nr artykułu: 423045
Rok produkcji: 2023
Listę części zawiera tabela nr 9
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
4.5.5.) Wartość części: 33489,29 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 10 - Części szybko zużywające się do kompresora Alup Kompressoren GmbH przy filtrze odpylającym halę Sortowni
Urządzenie typu: SONETTO10+ 500F
Nr produktu: 4152022246
Numer seryjny: ITJ771868
Rok produkcji: 2023
Listę części zawiera tabela nr 10 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42124000-4 - Części pomp, sprężarek, generatorów mocy lub silników
4.5.5.) Wartość części: 2956,83 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 11 – Taśmy do separatorów STEINERT Fe i nFe
Urządzenie typu UME 135 150 C: SE80
Zamówienie nr: A1220854
Numer seryjny: 22085409001
Rok produkcji: 2023
Urządzenie typu UME 115 130 C: SE96
Zamówienie nr: A1220854
Numer seryjny: 22085413001
Rok produkcji: 2023
Urządzenie typu NES 100 200 E 500 95 C: SW98
Zamówienie nr: A1220854
Numer seryjny: 22085405001
Rok produkcji: 2023
Urządzenie typu NES 150 220 E 500 95 C: SW83
Numer seryjny: 22085401001
Rok produkcji: 2023
Listę części zawiera tabela nr 11 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42419810-7 - Części przenośników pasowych
4.5.5.) Wartość części: 40302,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381475,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381475,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381475,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGMA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512252057
7.3.3) Ulica: Barak 6
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381475,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w zakresie Zadania 2, ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.08.2025 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie ww. zadania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w zakresie Zadania 3, ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.08.2025 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie ww. zadania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w zakresie Zadania 4 , ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.08.2025 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie ww. zadania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w zakresie Zadania 5
na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższał kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37003,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37003,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37003,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGREX-ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512252057
7.3.3) Ulica: ul. Wyczółki 44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37003,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22677,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22677,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22677,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGREX-ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512252057
7.3.3) Ulica: ul. Wyczółki 44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22677,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84281,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84281,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84281,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGREX-ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512252057
7.3.3) Ulica: ul. Wyczółki 44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84281,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37072,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37072,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37072,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NESTRO PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761495897
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 2
7.3.4) Miejscowość: Stare Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37072,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie dla Zadania nr 10 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7256,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7256,31 PLN
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w zakresie Zadania 11, ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.08.2025 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie ww. zadania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów rz. Gostynki w km P: 2+838 - 4+125, L: 4+107-4+193 m. Bieruń, Bojszowy w formule "zaprojektuj i buduj"
- Wykonanie modernizacji budynków przy ul. Grzybowskiej 47 i Grzybowskiej 47A w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej (dokończenie etapu I + wykonanie etapu II)
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
- Dostawy środków czystości dla KM PSP m.st. Warszawy
- Wykonanie remontu ogrodzenia zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi wzdłuż ulicy Marii Skłodowskiej-Curie przy budynku Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i podzespołów potrzebnych do rozbudowy i modernizacji Stacji Uzdatniania Wody wraz z usługą modernizacji i rozbudowy istniejącej Stacji Uzdatniania Wody
- Dostawa indywidualnego wyposażenia ochrony specjalnej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (...)
- dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej przy ul. Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz Ośrodka Zdrowia w Kotuniu
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- Modernizacja systemu schładzania powietrza w budynku Urzędu.
- Dostawa wyposażenia technicznego w ramach zadania "Wzmocnienie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Dzikowiec"
więcej: Urządzenia sortujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.