eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa części i materiałów szybko zużywających się do urządzeń linii sortowniczej



Ogłoszenie z dnia 2025-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa części i materiałów szybko zużywających się do urządzeń linii sortowniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223910100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/217733/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa części i materiałów szybko zużywających się do urządzeń linii sortowniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d2fc6e6-a52a-4af3-8d16-59d42150db4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00328891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.28.2025.KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 677019,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 1 - Części szybko zużywające się na linii sortowniczej Sigma S.A. Części do przenośników taśmowych:
1.1 Przenośnik taśmowy nieckowy: PT92, PT93, PT94, PT95, PT110, PT112, PT113, PT114, PT115
1.2 Przenośnik taśmowy przyśpieszający: SO20.1, SO26.1, SO27.1, SO43.1, SO46.1, SO53.1, SO56.1, SO61.1, SO67.1, SO86.1
1.3 Przenośnik taśmowy sortowniczy: PT6, PT10, PT32, PT39, PT45, PT47, PT55, PT69, PT70, PT107
1.4 Przenośniki taśmowe KG: PT2, PT12, PT13, PT15, PT21, PT23, PT28, PT29, PT30, PT33, PT36, PT37, PT40, PT44, PT48, PT54, PT58, PT59, PT60, PT62, PT65, PT66, PT68, PT72, PT73, PT74, PT76, PT77, PT87, PT89. PT91, PT99, PT101, PT102, PT105, PT108, PT116, PT117, PT118, PT119
1.5 Przenośniki taśmowe KZ: PT3, PT4, PT5, PT8, PT14, PT16, PT19, PT22, PT24, PT35, PT38, PT41, PT42, PT49, PT50, PT51, PT52, PT57, PT63, PT64, PT75, PT78, PT79, PT84, PT85, PT88, PT90, PT93, PT100, PT104, PT106, PT109, PT110, PT114, PT115, PT120
Listę części zawiera tabela nr 1 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42417200-4 - Przenośniki

4.5.5.) Wartość części: 313278 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 2 - Części szybko zużywające się do separatorów optycznych STEINERT UniSort
Urządzenie typu PC2000R v31: SO86.2
Urządzenia typu PC2800R v31: SO20.2, SO26.2, SO46.2, SO53.2, SO56.2, SO61.2, SO67.2
Urządzenia typu PC2000RR v31: SO27.2, SO43.2
Nr projektu: A2221708
Rok produkcji: 2023
Listę części zawiera tabela nr 2 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30132300-6 - Urządzenia sortujące

4.5.5.) Wartość części: 43848,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 3 - Części szybko zużywające się do separatorów STEINERT Fe i nFe
Urządzenie typu UME 135 150 C: SE80
Zamówienie nr: A1220854
Numer seryjny: 22085409001
Rok produkcji: 2023
Urządzenie typu UME 115 130 C: SE96
Zamówienie nr: A1220854
Numer seryjny: 22085413001
Rok produkcji: 2023
Urządzenie typu NES 100 200 E 500 95 C: SW98
Zamówienie nr: A1220854
Numer seryjny: 22085405001
Rok produkcji: 2023
Urządzenie typu NES 150 220 E 500 95 C: SW83
Numer seryjny: 22085401001
Rok produkcji: 2023
LListę części zawiera tabela nr 3 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30132300-6 - Urządzenia sortujące

4.5.5.) Wartość części: 21357,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 4 - Części szybko zużywające się do sprężarkowni Alup Kompressoren GmbH
Części do kompresorowni wyposażonej w n/w urządzenia:
4.1 Sprężarka CPF 180, numer seryjny: TRD141505
4.2 Sprężarka CPVS 180, numer seryjny: TRD141395
4.3 Osuszacz PH 2060 HE, numer seryjny: APF274741
4.4 Filtr sieciowy FG 1529, numer seryjny: WFA2339554
4.5 Filtr sieciowy FG 1529, numer seryjny: WFA2331967
4.6 Filtr sieciowy FG 2125, numer seryjny: WFA2211337
4.7 Filtr sieciowy FC 2125, numer seryjny: WFA2204172
4.8 Filtr sieciowy S2 F DN100, numer seryjny: APF273731
4.9 Separator kondensatu OWSX 1800, numer seryjny: NSE081552
4.10 Spust kondensatu Bekomat 13, numer seryjny: NSE081553
Listę części zawiera tabela nr 4 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania,
na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42124000-4 - Części pomp, sprężarek, generatorów mocy lub silników

4.5.5.) Wartość części: 87552,06 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 5 - Części szybko zużywające się do wentylacji kabin sortowniczych VTS Sp. z o.o.
Urządzenie typu: Ventus VVS005 – VVS650 (3 szt.)
Listę części zawiera tabela nr 5 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

4.5.5.) Wartość części: 22392 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 6 - Części szybko zużywające się prasy belującej MACPRESSE EUROPA
Urządzenie typu MAC 111AS/1
Plan nr: 5641.A1.00
Numer seryjny: 29
Rok produkcji: 2023
Listę części zawiera tabela nr 5 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42996200-6 - Prasy do odpadów

4.5.5.) Wartość części: 28484,53 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 7 Części szybko zużywające się do separatora balistycznego BIANNA RECYCKLING
Urządzenie typu: SB80
Numer seryjny: 309180 01
Rok produkcji: 01/2023
Listę części zawiera tabela nr 7 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.5.5.) Wartość części: 17036,64 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 8 - Części szybko zużywające się rozrywarki worków Matthiessen Lagertechnik GmbH
Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego przeznaczenia
Urządzenie typu: SRIV-K4-SBB 3S
Numer seryjny: SR2022-1671/062
Rok produkcji: 09/2023
Listę części zawiera tabela nr 8 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.5.5.) Wartość części: 66321,61 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 9 - Części szybko zużywające się do filtra podciśnieniowego typ JET NESTRO Netecs
Sp. z o.o. odpylającego halę Sortowni
Typ filtra: 11/6/5335
Nr projektu: P2023-070
Nr artykułu: 423045
Rok produkcji: 2023
Listę części zawiera tabela nr 9
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza

4.5.5.) Wartość części: 33489,29 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 10 - Części szybko zużywające się do kompresora Alup Kompressoren GmbH przy filtrze odpylającym halę Sortowni
Urządzenie typu: SONETTO10+ 500F
Nr produktu: 4152022246
Numer seryjny: ITJ771868
Rok produkcji: 2023
Listę części zawiera tabela nr 10 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42124000-4 - Części pomp, sprężarek, generatorów mocy lub silników

4.5.5.) Wartość części: 2956,83 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW SZYBKO ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ DO URZĄDZEŃ LINII SORTOWNICZEJ SIGMA K6 będącej elementem ciągu technologicznego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Warszawska Wytwórnia Energii” zlokalizowanego przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie 11 – Taśmy do separatorów STEINERT Fe i nFe
Urządzenie typu UME 135 150 C: SE80
Zamówienie nr: A1220854
Numer seryjny: 22085409001
Rok produkcji: 2023
Urządzenie typu UME 115 130 C: SE96
Zamówienie nr: A1220854
Numer seryjny: 22085413001
Rok produkcji: 2023
Urządzenie typu NES 100 200 E 500 95 C: SW98
Zamówienie nr: A1220854
Numer seryjny: 22085405001
Rok produkcji: 2023
Urządzenie typu NES 150 220 E 500 95 C: SW83
Numer seryjny: 22085401001
Rok produkcji: 2023
Listę części zawiera tabela nr 11 wskazana w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. PRZEZNACZENIE
Materiały i części niezbędne do wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych urządzeń i maszyn, są przeznaczone do bieżących napraw wynikających z ich eksploatacji.
Urządzenia te są niezbędne dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa, a ich działanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania procesu technologicznego, tj. sortowania odpadów. Wymiany i napraw należy wykonywać niezwłocznie, tak aby ewentualna awaria i wyłączenie z eksploatacji trwały jak najkrócej co będzie zapewniać ciągłą pracę Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE.
3. DOSTAWA
Każda część, element dostarczany w ramach umowy musi być oznakowany lub ocechowany nr części zgodnie z listą części i opisany numerem zadania.
Miejscem dostawy będzie magazyn materiałów eksploatacyjnych Zamawiającego położony na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów WWE, ul. Zabraniecka 2, 03-877 Warszawa.
4. ILOŚĆ ZAMÓWIENIA
4.1. Ilość zamówienia 100% ilości wynikających z tabeli punktu 1 Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia określona w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy.
4.3. Jeżeli maksymalna wielkość zamówienia nie zostanie wykorzystana w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu jej obowiązywania, na dotychczasowych warunkach, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
5. Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie realizowana od dnia 01 listopada 2025 r. przez okres 12 miesięcy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem przedmiotu zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42419810-7 - Części przenośników pasowych

4.5.5.) Wartość części: 40302,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381475,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381475,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381475,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGMA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512252057

7.3.3) Ulica: Barak 6

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381475,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w zakresie Zadania 2, ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.08.2025 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie ww. zadania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w zakresie Zadania 3, ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.08.2025 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie ww. zadania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w zakresie Zadania 4 , ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.08.2025 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie ww. zadania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w zakresie Zadania 5
na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższał kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37003,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37003,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37003,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGREX-ECO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512252057

7.3.3) Ulica: ul. Wyczółki 44

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37003,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22677,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22677,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22677,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGREX-ECO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512252057

7.3.3) Ulica: ul. Wyczółki 44

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22677,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84281,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84281,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84281,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGREX-ECO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512252057

7.3.3) Ulica: ul. Wyczółki 44

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84281,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37072,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37072,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37072,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NESTRO PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761495897

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 2

7.3.4) Miejscowość: Stare Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37072,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie dla Zadania nr 10 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tego zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7256,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7256,31 PLN

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w zakresie Zadania 11, ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.08.2025 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie ww. zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.