Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00370383/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń w ramach projektu „Cyberbezpieczna Gmina” konkurs grantowy "Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁOSŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrzesińska 19
1.5.2.) Miejscowość: Miłosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-320
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 438 20 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miloslaw.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miloslaw.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miloslaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń w ramach projektu „Cyberbezpieczna Gmina” konkurs grantowy "Cyberbezpieczny Samorząd”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb13edf5-1085-4ab4-93ac-a8f2e21a8d84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039500/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyberbezpieczna Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RK.271.ZP.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na dostawie urządzeń w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd”:Część I – Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych, macierzy dyskowych i serwerów
1. UPS do podtrzymania napięcia stacji roboczej (26 szt.)
2. UPS z dodatkowymi modułami bateryjnymi do podtrzymania napięcia 2 stacji roboczych (4 szt.)
3. UPS do podtrzymywania napięcia serwera wraz z dodatkowymi modułami bateryjnymi oraz kartą sieciową (1 szt.)
4. Macierz dyskowa RACK wraz z 8 dyskami 8 tb oraz szynami rack (1 szt.)
5. 4-dyskowa macierz tower wraz z 4 dyskami 4tb (5 szt.)
6. Serwer z systemem operacyjnym serwerowym z rodziny windows o dużej mocy obliczeniowej 2 procesorowy w obudowie RACK (1szt.)
7. Serwer w obudowie tower z oprogramowaniem obsługującym środowisko domenowe, 1 procesorowy (6 szt.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48820000-2 - Serwery
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 272241,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na dostawie urządzeń w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd”:Część II – Zakup i dostawa przełączników sieciowych oraz fizycznych zapór ogniowych
1. Przełącznik sieciowy 24 portowy warstwy 3 z wkładkami SFP (9 szt.)
2. Przełącznik sieciowy 48 portowy warstwy 3 z wkładkami SFP (2 szt.)
3. Urządzenie UTM – sprzętowa zapora ogniowa (2 szt.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48820000-2 - Serwery
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 162822,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297638,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297638,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297638,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Tender spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360553303
7.3.4) Miejscowość: Plewiska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-064
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297638,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188970,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220293,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188970,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Tender spółka z ograniczonąodpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360553303
7.3.4) Miejscowość: Plewiska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-064
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188970,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI MIŁOSŁAW
więcej: przetargi MIŁOSŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Odnowienie licencji oprogramowania Symantec Endpoint Security Complete służącego do ochrony urządzeń końcowych na okres 36 miesięcy wraz ze wsparciem
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce
- Dostawa urządzeń sieciowych dla Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy
- Zakup usługi Oracle Paas&IaaS Universal Credit lub usługi równoważnej oraz usługa migracji systemu AMMS z obecnej infrastruktury Zamawiającego do usługi chmurowej Oracle Paas&IaaS lub równoważnej
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Sabnie przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości oraz zakup sprzętu zwiększającego bezpieczeństwo
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





