eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 9 części



Ogłoszenie z dnia 2022-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 9 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 9 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2340c9bc-b119-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1030540,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część I ul. Nowowiejskiego 23 - przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej ścian fundamentowych murowanych z cegły ceramicznej - grubość ścian 20-60 cm. oraz izolacji pionowej ścian budynku komunalnego nr 23 przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu (w tym wykonanie dokumentacji projektowej (technicznej) na wykonanie izolacji oraz uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień, w tym uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego). Szczegółowy opis przedmiotu Części I zamówienia zawierają:
1) STWiOR iniekcja grawitacyjna Nowowiejskiego 23- stanowiąca załącznik nr 6.1 do SWZ;
2) STWiOR izolacje Nowowiejskiego 23 – stanowiąca załącznik nr 6.2 do SWZ;
3) Izolacja pionowa ścian piwnic Nowowiejskiego 23 przedmiar ofertowy- stanowiący załącznik nr 6.3 do SWZ;
4) Nowowiejskiego 23 iniekcja kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 6.4. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 342712,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Część II ul. Madalińskiego 19 - przedmiotem zamówienia w zakresie części II są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych mieszkalnego budynku komunalnego w Poznaniu przy ul. Madalińskiego 19.. Szczegółowy opis przedmiotu Części II zamówienia zawierają:
1) Madalińskiego 19 izolacja fundamentów STWiOR- stanowiąca załącznik nr 6.5 do SWZ;
2) Madalińskiego 19 izolacja fundamentów przedmiar– stanowiący załącznik nr 6.6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 73182,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. Część III ul. Opolska 55 - 59 – przedmiotem zamówienia w zakresie części III są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych budynku mieszkalnego komunalnego w Poznaniu przy ul. Opolskiej 55, 57, 59. Szczegółowy opis przedmiotu Części III zamówienia zawierają:
1) Opolska 55_59 izolacja fundamentów STWiOR – stanowiąca załącznik nr 6.7 do SWZ;
2) Opolska 55_59 izolacja fundamentów przemiar– stanowiący załącznik nr 6.8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 120613,91 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.4. Część IV ul. Limanowskiego 19 - przedmiotem zamówienia w zakresie części IV są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu izolacji ścian fundamentowych z cokołem mieszkalnego budynku komunalnego położonego przy ulicy Limanowskiego 19 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie Części IV zamówienia zawierają:
1) STWiOR – stanowiąca załącznik nr 6.9 do SWZ;
2) Kosztorys ofertowy – stanowiący załącznik nr 6.10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 43331,05 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.5. Część V ul. Grunwaldzka 252A - przedmiotem zamówienia w zakresie części IV są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji izolacji przeciwwilgociowej i przeciw wodnej ścian piwnicy- kotłowni w budynku mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 252 A w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie Części V zamówienia zawierają:
1) STWIOR ul. Grunwaldzka 252A – stanowiąca załącznik nr 6.11 do SWZ;
2) Modernizacja izolacji ścian fundamentowych budynku ul. Grunwaldzka 252A przedmiar – stanowiący załącznik nr 6.12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 10488,47 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.6. Część VI ul. Krasińskiego 8B i C - przedmiotem zamówienia w zakresie części VI są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej ścian piwnicy budynku mieszkalnego przy ul. Krasińskiego 8 b-c w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie Części VI zamówienia zawierają:
1) STWIOR ul. Krasińskiego 8 b-c – stanowiąca załącznik nr 6.13 do SWZ;
2) Modernizacja izolacji fundamentów budynku przy ul. Krasińskiego 8 b-c przedmiar – stanowiący załącznik nr 6.14 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 50816,36 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.7. Część VII ul. Nowowiejskiego 15 - przedmiotem zamówienia w zakresie części VII są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji pionowej ścian frontowych oraz osuszeniu wewnętrznych ścian piwnicznych budynku komunalnego nr 15 przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu (w tym wykonanie dokumentacji projektowej (technicznej) na wykonanie izolacji oraz uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień, w tym uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego). Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie części VII zamówienia zawierają:
1) Stwior izolacje Nowowiejskiego 15 - stanowiąca załącznik nr 6.15 do SWZ;
2) Izolacja ścian piwnic Nowowiejskiego 15 przedmiar ofertowy – stanowiący załącznik nr 6.16 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 79690,34 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.8. Część VIII ul. Bluszczowa 6 - przedmiotem zamówienia w zakresie części VII są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych budynku mieszkalnego komunalnego w Poznaniu przy ul. Bluszczowej 6. Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie części VIII zamówienia zawierają:
1) Bluszczowa 6_modernizacja izolacji fundamentów STWiOR (1) – stanowiąca załącznik nr 6.17 do SWZ;
2) Bluszczowa 6_modernizacja izolacji fundamentów przedmiar – stanowiący załącznik nr 6.18 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 134194,39 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.9. Część IX ul. Żupańskiego 13 – 13A - przedmiotem zamówienia w zakresie części IX są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych budynku mieszkalnego komunalnego w Poznaniu przy ul. Żupańskiego 13-13A (w tym wykonanie dokumentacji projektowej (technicznej) na wykonanie izolacji oraz uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień, w tym uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego). Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie części IX zamówienia zawierają:
1) Żupańskiego 13_13A modernizacja izolacji STWiOR – stanowiąca załącznik nr 6.19 do SWZ;
2) Żupańskiego 13_13A modernizacja izolacji przedmiar – stanowiący załącznik nr 6.20 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 175510,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 7) ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wybrany Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy PZP. W dniu 15 maja 2022 roku Pełnomocnik Zamawiającego dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie części I zamówienia złożonej przez wykonawcę P.P.H.U. Juliusz Szymanowski z Owińsk. Przed wyznaczonym
terminem podpisania umowy o zamówienie publiczne w zakresie części I zamówienia wybrany wykonawca odmówił wniesienia zabezpieczenia i podpisania umowy. Oferta wybranego wykonawcy była jedyną ofertą złożoną w postępowaniu na wykonanie części I zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324584,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324584,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84001,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84001,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84001,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Juliusz Szymanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770041903

7.3.3) Ulica: Poznańska 3E/2

7.3.4) Miejscowość: Owińska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-005

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84001,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153042,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180869,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153042,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów, Usług Budowlanych i Produkcji Różnej w Poznaniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770002599

7.3.3) Ulica: Słowiańska 53C

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-664

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153042,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46841,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52825,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46841,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów, Usług Budowlanych i Produkcji Różnej w Poznaniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770002599

7.3.3) Ulica: Słowiańska 53C

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-664

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46841,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9333,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13811,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Juliusz Szymanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770041903

7.3.3) Ulica: Poznańska 3E/2

7.3.4) Miejscowość: Owińska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13811,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50739,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów, Usług Budowlanych i Produkcji Różnej w Poznaniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770002599

7.3.3) Ulica: Słowiańska 53C

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-664

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50739,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117256,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117256,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Juliusz Szymanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770041903

7.3.3) Ulica: Poznańska 3E/2

7.3.4) Miejscowość: Owińska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117256,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91568,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161527,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116398,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Juliusz Szymanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770041903

7.3.3) Ulica: Poznańska 3E/2

7.3.4) Miejscowość: Owińska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116398,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181305,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199861,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181305,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów, Usług Budowlanych i Produkcji Różnej w Poanzniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770002599

7.3.3) Ulica: Słowiańska 53C

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-664

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181305,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.