Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00344291/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie jezdni destruktem bitumicznym i wykonanie poboczy z kruszywa łamanego dla dróg wewnętrznych i gminnych na terenie miasta i gminy Warka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie jezdni destruktem bitumicznym i wykonanie poboczy z kruszywa łamanego dla dróg wewnętrznych i gminnych na terenie miasta i gminy Warka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b57f973e-69e1-4cad-8157-d49365e6f157
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344291
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 329848,31 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 272000,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie jezdni destruktem bitumicznym i wykonanie poboczy z kruszywa łamanego dla trzech dróg wewnętrznych i gminnych na terenie miasta i gminy Warka. Zadanie zostało podzielone na 3 części, w tym:Cześć 1: Utrzymanie ulicy Dereniowej w Warce destruktem bitumicznym.
Część 1
Utrzymanie ulicy Dereniowej w Warce destruktem bitumicznym.
Ul. Dereniowa w Warce jest drogą publiczną gruntową Nr 161112W. Ulica znajduje się na działce nr 2311 w Warce. Przebieg ulicy rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą publiczną – ul. Paska, droga zakręca i kończy się również skrzyżowaniem z ul. Paska. Nie planuje się do realizacji fragmentu w stronę ul. Dickensa. Długość odcinka - ok 210,5 mb.
Szczegółowy zapis został zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 98591,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie jezdni destruktem bitumicznym i wykonanie poboczy z kruszywa łamanego dla trzech dróg wewnętrznych i gminnych na terenie miasta i gminy Warka. Zadanie zostało podzielone na 3 części, w tym:Część 2: Utrzymanie odcinka drogi w miejscowości Kazimierków (dz. nr 106) destruktem bitumicznym.
Część 2
Utrzymanie odcinka drogi w miejscowości Kazimierków (dz. nr 106) destruktem bitumicznym.
Droga zlokalizowana na działce 106 w miejscowości Kazimierków jest drogą wewnętrzną gruntową, umiejscowioną pośród pól uprawnych i sadów. Początkowy odcinek drogi – od nawierzchni betonowej. Do realizacji przewidziany jest odcinek o długości ok. 260 mb.
Szczegółowy zapis został zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 43421,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie jezdni destruktem bitumicznym i wykonanie poboczy z kruszywa łamanego dla trzech dróg wewnętrznych i gminnych na terenie miasta i gminy Warka. Zadanie zostało podzielone na 3 części, w tym:Część 3: Utrzymanie odcinka drogi w miejscowości Opożdżew (dz. nr 55) destruktem bitumicznym.
Część 3
Utrzymanie odcinka drogi w miejscowości Opożdżew (dz. nr 55) destruktem bitumicznym.
Droga zlokalizowana na działce 55 w miejscowości Opożdżew jest drogą wewnętrzną gruntową, która rozpoczyna się zjazdem z drogi powiatowej Nr 1669W. Do realizacji przewidziany jest odcinek o długości ok. 630 mb.
Szczegółowy zapis został zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 129987,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu przetargowym ogłoszonym w dniu 24.07.2025 r. wystąpił błąd przy formułowaniu dokumentów przetargowych.
Błąd dotyczy zamieszczonego do postępowania przedmiaru robót dla części 1 „Utrzymanie ulicy Dereniowej w Warce destruktem bitumicznym”. W ww. przedmiarze w poz. 2.1.w kolumnie: „Rodzaje robót…” podano ilość 388,00 m2, natomiast w kolumnie „Ilość robót” podano 1661,08 m2.
Rozbieżność ta wpływa w sposób istotny na kalkulację wartości przedmiotu zamówienia, a tym samym może prowadzić do złożenia przez wykonawców ofert opartych na błędnych przesłankach co do zakresu prac. Błąd ten ma charakter istotny i wpływa na treść oferty, a także na możliwość rzetelnej oceny ofert przez Zamawiającego.
Z uwagi na zaawansowany etap postępowania, błąd nie może zostać usunięty bez naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, a pozostawienie go skutkowałoby zawarciem umowy dotkniętej wadą skutkującą jej nieważnością.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124980,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153587,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39911,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55958,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39911,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa DE-SO Stanisław Sowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797 001 07 64
7.3.3) Ulica: Dębnowola 71
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39911,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156763,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAR Mariola Kulkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797 107 40 80
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 21
7.3.4) Miejscowość: Grójec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja nawierzchni dróg serwisowych w ciągach dróg wojewódzkich - z podziałem na części
- Remont drogi gminnej nr 389041T - ul. Niska - usuwanie szkód w infrastrukturze komunalnej
- Przebudowa dróg powiatowych: Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1267K Kocmyrzów - Czernichów Zadanie 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1259K Nadzów - Ibramowice - Radziemice
- Remont drogi powiatowej nr 1523T od km 4+846 do km 5+145 (deszcz nawalny 11.07.2024 r.)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1940C Dziewierzewo - Brzyskorzystewko w m. Brzyskorzystew"
- Utwardzenie terenu wraz z pracami towarzyszącymi przy istniejącym budynku produkcyjno - magazynowym w miejscowości Turowo
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.