Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00361883/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kule 2
1.5.2.) Miejscowość: Kule
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cosswkule.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21c9b843-6765-4913-a70c-ca3e56d8562c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21c9b843-6765-4913-a70c-ca3e56d8562c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130313/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361883
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.13.2025.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133473,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są:Część nr 1 – dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
1 Arbuzy kl. I 03222330-5 kg 50
2 Banany kl. I 03222111-4 kg 350
3 Botwinka kl. I 03221300-9 kg 10
4 Brzoskwinia kl. I 03222332-9 kg 75
5 Buraki czerwone kl. I 03221111-7 kg 420
6 Cebula kl. I 03221113-1 kg 500
7 Cebula czerwona kl. I 03221113-1 kg 80
8 Cukinia kl. I 03221250-3 kg 80
9 Cytryny kl. I 03222210-8 kg 350
10 Czereśnie kl. I 03222333-6 kg 10
11 Czosnek kl. I 03221120-3 kg 25
12 Fasolka szparagowa kl. I 03221212-5 kg 30
13 Grapefruity kl. I 03222230-4 kg 80
14 Gruszki kl. I 03222322-6 kg 300
15 Jabłka deserowe kl. I 03222321-9 kg 800
16 Kalafior kl. I 03221420-6 kg 50
17 Kapusta biała głowiasta kl. I 03221410-3 kg 500
18 Kapusta czerwona głowiasta kl. I 03221410-3 kg 320
19 Kapusta młoda kl. I 03221410-3 kg 200
20 Kapusta pekińska kl. I 03221410-3 kg 200
21 Kapusta włoska głowiasta kl. I 03221400-0 kg 80
22 Kiwi kl. I 03222118-3 kg 150
23 Koperek natka kl. I 03221300-9 kg 40
24 Mandarynki kl. I 03222240-7 kg 250
25 Marchew korzeń kl. I 03221112-4 kg 1000
26 Nektarynki kl. I 03222332-9 kg 75
27 Ogórek zielony kl. I 03221270-9 kg 700
28 Ogórki małosolne 03221270-9 kg 40
29 Papryka kl. I 03221230-7 kg 500
30 Pieczarki kl. I 03221260-6 kg 250
31 Pietruszka korzeń kl. I 03221110-0 kg 350
32 Pietruszka natka kl. I 03221300-9 kg 30
33 Pomarańcze kl. I 03222220-1 kg 200
34 Pomidory kl. I 03221240-0 kg 700
35 Pomidory koktajlowe kl. I 03221240-0 kg 80
36 Por zielony kl. I 03221110-0 kg 400
37 Roszponka warzywna kl. I 03221310-2 kg 2
38 Rukola sałata kl. I 03221310-2 kg 2
39 Rzodkiewka kl. I 03221110-0 kg 70
40 Sałata lodowa kl. I 03221310-2 kg 100
41 Sałata dekoracyjna kl. I 03221310-2 kg 80
42 Sałata masłowa kl. I 03221320-5 kg 70
43 Seler korzeń kl. I 03221110-0 kg 500
44 Seler naciowy kl. I 03221110-0 kg 10
45 Szczypiorek natka kl. I 03221300-9 kg 20
46 Śliwki kl. I 03222334-3 kg 70
47 Truskawki kl. I 03222313-0 kg 10
48 Winogrona kl. I 03222340-8 kg 60
49 Ziemniaki jadalne kl. I 03212100-1 kg 3000
50 Ziemniaki młode - wczesne kl. I 03212100-1 kg 1200
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221113-1 - Cebula
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221410-3 - Kapusta
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221112-4 - Marchew
03221270-9 - Ogórki
03221230-7 - Papryka
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221240-0 - Pomidory
03221310-2 - Sałata
03221210-1 - Fasola
03221260-6 - Grzyby
03221400-0 - Warzywa kapustne
03221420-6 - Kalafior
03212100-1 - Ziemniaki
03222111-4 - Banany
03222210-8 - Cytryny
03222321-9 - Jabłka
03222118-3 - Owoce kiwi
03222240-7 - Mandarynki
03222220-1 - Pomarańcze
03222340-8 - Winogrona
03222334-3 - Śliwki
03222333-6 - Wiśnie
03222332-9 - Brzoskwinie
03222322-6 - Gruszki
03222330-5 - Owoce pestkowe
03222313-0 - Truskawki
03222230-4 - Grejpfruty
4.5.5.) Wartość części: 76415,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Przedmiotem zamówienia są:Część nr 2 – dostawy warzyw i owoców do COSSW OZ Sulejów
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
1 Ziemniaki jadalne kl. I 03212100-1 kg 4000
2 Ziemniaki młode kl. I 03212100-1 kg 1400
3 Pietruszka korzeń kl. I 03221110-0 kg 300
4 Sałata lodowa kl. I 03221310-2 kg 100
5 Seler korzeń kl. I 03221110-0 kg 350
6 Buraki czerwone kl. I 03221111-7 kg 200
7 Marchew korzeń kl. I 03221112-4 kg 550
8 Cebula kl. I 03221113-1 kg 550
9 Czosnek kl. I 03221120-3 kg 15
10 Fasolka szparagowa kl. I 03221212-5 kg 15
11 Papryka kl. I 03221230-7 kg 200
12 Pomidory kl. I 03221240-0 kg 500
13 Cukinia kl. I 03221250-3 kg 120
14 Pieczarki kl. I 03221260-6 kg 150
15 Ogórek zielony kl. I 03221270-9 kg 650
16 Ogórek małosolny 03221270-9 kg 5
17 Koperek natka kl. I 03221300-9 kg 10
18 Pietruszka natka kl. I 03221300-9 kg 6
19 Por zielony kl. I 03221300-9 kg 375
20 Por młody kl. I 03221300-9 kg 75
21 Szczypiorek natka kl. I 03221300-9 kg 5
22 Cebula czerwona kl. I 03221113-1 kg 200
23 Sałata masłowa kl. I 03221320-5 kg 50
24 Kapusta biała głowiasta kl. I 03221410-3 kg 250
25 Kapusta młoda kl. I 03221410-3 kg 150
26 Kapusta czerwona głowiasta kl. I 03221410-3 kg 250
27 Kapusta pekińska kl. I 03221410-3 kg 300
28 Kalafior kl. I 03221420-6 szt. 15
29 Banany kl. I 03222111-4 kg 220
30 Cytryny kl. I 03222210-8 kg 220
31 Pomarańcze kl. I 03222220-1 kg 30
32 Mandarynki kl. I 03222240-7 kg 10
33 Jabłka deserowe kl. I 03222321-9 kg 150
34 Jabłka kl. I 03222321-9 kg 100
35 Gruszki kl. I 03222322-6 kg 100
36 Nektarynki kl. I 03222330-5 kg 15
37 Brzoskwinia kl. I 03222332-9 kg 15
38 Arbuz kl. I 03222330-5 kg 25
39 Winogrona kl. I 03222340-8 kg 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221113-1 - Cebula
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221410-3 - Kapusta
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221112-4 - Marchew
03221270-9 - Ogórki
03221230-7 - Papryka
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221240-0 - Pomidory
03221310-2 - Sałata
03221212-5 - Fasola szparagowa
03221400-0 - Warzywa kapustne
03221420-6 - Kalafior
03212100-1 - Ziemniaki
03222111-4 - Banany
03222210-8 - Cytryny
03222321-9 - Jabłka
03222240-7 - Mandarynki
03222220-1 - Pomarańcze
03222340-8 - Winogrona
03222334-3 - Śliwki
03222333-6 - Wiśnie
03222332-9 - Brzoskwinie
03222322-6 - Gruszki
03222330-5 - Owoce pestkowe
03222313-0 - Truskawki
03222230-4 - Grejpfruty
4.5.5.) Wartość części: 57058,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72067,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92972,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72067,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUP IMPORT-EKSPORT ROMAN STACHERA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590782882
7.3.3) Ulica: STARE GAJĘCICE 11a
7.3.4) Miejscowość: Stare Gajęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN STACHERA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN STACHERA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72067,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40917,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47345,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40917,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "OLA" MAŁGORZATA FAJKOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590768557
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "OLA" MAŁGORZATA FAJKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "OLA" MAŁGORZATA FAJKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40917,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI KULE
- Remont klatki schodowej w budynku hotelowym "A" w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Dostawy pieczywa i ciast do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
- Remont sali dydaktycznej C w budynku dydaktycznym w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
więcej: przetargi KULE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup i dostawy owoców, warzyw i jajek na potrzeby kuchni szpitalnej
- Dostawy warzyw i owoców świeżych, warzyw kiszonych i konserwowych, warzyw i owoców mrożonych oraz produktów głęboko mrożonych dla potrzeb WOLOiZOL w Gorzycach
- Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka w Kiełczowie w 2026 roku
- Artykuły żywnościowe
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.