Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00378768/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia oraz pomocy naukowych i dydaktycznych w ramach projektu „Dostępna Szkoła (....) – 2 post.“
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Szemud
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szemud1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia oraz pomocy naukowych i dydaktycznych w ramach projektu „Dostępna Szkoła (....) – 2 post.“2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22de2314-48ce-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023934/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia oraz pomocy naukowych i dydaktycznych w ramach projektu „Dostępna Szkoła (....) – 2 post. Część 1
1.2.4 Zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia oraz pomocy naukowych i dydaktycznych w ramach projektu „Dostępna Szkoła (....) – 2 post. - część 2
1.2.5 Zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia oraz pomocy naukowych i dydaktycznych w ramach projektu „Dostępna Szkoła (....) – 2 post. - część 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
realizowane w ramach projektu „Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w zakresie kreowania przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/21/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186178,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zakup i dostawa pomocy naukowych i dydaktycznych w ramach realizacji projektu „Dostępna Szkoła- innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otocznia” do dwóch szkół tj. do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szemudzie oraz Szkoły Podstawowej z oddziałami integracyjnymi w Kielnie zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 48455,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach realizacji projektu „Dostępna Szkoła- innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otocznia” do dwóch szkół tj. do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szemudzie oraz Szkoły Podstawowej z oddziałami integracyjnymi w Kielnie zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 118211,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Zakup, dostawa krzeseł do ewakuacji w ramach realizacji projektu „Dostępna Szkoła- innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otocznia” do dwóch szkół tj. do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szemudzie oraz Szkoły Podstawowej z oddziałami integracyjnymi w Kielnie zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247249,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174414,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Live Property sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25488,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EnSafe sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452220992
7.3.3) Ulica: Krakowska
7.3.4) Miejscowość: Zabierzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-080
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25488,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
INNE PRZETARGI SZEMUD
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1415G Kielno-Kłosówko
- Stworzenie kompleksu Centrum Artystyczne Donimierz - przebudowa i remont budynków użyteczności publicznej w Donimierzu
więcej: przetargi SZEMUD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczenie i montaż mebli i pozostałego wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół Elektronicznych w Rzeszowie
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego dla szkół podstawowych z terenu Gminy Władysławowo w ramach projektu "Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku"
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji stanowisk edukacyjnych z robotem przemysłowym wraz z wyposażeniem przeznaczonych do Pracowni Robotyki w Swarzędzu.
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji drukarek 3D i skanerów 3D przeznaczonych do Pracowni - Centrum Informatyki w Swarzędzu.
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji tokarek sterowanych numerycznie CNC przeznaczonych do Pracowni Obróbki Mechanicznej, w Swarzędzu.
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.