eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CybinkaDostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej



Ogłoszenie z dnia 2025-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970039927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 43

1.5.2.) Miejscowość: Cybinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 391 13 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cybinka@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-cybinka

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61dced35-101f-49c2-9ce1-69472a5f16eb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61dced35-101f-49c2-9ce1-69472a5f16eb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060712/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu – zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów (PPOŻ2) współfinansowany z funduszy europejskich w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę Klimat i Środowisko 2021-2027 (FEnIKS)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAZ.270.58.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 82440,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej wykorzystywanej do określania zagrożenia pożarowego lasu.
Zakres zamówienia obejmuje m.in. :
1. Dostawę i montaż czujników wchodzących w skład stacji
2. Dostawę i montaż masztu o wysokości 2m
3. Wykonanie i montaż urządzenia rejestrującego
4. Dostawa i montaż monitora TV
5. Wykonanie niezbędnych przyłączy energetycznych oraz łączy umożliwiających transmisję danych pomiędzy czujnikami a rejestratorem i monitorem
6. Wykonanie i utrzymanie transmisji danych GPRS w okresie gwarancji
7. Wykonanie ogrodzenia ogródka meteorologicznego
8. Wykonywanie przeglądów okresowych oraz serwis techniczny w okresie obowiązywania gwarancji.
9. Uruchomienie i utrzymywanie w okresie gwarancji punktu zgłoszeniowego w celu umożliwienia Zamawiającemu zgłaszania uwag oraz błędów dotyczących działania sieci
Wykonawca przekaże zamawiającemu wszelkie dane umożliwiające dostęp do systemu umożliwiający utrzymanie i serwis po okresie gwarancji.
Wszelkie koszty związane z utrzymaniem stacji meteorologicznej w okresie gwarancji, w szczególności koszty transmisji danych, koszty przeglądów okresowych, koszty serwisu technicznego, utrzymanie punktu zgłoszeniowego Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 12 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),

4.5.3.) Główny kod CPV: 38127000-1 - Stacje pogodowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51215000-2 - Usługi instalowania urządzeń meteorologicznych

38120000-2 - Przyrządy meteorologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98953,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98953,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAX ELEKTRONIK A. MORYC, M. TOMECKI, M. PETER - TURCZYŃSKA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771005317

7.3.3) Ulica: ul. KS. TRUSZKOWSKIEGO 54

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-352

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98953,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.