Og³oszenie z dnia 2024-07-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00369984/01 - Og³oszenie z dnia 2024-06-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 343 przy ul. Kopciñskiego 7 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO STO£ECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 343 przy ul. Kopciñskiego 7 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-047142e2-2c72-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00435148
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00025270/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.55 Modernizacja budynku SP 343 przy ul. Kopciñskiego 7 w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00369984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 58/WZP/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont ³azienek o ogólnej powierzchni 72,30 m2, tj;
• 2 ³azienki dziewcz±t
• 2 ³azienki ch³opców,
• 2 ³azienki ma³ych dzieci
• 2 ³azienki pojedyncze,
• 1 ³azienka dla osób z niepe³nosprawno¶ciami,
Obowi±zki wynikaj±ce z klauzuli spo³ecznej
1. Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu stosuje klauzulê spo³eczn± na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia, ¿e czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez ca³y okres wykonywania Przedmiotu Umowy, bêd± wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spe³niony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracê nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych ju¿ osób w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególno¶ci prac przygotowawczych i porz±dkowych, robót rozbiórkowych, robót wykoñczeniowych, robót zewnêtrznych.
4. Szczegó³owe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy, w szczególno¶ci sposób weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê ww. wymagañ oraz sankcji z tytu³u ich niespe³nienia okre¶lone s± w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ.
Obowi±zki wynikaj±ce z ustawy o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych
Wykonawca zobowi±zany jest do spe³nienia wymogu okre¶lonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 875). W zwi±zku z tym, Wykonawca zobowi±zuje siê do przekazania Zamawiaj±cemu, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia o jego spe³nieniu. Brak z³o¿enia pisemnego o¶wiadczenia w wyznaczonym terminie bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako niespe³nienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przed³o¿enie o¶wiadczenia, o którym mowa powy¿ej, nie wy³±cza uprawnienia Zamawiaj±cego do weryfikacji spe³nienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci poprzez ¿±danie okazania pojazdów lub dokumentów dotycz±cych pojazdów
Zamawiaj±cy w ramach przedmiotowego zamówienia zawiera wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób z niepe³nosprawno¶ciami.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ, bêd±cy jednocze¶nie za³±cznikiem do projektowanych postanowieñ umowy;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowi±ca za³±cznik nr 6 do SWZ;
4) Przedmiar robót – stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SWZ;
5) Wzór materia³ów informacyjnych, stanowi±cy za³±cznik nr 8 do SWZ;
6) Plan organizacji robót – stanowi±cy za³±cznik nr 9 do SWZ;
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg
45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 439980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 620538,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szysz-Gab Gabriel Szyszkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9510059698
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¯abieniec
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABRIEL SZYSZKOWSKI "Szysz-Gab"
jakie przetargi wygra³a firma
GABRIEL SZYSZKOWSKI "Szysz-Gab"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 439980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-02INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Pe³nienie nadzoru autorskiego nad realizacj± zadania pn. "Modernizacja wiaduktów drogowych nad ul. Parysk± w Warszawie", w tym sporz±dzanie dodatkowych i/lub zamiennych opracowañ projektowych.
- "Remont wa³u przeciwpowodziowego Nysy £u¿yckiej m. Budoradz-¯ytowañ, etap I"
- Dostawa ¶rodków do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji r±k oraz pielêgnacji r±k
- Sprzeda¿ i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i kopiuj±cych
- Dostawy artyku³ów spo¿ywczych, wyrobów garma¿eryjnych (dania gotowe), mro¿onych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Zakup pierwszego wyposa¿enia remontowanego skrzyd³a pó³nocnego i wschodniego Arsena³u Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urz±dzenia sieciowe i peryferia (maj 2025)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szko³y Podstawowej w £±kcie Górnej poprzez adaptacjê budynku dydaktycznego Nr 4
- "Modernizacja sanitariatów damskich i mêskich piêtra pierwszego i drugiego w Zespole Szkó³ Budowlanych i Odzie¿owych w Tczewie - II postêpowanie"
- Malowanie ¶cian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Przebudowa i rozbudowa budynku dydaktyczno-multimedialnego (budowa sali konferencyjnej z zapleczem sanitarnym) w siedzibie DZPK w My¶liborzu w Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznawstwa "SALAMANDRA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z modernizacj± dachów budynków Szko³y Podstawowej nr 34 przy ul. Op³awiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piêtrze internatu w O¶rodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mys³akowicach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.