eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/2/2025 - Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w dawnym saloniku mieszkalnym o nr P.2.022 (Sypialni wraz z wykuszem) w Pałacu Rodziny Poznańskich



Ogłoszenie z dnia 2025-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP/2/2025 - Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w dawnym saloniku mieszkalnym o nr P.2.022 (Sypialni wraz z wykuszem) w Pałacu Rodziny Poznańskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-065

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: +48 606 483 040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wronka@muzeum-lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uml.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/2/2025 - Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w dawnym saloniku mieszkalnym o nr P.2.022 (Sypialni wraz z wykuszem) w Pałacu Rodziny Poznańskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67b9de13-7be4-494b-9c5c-1f309033b265

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00103338/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w dawnym saloniku mieszkalnym o nr P.2.022 (Sypialni wraz z wykuszem) w Pałacu Rodziny Poznańskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248100

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 255978,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w dawnym saloniku mieszkalnym o nr P.2.022 (Sypialni wraz z wykuszem) w Pałacu Rodziny Poznańskich.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych tj. remontu w zakresie prac konserwatorskich i restauratorskich w dawnym saloniku mieszkalnym o nr P.2.022 (Sypialni wraz z wykuszem) w Pałacu Rodziny Poznańskich, usytuowanym na I piętrze wschodniego skrzydła Pałacu Izraela K. Poznańskich przy ul. Ogrodowej 15 (obecnej siedziby głównej Muzeum Miasta Łodzi).
2. Pomieszczenie mieszkalne (sypialnia pani domu) nr P.2.022 w dawnym Pałacu Izraela K. Poznańskiego, obecnie Siedzibie Muzeum Miasta Łodzi - sufit z dekoracyjną gipsową rozetą oraz gipsową fasetą ścienną; ściany są obecnie obite tkaniną; stolarka drzwiowa oraz boazeria ścienna mahoniowe, wyposażenie w szafy oraz pozostałe meble o funkcji garderoby również mahoniowe. W wykuszu sufit dekorowany sztukaterią gipsową.
3. Celem zadania jest przywrócenie oryginalnego wyglądu dawnego pomieszczenia mieszkalnego,
od 1975 r. wykorzystywanego przez Muzeum Miasta Łodzi jako pomieszczenie ekspozycyjne. Celem prac konserwatorskich jest przede wszystkim powstrzymanie procesów degradacji.
Zakres prac obejmować będzie w Sypialni:
• Konserwację sufitu i sztukaterii gipsowej, w tym: wykonanie wstępnej dokumentacji fotograficznej i opisowej; dezynfekcję powierzchni; oczyszczenie powierzchni sufitu; usunięcie wtórnych warstw farby; chemiczne usunięcie warstwy przemalowań; usunięcie uzupełnień zaprawy w miejscach ubytków i pęknięć; pogłębienie miejsc spękań metodą mechaniczną; podklejenie obluzowanych tynków, pęcherzy, spękań i rys; uzupełnienie ubytków tynku na powierzchni sufitu; uzupełnienie ubytków sztukaterii.
• Konserwację ścian, w tym: wykonanie wstępnej dokumentacji fotograficznej i opisowej; dezynfekcja powierzchni; usunięcie wtórnych warstw farby; chemiczne usunięcie warstwy przemalowań; mechaniczne usunięcie nieestetycznych i zbyt wysokich wtórnych uzupełnień zaprawy; pogłębienie miejsc spękań metodą mechaniczną; podklejenie obluzowanych tynków, pęcherzy, spękań i rys; podklejenie odspojonych fragmentów tapet; konsolidację tapet z podłożem; uzupełnienie ubytków tynku na powierzchni ścian; rekonstrukcję tapety na ścianach
• Konserwację listew przypodłogowych, w tym: wykonanie wstępnej dokumentacji fotograficznej i opisowej; usunięcie metodą chemiczną pozostałości lakieru środkami chemicznymi wybranymi na podstawie przeprowadzonych prób na obiekcie, np. aceton, alkohol, benzyna lakowa; uzupełnienie ubytków drewna kitem akrylowym lub wstawienie uzupełnień fornirem; uzupełnienie ubytków lakieru w kolorze oraz połysku takim samym jak całość boazerii, dobranym na podstawie prób przeprowadzonych na obiekcie.
• Konserwację stolarki drzwiowej, w tym: demontaż okuć metalowych z drzwi i wykonanie zabiegu oczyszczania środkami do czyszczenia mosiądzu i polerowania miękką szmatką powierzchni metalu; uzupełnienie ubytku w drewnie po gwoździu kitem do drewna i wykonanie retuszu warstwy lakieru; wypolerowanie i wyczyszczenie elementów metalowych; montaż okuć w drzwiach; uzupełnienie drobnych rys na framugach drzwiowych kitem do drewna, a w obrębie ubytków lakieru – lakierem o tej samej barwie i połysku co pozostałe elementy drewnianego wystroju pomieszczenia.
Zakres prac obejmować będzie w Wykuszu:
• Konserwację sufitu i sztukaterii gipsowej, w tym: wykonanie wstępnej dokumentacji fotograficznej i opisowej; dezynfekcja powierzchni; oczyszczenie powierzchni sufitu; mechaniczne usunięcie wtórnych warstw farby; chemiczne usunięcie warstwy przemalowań; mechaniczne usunięcie gipsowych nieestetycznych i zbyt wysokich uzupełnień zaprawy w miejscach ubytków i pęknięć; pogłębienie miejsc spękań metodą mechaniczną; podklejenie obluzowanych tynków, pęcherzy, spękań i rys; uzupełnienie ubytków sztukaterii gipsowej zaprawą sztukatorską; uzupełnienie ubytków polichromii farbą olejną i nałożenie werniksu końcowego matowego.
• Konserwację ścian, w tym: wykonanie wstępnej dokumentacji fotograficznej i opisowej; dezynfekcję powierzchni poprzez natrysk; mechaniczne usunięcie wtórnych warstw farby; chemiczne usunięcie warstwy przemalowań; mechaniczne usunięcie nieestetycznych i zbyt wysokich wtórnych uzupełnień zaprawy; pogłębienie miejsc spękań metodą mechaniczną; podklejenie obluzowanych tynków, pęcherzy, spękań i rys; uzupełnienie ubytków zaprawy; uzupełnienie ubytków polichromii farbą olejną i nałożenie werniksu końcowego matowego.
• Konserwację listew przypodłogowych, w tym: wykonanie wstępnej dokumentacji fotograficznej i opisowej; usunięcie metodą chemiczną pozostałości lakieru środkami chemicznymi; uzupełnienie ubytków drewna kitem akrylowym lub wstawienie uzupełnień fornirem; uzupełnienie ubytków lakieru w kolorze oraz połysku takim samym jak całość boazerii, dobranym na podstawie prób przeprowadzonych na obiekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309095,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309095,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309095,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atlant Luiza Milewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542484178

7.3.3) Ulica: ul. Dojazd 4A/39

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309095,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.