Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00329936/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu – ETAP II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,203795,591b481e9f30a2c362284e099251b74a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu – ETAP II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07b431cd-3003-48a6-a45e-c417fed613ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.68.2025.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany okres gwarancji dla zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4.Zakres robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót, który należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262423-2 - Wykonywanie pokładów
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45410000-4 - Tynkowanie
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1076957,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1173420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1076957,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROCOMPLEX Sp. z o.o. Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5130250152
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 10a
7.3.4) Miejscowość: Krzeszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-065
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROCOMPLEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EUROCOMPLEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1076957,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ul. Wawel 15, 41-200 Sosnowiec
Działając na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r., poz. 1320, ze zmianami), zwanej dalej: „ustawa Pzp” oraz zgodnie z Pełnomocnictwem z dnia 06.07.2025 r. przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez: PEŁNOMOCNIKA ZAMAWIAJĄCEGO -Gminę Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu
al. Zwycięstwa 20, 41 – 200 Sosnowiec.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
- Zakup urządzeń na potrzeby UM i MOPS w ramach proj. "Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony inf. w Gminie Sosnowiec. FERC.02.02-CS.01-001/23/0725/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024".
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
- Zakup i dostawa urządzenia do monitorowania zawartości wodoru i metanu w wydychanym powietrzu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1885T na odcinku Bałków - Dzierzgów długości 400 mb
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki."
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





