Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344436/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00357147/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega” – 3 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b8a7e2a-1d93-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega” – 3 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b8a7e2a-1d93-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039091/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowej przez kluby piłkarskie na terenie Miasta Tarnobrzega - 3 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7265799,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – „Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega” w zakresie remontu pływalni krytejw Tarnobrzegu:
1) Roboty remontowe budowlane:
A. Remont pokrycia dachowego nad częścią basenową;
B. Malowanie konstrukcji stalowej poddasza, wymiana podestów drewnianych, naprawa ubytków płyt dachowych, wymiana włazu na poddasze;
C. Roboty wykończeniowe pomieszczenia basenowego – parter;
D. Roboty wykończeniowe pomieszczeń podbasenia.
E. Wymiana przeszkleń fasady szklanej słupowo - ryglowej oraz wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniu głównym pływalni;
2) Instalacje wentylacji:
A. Instalacja wentylacji mechanicznej:
a) Roboty rozbiórkowe,
b) Instalowanie wentylacji,
c) Instalowanie centralnego ogrzewania – układ technologiczny CT wentylacyjny na centrale wentylacyjne i układ aparatów grzewczo wentylacyjnych,
d) Roboty budowlane towarzyszące;
B. Otwór technologiczny:
a) Roboty rozbiórkowe,
b) Roboty odtworzeniowe.
3) Instalacje elektryczne:
A. Prace przygotowawcze, pomocnicze i demontaże;
B. Oprzewodowanie;
C. Osprzęt;
D. Oprawy;
E. Rozdzielnie i tablice;
F. Pomiary i badania.
4) Branża technologiczna: Remont i modernizacja niecek whirlpooli – Stacja uzdatniania wody.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421132-8 - Instalowanie okien
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 5827169,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – „Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega” w zakresie modernizacji infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega
1) OKS Iskra Sobów:
A. Utwardzenia terenu – ciągi pieszo jezdne z kostki gr. 8cm;
B. Chodniki, dojścia, utwardzenia terenu pod trybuny – kostka gr. 8cm;
C. 3 miejsca parkingowe;
D. Elementy ulic – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe;
E. Roboty wykończeniowe – humusowanie z obsianiem skarp;
F. Brama przesuwna;
G. Furtka (przy bramie);
H. Ogrodzenie panelowe;
I. Ogrodzenie z siatki z furtkami (2szt.);
J. Wiaty dla zawodników rezerwowych wraz z utwardzeniem;
K. Budynek nr 1:
- drzwi zewn. metalowe docieplone,
- drzwi wewn. (bez ościeżnic);
L. Budynek nr 2:
- drzwi zewn. metalowe docieplone,
- drzwi wewn. (do pryszniców bez ościeżnic),
- drzwi do WC (bez ościeżnic),
- drzwi garażowe;
M. Roboty remontowe w budynkach:
Budynek nr 1 - Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kat. III z zaprawy cem.-wap. w różnych miejscach na murach (ścianach) - na stykach murów (ścian) z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokołami podłogowymi. Dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych ścian farbami - emulsyjnymi akrylowymi białymi,
Budynek nr 2 - Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kat. III z zaprawy cem.-wap. w różnych miejscach na murach (ścianach) - na stykach murów (ścian) z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokołami podłogowymi. Dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych ścian farbami - emulsyjnymi akrylowymi białymi.
N. Piłkochwyty o wys. 6,0m;
O. Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na obiekcie;
P. Wykonanie tablicy oświetleniowej wraz z liniami elektroenergetycznymi zasilającymi nowe oprawy oświetleniowe;
Q. Usuniecie 3 słupów oświetleniowych oraz postawienie 4 nowych słupów.
2) OKS Koniczynka Ocice:
A. Utwardzenia terenu – ciągi pieszo jezdne z kostki gr. 8cm;
B. Chodniki, dojścia – kostka gr. 8cm;
C. Elementy ulic – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe;
D. Parking na trzy samochody osobowe;
E. Elementy ulic – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe;
F. Roboty wykończeniowe – humusowanie z obsianiem skarp;
G. Ogrodzenie panelowe;
H. Brama przesuwna;
I. Furtka (przy bramie);
J. Wymiana budynku kontenerowego na nowy o wym. 17,54 x 6,06 x 2,82 m. Budynek ocieplony, stolarka ciepła, wew. instalacja elektryczna oraz wod-kan. Budynek wyposażony w prysznice 4 szt., łazienki 2szt., szatnie: sędziów gospodarzy i gości;
K. Wymiana naświetlaczy na 6 słupach wokół boiska wraz z przesunięciem 4 słupów oświetleniowych - naświetla typu LED o natężeniu oświetlenia 75lux;
L. Przeniesienie złącza kablowego z licznikiem z kontenera na ogrodzenie;
M. Wykonanie nowej instalacji zalicznikowej elektrycznej zasilającej nowy kontener oraz szafę oświetlenia boiska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 983614,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – „Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega” w zakresie modernizacji infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega:1) OKS Wielowieś:
A. Brama przesuwna;
B. Furtki;
C. Bojlery elektryczne;
D. Grzejniki elektryczne;
E. Drzwi zew. metalowe, docieplone;
F. Wiaty dla zawodników rezerwowych;
G. Piłkochwyty;
H. Utwardzenia terenu – drogi dojazdowe;
I. Chodnik,
J. Utwardzenie wiaty dla zawodników;
K. Elementy ulic – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe;
L. Roboty wykończeniowe – humusowanie z obsianiem skarp.
2) UKS Wspólnota Serbinów – Euroboisko
A. Utwardzenia terenu – dojazdy z kostki gr. 8cm;
B. Chodniki, dojścia – kostka gr. 6cm;
C. Elementy ulic – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe;
D. Roboty wykończeniowe – humusowanie z obsianiem skarp;
E. Brama przesuwna;
F. Furtka (przy bramie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 455015,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Solid – Bud Bartłomiej Petejko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 365687095
7.3.3) Ulica: Cmolas 616
7.3.4) Miejscowość: Cmolas
7.3.5) Kod pocztowy: 36-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLID-BUD Bartłomiej Petejko , AxOn Electric Bartłomiej Petejko
jakie przetargi wygrała firma
SOLID-BUD Bartłomiej Petejko , AxOn Electric Bartłomiej Petejko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 137 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1408336,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1408336,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1408336,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GTP DEVELOPMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 389166236
7.3.3) Ulica: Niccolo Paganiniego 12/32
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-850
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1408336,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 123 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464976,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464976,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464976,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GTP DEVELOPMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 389166236
7.3.3) Ulica: Niccolo Paganiniego 12/32
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-850
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464976,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 123 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania, prace projektowe, wdrożeniowe, dokumentacyjne, konfiguracyjne, przy realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Tarnobrzeski"
- Dostawa i wymiana lampy RTG do tomografu komputerowego Aquilion ONE Genesis TSX-305A/44K Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
- Zakup i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 27 i Konstytucji 3 Maja 29 oraz Prokuratury Rejonowej w Kolbuszowej
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach oświatowych oraz Urzędu Miasta Tarnobrzega
- Dostawa Lasera Okulistycznego YAG/SLT dla Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu
- Gruntowa instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,82 kWp dla hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu przy ul. Krzywa 57.
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.