eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbie"Przywrócenie funkcjonowania oczyszczalni ścieków w m. Połupin, Gmina Dąbie"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przywrócenie funkcjonowania oczyszczalni ścieków w m. Połupin, Gmina Dąbie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szeroka 4

1.5.2.) Miejscowość: Dąbie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-615

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 888 60 01

1.5.8.) Numer faksu: 68 888 60 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dabie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dabie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9045dd2-cfad-4b79-8f79-866f184029ff

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przywrócenie funkcjonowania oczyszczalni ścieków w m. Połupin, Gmina Dąbie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9045dd2-cfad-4b79-8f79-866f184029ff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026159/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przywrócenie funkcjonowania oczyszczalni ścieków w m. Połupin, gmina Dąbie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RŚ.272.4.2025.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1143250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji, prac remontowych oraz montażowych dla projektowanego remontu oczyszczalni ścieków w miejscowości Połupin, gmina Dąbie, powiat krośnieński, województwo lubuskie.
Obiekt uległ zniszczeniu podczas powodzi we wrześniu 2024 r. W jej wyniku zalane zostały wszystkie elementy oczyszczalni ścieków. Ww. prace mają na celu odtworzenie istniejącego wcześniej obiektu budowlanego, jakim była oczyszczalnia ścieków, w tym samym miejscu z zachowaniem pierwotnej wielkości, kształtu i układu
technologicznego. Prace budowlane dotyczą części mechanicznego oraz biologicznego oczyszczania ścieków, a także części osadowej. Wykonawstwo musi uwzględniać:
 Przygotowanie terenu budowy,
 Udrożnienie odbiornika ścieków,
 Remont zniszczonych elementów – poletek osadowych wraz z utylizacją
osadów,
 Wykonanie systemu napowietrzania ścieków,
 Remont i czyszczenie istniejących zbiorników,
 Wykonanie systemu automatyki i elektryki,
 Rekultywację terenu.
Prace budowlane należy wykonać etapowo, na obiekcie, który będzie
funkcjonował bez przerw:
- etap I – remont wraz z montażem urządzeń w części mechanicznej,
- etap II –remont wraz z montażem urządzeń w części biologicznej,
- etap III – remont wraz z montażem urządzeń w części osadowej.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki do SWZ:

Załącznik nr 1 A – Opis Przedmiotu Zamówienia Program Funkcjonalno – Użytkowy;
Załącznik nr 1B – Lokalizacja oczyszczalni ścieków w m. Połupin, Gmina Dąbie;
Załącznik nr 1C – Kopia mapy ewidencyjnej;
Załącznik nr 1D – Wypis z rejestru gruntów;
Załącznik nr 1E – Plan sytuacyjny – stan istniejący;
Załącznik nr 1F – Inwentaryzacja fotograficzna stanu istniejącego;
Załącznik nr 1G – Schemat reaktora biologicznego – stan istniejący;
Załącznik nr 1H – Schemat reaktora biologicznego – planowana technologia;
Załącznik nr 1I – Schemat przepompowni ścieków;
Załącznik nr 1 J – Oświadczenie Zamawiającego o posiadanym prawie do dysponowania
Nieruchomością;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1080000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1080000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA PRO EKO SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080422836

7.3.3) Ulica: UL. ŚRÓDMIEJSKA 17 LOKAL 1

7.3.4) Miejscowość: ŻARY

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1080000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-24 do 2025-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.