eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówOpieka serwisowa strategicznej aparatury medycznej: aparatów RTG marki Siemens, Samsung, Philips oraz urządzenia z Centralnej Sterylizatornii



Ogłoszenie z dnia 2025-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka serwisowa strategicznej aparatury medycznej: aparatów RTG marki Siemens, Samsung, Philips oraz urządzenia z Centralnej Sterylizatornii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357207664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prądnicka 35-37

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-202

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 25 78 291; 12 25 78 292

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@narutowicz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=8efd86c1-4c85-4f62-b354-db8de6b71f98

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opieka serwisowa strategicznej aparatury medycznej: aparatów RTG marki Siemens, Samsung, Philips oraz urządzenia z Centralnej Sterylizatornii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20a92dde-4511-4bc7-bf6c-2dd2adb9d166

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00652352/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi serwisowe, konserwacja i przeglądy techniczne strategicznej aparatury medycznej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353029

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/40/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 437793,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wg. załacznika nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

4.5.5.) Wartość części: 72439,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wg. załacznika nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

4.5.5.) Wartość części: 92058,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wg. załacznika nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

4.5.5.) Wartość części: 30955,68 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wg. załacznika nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 137556,08 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wg. załacznika nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 104783,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71046,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71046,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71046,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHILIPS POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260210955

7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE 195B

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-222

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71046,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86788,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86788,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86788,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siemens Healthcare Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-288-56-80

7.3.3) Ulica: ul. Polna 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86788,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w pkt. 9.1.2 żądał złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania związane z realizacją zamówienia, w tym:
a. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji producenta, wystawiony przez producenta sprzętu, w którym możliwa jest jednoznaczna identyfikacja podmiotu, któremu wystawiono autoryzację.

albo

b. Certyfikaty poświadczające kwalifikacje zawodowe, osób wymienionych w Załączniku nr 2, 2A, 2B, 2C - Formularzach ofertowych (w zależności od pakietu, na który składana jest oferta Wykonawcy). Wykonawca składa aktualne certyfikaty imienne wystawione przez producenta sprzętu, jego autoryzowanego przedstawiciela lub równoważne, potwierdzające odbycie szkoleń z zakresu serwisowania (wykonywania przeglądów i napraw) sprzętu.

Na etapie postępowania do Zamawiającego wpłynęło pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza certyfikaty potwierdzające ukończenie szkoleń online, wydane przez producenta aparatu?
Zamawiający odpowiedział: Zamawiający nie dopuszcza i nie uzna za ważne certyfikatów ze szkoleń on-line. Szkolenie winno mieć stacjonarny charakter z elementami zajęć praktycznych.

Na pakiet nr 3 oferty złożyły 2 firmy: Medikol Systems Sp. z o.o. oraz ResQmed Sp. z o.o.
Firma Medikol Systems Sp. z o.o. wraz ofertą złożyła wyłącznie dokument potwierdzający autoryzację producenta, a firma ResQmed Sp. z o.o. złożyła dokument potwierdzający autoryzację producenta oraz imienne certyfikaty wystawione przez producenta, potwierdzające odbycie szkoleń w centrum treningowym producenta przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 2 pkt. 10 lit. c).
Odpowiadając na pytanie, intencją Zamawiającego było aby Wykonawcy złożyli potwierdzenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia przeszły stacjonarne szkolenie z elementami praktycznymi prowadzone przez producenta. Zamawiający jednak nie doprecyzował, że dotyczy to zarówno Wykonawców z autoryzacją jak i bez.
W związku z powyższym błędem złożone oferty są nieporównywalne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25531,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30780 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:Brak złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:Brak złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.