eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302144863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratajczaka 19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-814

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzo-poznan.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb49b8e-16de-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331698

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZO.341.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2023r. w formie leasingu operacyjnego;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

Maszyna nie może być prototypem, musi pochodzić z seryjnej produkcji oraz spełniać obowiązujące w Polsce normy i przepisy prawa. Maszyna musi być fabrycznie nowa, z datą produkcji zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.

Sposób realizacji zamówienia

1. Czas trwania leasingu – 60 następujących po sobie miesięcy począwszy od daty przekazania ciągnika rolniczego potwierdzonej protokołem zdawczo – odbiorczym.
2. Liczba rat leasingowych: 59.
3. Leasing rozliczany w polskich złotych.
4. Raty leasingowe zostaną ustalone ze zmiennym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych. Część odsetkowa raty leasingowej ulegać będzie obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1M i podwyższeniu w przypadki wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do poziomu przejętego do kalkulacji oferty.
5. Wartość opłaty wstępnej 40% ceny netto maszyny plus podatek VAT.
6. Wartość wykupu/opłaty końcowej 1% ceny netto maszyny plus podatek VAT.
7. Minimalny okres rękojmi i gwarancji ciągnika rolniczego – 3 lata lub 3000 Mth; uzależnione od tego co nastąpi wcześniej.
8. Zamawiający wymaga uregulowania w Ogólnych Warunkach Leasingu możliwości częściowej wcześniejszej spłaty leasingu przez Zamawiającego, poprzez zwiększenie wysokości wskazanej przez Zamawiającego raty leasingu, w części kapitałowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi (nie częściej niż 1 raz do roku).
9. Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenie oferty wszelkich kosztów leasingu.
10. Raty leasingowe uiszczane będą w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze maszyny Zmawiający zobowiązany będzie do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej.
11. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę i na jego koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do: Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o., Instalacja Biokompostowni ul. Meteorytowa 3, 61-680 Poznań lub zostanie odebrany od Wykonawcy z lokalizacji oddalonej o mniej niż 25 km od siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667517,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690644,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667517,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PKO Leasing S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGROMARKET Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251735694

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667517,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.