Ogłoszenie z dnia 2025-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00396420/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa opału na sezon grzewczy 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 11
1.5.2.) Miejscowość: Sadki
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523393930
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@sadki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sadki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa opału na sezon grzewczy 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d283cbe4-4f41-4d57-8537-af9df32ff6c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044165/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa opału na sezon grzewczy 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149593,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Sortyment Ekomiał
Wartość opałowa min. 23 MJ/kg wilgotność: max. 10%; ziarno: 3-20 mm; przesiewany (bez piasku, żwiru, kamieni, itp.); pakowany w worki foliowe zgrzewane 20 kg lub 25 kg z nadrukiem informacji o producencie/dostawcy oraz normie jakościowej węgla, w ilości planowanej ok. 20 ton; do składów opału przy jednostkach organizacyjnych Gminy Sadki w następujących ilościach szacunkowych:
a) Świetlica Wiejska w Dębowie – ok. 20 ton
Zadanie 2: Sortyment Ekogroszek
Wartość opałowa: min 26 MJ/t; wilgotność: max. 10%; ziarno: 5-25 mm; przesiewany (bez piasku, żwiru, kamieni, itp.); pakowany w worki foliowe zgrzewane 20 kg lub 25 kg z nadrukiem informacji o producencie/dostawcy oraz normie jakościowej węgla, w ilości planowanej ok. 105 ton do składów opału przy jednostkach organizacyjnych Gminy Sadki w następujących ilościach szacunkowych:
a) GOPS w Sadkach – ok. 28 ton
b) Budynek socjalny w Bninie – ok. 35 ton
c) Świetlica Wiejska w Radziczu – ok. 22 tony
d) Świetlica Wiejska w Dębionku – ok. 20 ton
Zadanie 3: Sortyment pellet drzewny
Wartość opałowa: min 18 MJ/t; wilgotność: max. 10%; średnica: 6-8 mm; gęstość: 600-750 kg/m3; pakowany w worki foliowe zgrzewane 15 kg z nadrukiem informacji o producencie/dostawcy oraz normie jakościowej pelletu, w ilości planowanej ok. 40 ton do składów opału przy jednostkach organizacyjnych Gminy Sadki w następujących ilościach szacunkowych:
a) Świetlica Wiejska w Jadwiżynie – ok. 10 ton
b) Świetlica Wiejska w Bninie – ok. 10 ton
c) Posterunek Policji w Sadkach – ok. 20 ton
Wymienione sortymenty przy każdej dostawie muszą spełniać parametry Rozporządzenia Ministra Przemysłu oraz Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 4 listopada 2024 r.
w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1618).
Wymieniona ilość poszczególnych sortymentów została ustalona w sposób szacunkowy i może ulec zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym o 40% w stosunku do ilości szacunkowej, na co Wykonawca wyraża bezwarunkową zgodę. Z tytułu zmniejszenia ilości zamawianego opału Wykonawca nie wnosi i nie będzie wnosił w przyszłości żadnych roszczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190200,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199278,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190200,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "ROKITEX" U.K. Zarzyccy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580008801
7.3.3) Ulica: Ignacego Tomyślaka 1
7.3.4) Miejscowość: Sadki
7.3.5) Kod pocztowy: 89-110
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190200,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30INNE PRZETARGI SADKI
więcej: przetargi SADKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do trzech szkół w Gminie Przodkowo
- Zakup wraz z dostawą miału węglowego.
- Zakup opału na potrzeby Gminy Przemęt w 2026 roku
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet w ilości 250 ton"
- Dostawa opału na potrzeby gminy Biała
- Zakup i dostawa peletu drzewnego na sezon grzewczy zimowo-wiosenny 2026 r.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





