Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00361405/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wydawanie obiadów podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej oraz dostarczanie obiadów do Domu Dziennego Pobytu "Z Ochotą" i Środowiskowego Domu Samopomocy "Pod Skrzydłami" w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002004893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemyska 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-361
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 8221124
1.5.8.) Numer faksu: 22 8176463
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@opsochota.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opsochota.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16aba485-3595-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i wydawanie obiadów podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej oraz dostarczanie obiadów do Domu Dziennego Pobytu "Z Ochotą" i Środowiskowego Domu Samopomocy "Pod Skrzydłami" w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16aba485-3595-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002920/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie i wydawanie obiadów podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej oraz dostarczanie obiadów do Domu Dziennego Pobytu "Z Ochotą" i Środowiskowego Domu Samopomocy "Pod Skrzydłami" w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361405/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.ZAG.26.15.2022.KR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 513577,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i wydawania obiadów podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej dzielnicy Ochotam.st. Warszawy w lokalu wykonawcy w 2023 roku.2. nr CPV 55320000-9 usługi podawania posiłków, 55321000-6 usługi przygotowywania posiłków.
3. Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest przygotowanie i wydawanie oraz umożliwienie zjedzenia na miejscu, osobom kierowanym przez OPS, gorących posiłków w formie obiadów w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy.
4. Przewidywany termin realizacji zamówienia – od 2.01.2023 r. do 30.12.2023 r., przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni świątecznych. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia może ulec zmianom i jest uzależniony od terminu zakończenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
5. Liczba wydawanych obiadów
- dziennie – do 60,
- w okresie obowiązywania umowy (303 dni żywieniowych) – do 18 180 obiadów.
6. Zamawiający ma prawo do jednostronnej zmiany liczby obiadów, o których mowa w ust. 5, przy czym ich wahania nie mogą być większe niż 30 % ilości wskazanej w ust. 5. Powyższe nie wymaga zmiany umowy. Ostateczne całkowite wynagrodzenie za obiady wydane przez cały okres obowiązywania umowy wynikać będzie z faktycznej liczby wydanych obiadów. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
7. Godziny wydawania obiadów:
- od poniedziałku do soboty - w godz. 12.00-16.00,
8. Miejsce wydawania obiadów - lokal na terenie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 303060,6 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania i dostarczenia obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy (OPS) do placówek wsparcia dziennego tj. Domu Dziennego Pobytu „Z Ochotą” i Środowiskowego Domu Samopomocy „Pod Skrzydłami”.2. Nr CPV 55520000-1 usługa dostarczania posiłków, 55321000-6 usługi przygotowywania posiłków.
3. Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest przygotowanie i dowiezienie obiadu do placówek dziennego wsparcia, do których kierowane są osoby przez OPS.
4. Przewidywany termin realizacji zamówienia – od 2.01.2023. do 29.12.2023 r., przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia może ulec zmianom i jest uzależniony od terminu zakończenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
5. Liczba dowożonych obiadów:
Razem w okresie obowiązywania umowy (251 dni żywieniowych) - do 11 968 obiadów
Dziennie – do 52 obiadów.
6. Zamawiający ma prawo do jednostronnej zmiany liczby obiadów, o których mowa w ust. 5, przy czym ich wahania nie mogą być większe niż 30 % ilości wskazanej w ust. 5 Powyższe nie wymaga zmiany umowy. Ostateczne całkowite wynagrodzenie za obiady wydane przez cały okres obowiązywania umowy wynikać będzie z faktycznej liczby wydanych obiadów. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
7. Godziny dowiezienia obiadów do placówek:
- od poniedziałku do piątku - w godz. 11:00-13:00.
8. Miejsca dowiezienia obiadów:
- Dom Dziennego Pobytu „Z Ochotą ul. Grójecka 109,
- Środowiskowy Dom Samopomocy „Pod Skrzydłami” typ A, ul. Grójecka 109,
- Środowiskowy Dom Samopomocy „Pod Skrzydłami” typ B, ul. Nowogrodzka 75.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 210517,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363418,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363418,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363418,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bracia Pietrzak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251606551
7.3.3) Ulica: Paderewskiego
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363418,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2022-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Zamawiający nie moze zwiekszyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263176,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263176,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Remont elewacji budek sterowniczych na SW Dąbie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie - powtórka
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- Usługa żywienia pacjentów szpitala i pensjonariuszy Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.