Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00365628/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zastępcze usunięcie odpadów składowanych przy ul. Głowackiego w Boguszowie - Gorcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO BOGUSZÓW-GORCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PL.ODRODZENIA 1
1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boguszow-gorce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/boguszow-gorce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zastępcze usunięcie odpadów składowanych przy ul. Głowackiego w Boguszowie - Gorcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9d4f84d-3e44-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021915/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zastępcze usunięcie odpadów składowanych przy ul. Głowackiego w Boguszowie - Gorcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365628/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie odpadów, o których mowa poniżej, obejmujące zebranie wszystkich odpadów z miejsca nie przeznaczonego do ich składowania lub magazynowania, zalegających luzem, na terenie nieruchomości gruntowej położonej w Boguszowie-Gorcach przy ul. Głowackiego 1, działka nr 77 obręb nr 7 Kuźnice Świdnickie, zabezpieczenie, załadunek, transport i zagospodarowanie, w tym unieszkodliwienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Przedmiot niniejszej Umowy będzie realizowany w ramach wykonania decyzji administracyjnej wydanej na podstawie art. 26a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
2. Zamawiający przewiduje, że w ramach niniejszego zamówienia łączna ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosić będzie ok. 150 Mg (+/- 5 Mg), w tym:
1) odpadów zawierających azbest- w ilości ok. 25 Mg,
2) odpadów betonu oraz gruzu betonowego z rozbiórek i remontów- w ilości ok. 25 Mg,
3) zmieszanych odpadów pochodzących z budowy, remontów i demontażów- w ilości ok. 55 Mg,
4) odpadowej papy- w ilości ok. 2 Mg,
5) mieszanek bitumicznych- w ilości ok. 1 Mg,
6) zużytych opon- w ilości ok. 32 Mg,
7) odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia- w ilości ok. 1 Mg,
8) odpadów tworzyw sztucznych z demontażu pojazdów- w ilości ok. 1 Mg,
9) odpadów wielkogabarytowych- w ilości ok. 2 Mg,
10) zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych- w ilości ok. 1 Mg,
11) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych- w ilości ok. 5 Mg.
Uwaga! Zamawiający zastrzega, że wyżej wymienione ilości odpadów są prognozowane/ szacunkowe.
3. Odpady, o których mowa powyżej, pochodzą z dwóch wyburzonych budynków gospodarczych, są to głównie odpady zawierające azbest, w tym płyty azbestowo-styropianowe oraz płyty faliste, odpady betonu oraz gruz betonowy, a także zmieszane odpady pochodzące z rozbiórek i remontów, odpadowa papa, mieszanki bitumiczne, zużyte opony, odpady materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, tworzywa sztuczne z demontażu pojazdów, odpady wielkogabarytowe, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. W celu ułatwienia sporządzenia oferty Zamawiający dołącza do SWZ zdjęcia poglądowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122731,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461214,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122731,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VMG Polska Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 017517840
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122731,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Roboty remontowe w bud. nr 128 w m. Konotop
- Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz zagospodarowaniu przyjętych odpadów
- Likwidacja odpadów pochodzących z rozbiórek na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Toruń przy ul. Batorego w Toruniu, w ilości orientacyjnej - 852 m3.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.