Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00285493/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
- 2025/BZP 00307809/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu oraz budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731647550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@sieradz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f68436c5-9276-4902-9033-90be6a6a09571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu oraz budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f68436c5-9276-4902-9033-90be6a6a0957
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00138528/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu oraz budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OF.261.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 841011,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu. Aleja Zwycięstwa 1, 98-200 SieradzW zakres prac wykonawcy dla części nr 1 wchodzą między innymi:
a) budowa konstrukcji stalowej pod instalację fotowoltaiczną na dachu budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu
b) roboty branży elektrycznej i pochodnych (tablice rozdzielcze i aparaty, instalacja wewnętrznych linii zasilających, instalacja przeciwporażeniowa i połączeń wyrównawczych, instalacja systemu fotowoltaicznego PV, instalacja odgromowa );
c) uporządkowanie terenu robót, wyniesienie i wywiezienie materiałów rozbiórkowych i ich utylizacja;
d) prace kontrolno – pomiarowe, uruchomieniowe, odbiorcze
e) sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji niezbędnej celem zgłoszenia do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD);
f) przeszkolenie wyznaczonych pracowników zamawiającego
g) uzgodnienia z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, zwany dalej "uzgodnieniem pod względem ochrony przeciwpożarowej”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej dla części nr 1 – załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.5.5.) Wartość części: 528516,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli, ul. Żeromskiego 19, 98-220 Zduńska WolaW zakres prac wykonawcy dla części nr 2 wchodzą między innymi:
a) roboty branży elektrycznej i pochodnych (tablice rozdzielcze i aparaty, instalacja wewnętrznych linii zasilających, instalacja przeciwporażeniowa i połączeń wyrównawczych, instalacja systemu fotowoltaicznego PV, instalacja odgromowa );
b) uporządkowanie terenu robót, wyniesienie i wywiezienie materiałów rozbiórkowych i ich utylizacja;
c) prace kontrolno – pomiarowe, uruchomieniowe, odbiorcze
d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji niezbędnej celem zgłoszenia do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD);
e) przeszkolenie wyznaczonych pracowników zamawiającego
f) uzgodnienia z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, zwany dalej "uzgodnieniem pod względem ochrony przeciwpożarowej”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej dla części nr 2 – załącznik nr 12 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 312494,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474916,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED ALERT Paweł Borzęcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462402068
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 129
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-368
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474916,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sollab Fotowoltaika Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833404801
7.3.3) Ulica: Pienkowskiej 31
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLLAB FOTOWOLTAIKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SOLLAB FOTOWOLTAIKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.
- Dostawy pierogów mrożonych, mrożonych warzyw oraz ryb do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.
- Dostawa uzbrojenia i wyposażenia ochronnego do Zakładu Karnego w Sieradzu (2)
- Dostawa konserw mięsnych i rybnych do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.
- Prace geodezyjno-kartograficzne, gmina Wróblew
- Dostawa aparatu USG dla Oddziału Neurologicznego z Oddziałem Udarowym Szpitala Wojewódzkiego w Sieradzu .
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4108W ul. Poniatowskiego na odc. o dł. ok. 400mb. w m. Błonie, gm. Błonie
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Nieczatów - Kozinki
- Kompleksowa termomodernizacja budynku wielorodzinnego w msc. Krukowo 6 - Pilotaż Modernizacji Energetycznej Budynków Popegeerowskich
- Wykonanie robót budowalnych polegających na remoncie dachu budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- "Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą przeznaczenia internatu (bursa) na Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego"
- "Rewaloryzacja Alei Romera w Parku Grabiszyńskim". Zadanie realizowane w ramach Programu "Zielona rewolucja".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.