eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa artykułów ślusarskich dla Jednostek Zespołu Domów Studenckich PW



Ogłoszenie z dnia 2025-09-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów ślusarskich dla Jednostek Zespołu Domów Studenckich PW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 62 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Liliana.Wersolowska@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów ślusarskich dla Jednostek Zespołu Domów Studenckich PW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fac70ca0-1071-468f-9fcf-b42a507fdb01

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035324/44/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.119 Sukcesywna dostawa artykułów ślusarskich dla jednostek Zespołu Domów Studenckich PW

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1141481

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod nazwą platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1141481, przy czym Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej osoby uprawnionej do
kontaktu z Wykonawcami, wymienionej w pkt II.1., e-mail:Liliana.Wersolowska@pw.edu.pl.
Dokładne informacje dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale 8 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Powyższe wymagania zostały opisane w instrukcji dla wykonawców: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl .
2.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3..Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej rozporządzeniem KRI.
4.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf .
5.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
5.1. .zip;
5.2. .7Z;
6.Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w rozporządzeniu KRI, występują: .rar,.gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
7.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
8.W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
8.1.ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie
PAdES;
8.2.pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;
8.3.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
9.Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
10.Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Zaleca się złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
11.Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip, zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
12.Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale 19 – Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.D.LW.10.2025.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów ślusarskich dla Jednostek Zespołu Domów Studenckich PW

4.2.6.) Główny kod CPV: 44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Określono w rozdziale 3 SWZ pkt 5.
5. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega, w ramach wartości umowy, możliwość zamówienia artykułów ślusarskich niewykazanych w załączniku nr 1 do umowy, po potwierdzeniu przez Wykonawcę dostępności tych artykułów i zaoferowaniu ceny, która nie odbiega znacząco od średnich cen rynkowych danego asortymentu.
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, w ramach wartości umowy, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, obejmujące do 10% wartości przedmiotu zamówienia brutto, określonego w § 3 ust. 1 projektowanych postanowień umowy (PPU), w zakresie dostawy towarów z obszaru artykułów metalowych objętych przedmiotem umowy.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli, stanowiącym Załącznik nr 5 do PPU (wzór).
5.1.Określenie rodzaju i maksymalnej wartość opcji:
5.1.1.Przedmiotowo: w zakresie dostawy artykułów metalowych, niewykazanych w załączniku nr 1 do umowy, obejmujących ubezpieczenie, opakowanie, załadowanie, rozładowanie, wniesienie do miejsca wskazanego w zamówieniu/zleceniu w Politechnice Warszawskiej, gwarancji.
5.1.2.Czasowo: Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w terminie dostawy, wymienionym w § 2 ust. 1 PPU.
Termin wykonania zamówienia objętych opcją wynosi max. 5 dni roboczych od dnia przekazania przez Zamawiającego oświadczenie woli (każdorazowo). Termin wykona zamówienia jest kryterium oceny ofert i zależy od deklaracji wykonawcy złożonej na formularzu oferty.
5.1.3.Ilościowo: Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia artykułów metalowych w ramach wartości umowy, z zastrzeżeniem, że zakres opcji nie przekroczy 10% wartości umowy, określonej w § 3 ust. 1 PPU. Zamawiający jest związany wyłącznie kwotą oferty dla wszystkich artykułów metalowych i dowolnie może kształtować ilość poszczególnych asortymentów.
5.2.Określenie okoliczności skorzystania z opcji: zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, w przypadku potrzeby zaopatrzenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego w artykuły stanowiące przedmiot zamówienia niniejszego postępowania w zakresie podstawowym. Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego „Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji”, zobowiązujące Wykonawcę do wykonania uzupełniającego zamówienia w ramach prawa opcji, z określeniem zakresu – ilości i rodzaju artykułów metalowych, udzielanego w ramach prawa opcji.
Strony zgodnie oświadczają, iż prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń z tytułu niezrealizowania zamówienia.
5.3. Prawo opcji nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładnie opisany w rozdziale 14 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ i spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
2.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
2.3.1.warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże - że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC) na sumę gwarancyjną co najmniej 20 000,00 PLN i złoży dokumenty potwierdzające posiadanie powyższego ubezpieczenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy warunek oceniony będzie łącznie;
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej;
2.4.1. warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę z obszaru przedmiotu zamówienia, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej 10 000,00 złotych brutto każda.
2.5.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 7 SWZ według formuły
spełnia/nie spełnia.
3.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. Zgodnie z rozdz.7SWZ Wyk,na podst.art.125ust.1ustawy Pzp, zob.jest, dołączyć do oferty, aktualne, na dzień składania ofert:
I.1.Ośw.Wykon.dot.spełn.war.w postęp.oraz braku podstaw wykl.z postęp.,sporządzone, zg.z zał. nr1a do formularza oferty; Informacje zawarte w oświadczeniu, wskazanym w pkt1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postęp.oraz spełnia war.udziału w postęp. II. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.274ust.1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia: II.1.Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1pkt5 ustawyPzp, o braku przynależności lub przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16lutego2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.z2021r.poz.275) z innym Wykonawcą który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 doSWZ; II.2.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109ust.1pkt4 ustawy Pzp,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt II.2.,pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
II.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dok. w pkt II.2 składa:dokładne informacje są zawarte w rozdziale 7pkt II.2.SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Zgodnie z rozdz.7SWZ Wyk, na podst.art.125 ust.1 ustawy Pzp, zob.jest, dołączyć do oferty, aktualne, na dzień składania ofert: I.1.Ośw.Wykon.dot.spełn.war.w postęp.oraz braku podstaw wykl.z postęp.,sporządzone, zg.z zał. nr1a do formularza oferty; Informacje zawarte w oświadczeniu, wskazanym w pkt 1stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postęp.oraz spełnia war.udziału w postęp.;II. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.274ust1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia: II.1.dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC),zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6 pkt 2.3.1. Jeśli nastąpi wykazanie spełnienia tego warunku na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, to Zamawiający uzna ten dokument potwierdzający spełnienie warunku przez podmiot udostępniający zasoby.II.2. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodó w określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzających ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6 pkt 2.4.1.;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

I. Inne oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
I.1. Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną;
I.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie
wynika ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby
uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
1.3.Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
1.4. (jeżeli dotyczy)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia Oświadczenia w załączniku nr 1a, w części II, dotyczącej podwykonawców.
I.5.(jeżeli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z ofertą, także Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 1b do formularza oferty.
1.6.(jeżeli dotyczy) Oświadczenie podwykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 1c do formularza oferty.
I.7.(jeżeli dotyczy) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zm.treści umowy określono w § 9 PPU.
1.Zm.treści umowy może nast.wył. w granicach unorm art. 455 Pzp i pod rygorem nieważn.wymaga formy pis. aneksu skuteczn. po podpis. przez obie Strony. Wykon. ma obow. pis. poinf.Zam. o przycz. prop. zmian. w umowie, które uzas. zmianę lub wskazać, jakie konkretnie zm. proponuje i dlaczego są one konieczne. 2. Zam. przewiduje możliwość dok. zmian post. Umowy w zakresie:1) zmiany sposobu spełnienia dostawy – na skutek niedost. na rynku artykułów wskazanych w Form. asortymentowo-ilościowo-cenowym spowod. zaprzest. prod. lub wycof. z rynku tego asort. lub pojaw. się na rynku nowego asort. – zmiana asortymentu na równoważny lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, z zastrz., że nie będzie stało to w sprzeczn. z zapisami art. 458 ustawy Pzp, i po akceptacji Zamawiającego;2) potrzeby korekty zam., w całym okresie obow.nin.umowy, poleg. na: zmn. lub zwiększ. ilości zam. dostaw, z zastrzeż.,że nie zostanie przekr. kwota maks. wyn. brutto, określ. w § 3 ust. 1 umowy;3) przed. zam., jeżeli zm. są korzystne dla Zam. albo zaszły okol., których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczeg. siła wyższa lub inne niemożl. do przewidzenia okol. towarz. real. dostaw; 4) przes term. umownych, jeżeli koniec. ta nastąpiła na skutek okol., których nie można było przew. w chwili zawier. umowy i nie wynika z winy Wyk.;5) ewentualnej zmiany podw., z zastrz.posiadania przez tych podwyk.co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania przedmiotu umowy (dotyczy sytuacji gdy Wykonawca posługuję się potencjałem podwykonawców);6) zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części przedmiotu umowy oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;7) niewykorzystania przez Zamawiającego wartości przedmiotu umowy w terminie trwania umowy dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy, z możliwością wykorzystaniem także opcji przedmiotowej, na okres 6 miesięcy, za zgodą Wykonawcy, do wyczerpania tej wartości 8) zmiany terminu w przypadku wystąpienia siły wyższej.
Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:wojnę, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wyk;klęski żywiołowe: huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wyk i jego podwykonawców;inne wydarzenia losowe (zmiana terminu realizacji umowy spowodowana niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, utrudnionym dojazdem do miejsca wykonywania usługi i ryzykiem narażenia na niebezpieczeństwo osób realizujących przedmiot zamówienia.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie, za wyjątkiem ust. 2 pkt 8, podpisanego przez Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2. 4. Protokół konieczności będzie zał. do aneksu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z rozdziałem 12 pkt 1 SWZ Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego oznaczonym tą samą nazwą zawierającą również numer referencyjny za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1141481

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całej kwoty wynagrodzenia brutto, określonej w Projektowanych postanowienia umowy w § 3 ust.1 PPU, przy czym minimalna wielkość świadczenia Zamawiającego (zamówienie gwarantowane) będzie wynosić 80 % całkowitego wynagrodzenia brutto, wymienionego w § 3 ust. 1 PPU. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z wykonania przedmiotu Umowy zależy od ilości
i wartości dostarczonych, zgodnie z zamówieniem, towarów Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego, a zmiana w tym zakresie nie stanowi zmiany warunków umowy wymagającej formy pisemnej w postaci aneksu.
2 .Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę... w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa (rozdział 5 pkt 8 SWZ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.