Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Migracja systemu WEBCON BPS do wersji niezależnej od SharePoint, wdrożenie dedykowanej aplikacji dla Studentów oraz obiegu faktur i wniosków w systemie WEBCON BPS w podziale na etapy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marymoncka 32
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-968
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.bojarska@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Migracja systemu WEBCON BPS do wersji niezależnej od SharePoint, wdrożenie dedykowanej aplikacji dla Studentów oraz obiegu faktur i wniosków w systemie WEBCON BPS w podziale na etapy”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9fb90a7-b4e1-42ff-9edc-108382da7933
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00329322/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Migracja systemu WEBCON BPS do wersji niezależnej od SharePoint, wdrożenie dedykowanej aplikacji dla Studentów oraz obiegu faktur i wniosków w systemie WEBCON BPS w podziale na etapy.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://awf.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://awf.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szcegołowe informacja dot Komunikacji znajduja sie w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZPZ 371.52.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Migracja systemu WEBCON BPS do wersji niezależnej od SharePoint, wdrożenie dedykowanej aplikacji dla Studentów oraz obiegu faktur i wniosków w systemie WEBCON BPS w podziale na etapy”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 55,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Kierownika Projektu (Project Manager)
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Programista / Integrator WEBCON
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Ekspert ds. integracji
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolnościzawodowej:
1) w zakresie doświadczenia – wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie
wykonali co najmniej
- jedna usługę obejmujące swoim zakresem:
• wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego wykonanego z wykorzystaniem platformy LOW-CODE/NO-CODE,
• umożliwiającego jednoczesną pracę minimum 100 użytkowników końcowych na stanowiskach komputerowych,
• wraz z integracją bazodanową z istniejącym systemem informatycznym odbiorcy,
• oraz świadczeniem usług szkolenia pracowników i wsparcia technicznego.
W przypadku podania w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu kwot w walutach obcych, Zamawiający do przeliczenia na PLN
przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia
o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje
informacji o średnim kursie walut, należy dokonać odpowiednich przeliczeń wg średniego
kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje).
2) w zakresie kwalifikacji zawodowych – wykażą osoby skierowane przez wykonawcę do
realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania:
Zespół projektowy:
Kierownik Projektu (Project Manager)
• Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych w uczelniach wyższych.
• Udział w co najmniej dwóch projektach związanych z wdrażaniem systemu WEBCON BPS wraz z integracją z systemem klasy ERP.
• Posiadanie certyfikatu PRINCE2 Foundation lub równoważnych kwalifikacji uzyskanych w innych państwach członkowskich Unii Europejskiej potwierdzających znajomość metodyk zarządzania projektami.
• Odpowiedzialny za harmonogram, komunikację, zarządzanie ryzykiem oraz raportowanie postępu projektu.
Architekt Rozwiązań / Konsultant Techniczny WEBCON
• Minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu lub wdrażaniu procesów w WEBCON BPS wraz z integracją z systemami klasy ERP.
• Doświadczenie w projektowaniu obiegów, integracji (REST API, SQL, Web Services) oraz konfiguracji środowisk DEV/TEST/PROD.
• Odpowiedzialny za analizę techniczną, projekt migracji, nadzór nad konfiguracją środowiska oraz wsparcie integracji.
Programista / Integrator WEBCON
• Minimum 3-letnie doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu procesów w WEBCON BPS.
• Udokumentowana znajomość języków SQL, REST API, XML/JSON.
• Udział w co najmniej trzech projektach z integracjami z systemami ERP i/lub EZD.
• Realizuje techniczne aspekty wdrożenia i migracji oraz odpowiada za przygotowanie integracji z systemami ERP i KSeF.
Administrator Systemowy
• Doświadczenie w konfiguracji i utrzymaniu serwerów aplikacyjnych (Windows Server, IIS, MS SQL).
• Znajomość zasad bezpieczeństwa IT, procedur backupu, logowania i monitorowania systemów.
• Zapewnia wsparcie przy uruchamianiu środowisk oraz testowaniu ich wydajności i bezpieczeństwa.
Koordynator projektów/wdrożeń
• Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu realizacji projektów informatycznych w instytucjach publicznych lub uczelniach wyższych.
• Wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne.
• Udział w co najmniej jednym wdrożeniu, którego elementem był system low-code (np. WEBCON BPS).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w punkcie 1 i 2) powyżej zostaną spełnione jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunki albo wykonawcy łącznie spełnią warunki.
W odniesieniu do wyżej wymienionych warunków wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (załącznik nr 7 do SWZ), w którym wskażą które roboty budowlane wykonane będą przez poszczególnych wykonawców.
Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych, jeżeli podmioty te wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego usługi , których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo).
Uwaga: Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy
brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie
przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 Ustawy PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. z dn. 15 kwietnia 2022 poz. 835) (wzór druku załącznik nr 3 do SWZ).
2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Ustawy (wzór druku
załącznik nr 4 do SWZ)
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór
druku załącznik nr 9 do SWZ).
2. Dowody określające, czy wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (wzór druku załącznik nr 10 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć certyfikaty ISO w zakresie projektowania, dostarczania, wdrażania oraz obsługi serwisowej systemów teleinformatycznych:• ISO 9001 (system zarządzania jakością),
• ISO 27001 (zarządzanie bezpieczeństwem informacji),
• ISO 22301 (zarządzanie ciągłością działania).
Certyfikaty muszą być ważne na dzień składania oferty i potwierdzone odpowiednimi dokumentami (np. skanami certyfikatów).
UWAGA! Certyfikaty muszą być złożone ć w języku polskim.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
• ISO 9001 (system zarządzania jakością),• ISO 27001 (zarządzanie bezpieczeństwem informacji),
• ISO 22301 (zarządzanie ciągłością działania).
Certyfikaty muszą być ważne na dzień składania oferty i potwierdzone odpowiednimi dokumentami (np. skanami certyfikatów).
UWAGA! Certyfikaty muszą być złożone ć w języku polskim.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz oferty - załącznik nr 1Pełnomocnictwo (o ile dotyczy)
Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z
ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 6 do SWZ).
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) – (załącznik nr 7
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00418628/01 z dnia 2025-09-11
2025-
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego jej zabezpieczenia.W każdym przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://awf.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-28
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia
- Zakup kompensatorów dla przedszkoli i szkół podstawowych
- Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.