eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RegułyUsługi sprzątania budynku Urzędu Gminy Michałowice



Ogłoszenie z dnia 2025-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi sprzątania budynku Urzędu Gminy Michałowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.4.2.) Miejscowość: Reguły

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432756

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00407713

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert

Przed zmianą:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1)

Przed zmianą:
60

Po zmianie:
100,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2)

Przed zmianą:
Jakość oferowanych środków

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2)

Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2)

Przed zmianą:
20

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3)

Przed zmianą:
Liczba osób skierowanych do realizacji zamówienia

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3)

Przed zmianą:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3)

Przed zmianą:
20

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:

1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 150.000,00 zł.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) doświadczenie Wykonawcy:
polegające na wykonaniu, w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:
wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej 3 usługi polegające na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, o pow. minimum 3.000 m2 o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda i spełniające łącznie poniższe warunki:
- świadczenie usługi przez nieprzerwany okres minimum 12 miesięcy,
- świadczenie usług w obiektach użyteczności publicznej typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, szkoły, szpitale, urzędy skarbowe, muzea, banki, obiekty handlowe itp. z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów, itp.
Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców;
b) dysponowanie osobami:
posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj.
- min. 1 osoby posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m.

c) dysponowanie sprzętem:
w celu wykonania zamówienia będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi:
- min. 1 szt. bateryjnej maszyny czyszczącej o szerokości czyszczenia min. 40 cm,
- min. 2 odkurzacze przeznaczone do pracy ciągłej w obiektach użyteczności publicznej z filtrem powietrza spełniającym normę filtrów typu HEPA min. H13 wg normy EN 1822 lub równoważnej.
-min. 2 szt. wózka do sprzątania jedno lub dwu wiadrowego

Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:

1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 150.000,00 zł.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) doświadczenie Wykonawcy:
polegające na wykonaniu, w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:
wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej 3 usługi polegające na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, o pow. minimum 3.000 m2 o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda i spełniające łącznie poniższe warunki:
- świadczenie usługi przez nieprzerwany okres minimum 12 miesięcy,
- świadczenie usług w obiektach użyteczności publicznej typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, szkoły, szpitale, urzędy skarbowe, muzea, banki, obiekty handlowe itp. z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów, itp.
Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców;
b) dysponowanie osobami:
posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj.
posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj.
- min. 2 osoby posiadające uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m;
- min. 4 osoby posiadające min. 6 miesięcy doświadczenia przy utrzymaniu czystości w budynkach użyteczności publicznej.

c) dysponowanie sprzętem:
w celu wykonania zamówienia będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi:
- min. 1 szt. bateryjnej maszyny czyszczącej o szerokości czyszczenia min. 40 cm,
- min. 2 odkurzacze przeznaczone do pracy ciągłej w obiektach użyteczności publicznej z filtrem powietrza spełniającym normę filtrów typu HEPA min. H13 wg normy EN 1822 lub równoważnej.
-min. 2 szt. wózka do sprzątania jedno lub dwu wiadrowego

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
W celu potwierdzenia że oferowane środki czystości i higieniczne potwierdzają określone przez Zamawiającego wymagania Wykonawca przedłoży:

a. karty katalogowe,
b. atesty.

Po zmianie:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1) W celu potwierdzenia że oferowane środki czystości i higieniczne potwierdzają określone przez Zamawiającego wymagania Wykonawca przedłoży:

a. karty katalogowe,
b. atesty.

2) Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3) W przypadku niezłożenia wymaganych przedmiotowych środków dowodowych lub złożenia niekompletnych lub błędnych przedmiotowych środków dowodowych w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 1) powyżej oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-09-25 12:30

Po zmianie:
2025-09-29 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-09-25 13:00

Po zmianie:
2025-09-29 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-10-24

Po zmianie:
2025-10-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.