Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00407713/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
- 2025/BZP 00418940/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-11
- 2025/BZP 00421648/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-12
- 2025/BZP 00430546/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-18
- 2025/BZP 00549779/01 - Wynik z dnia 2025-11-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi sprzątania budynku Urzędu Gminy Michałowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.4.2.) Miejscowość: Reguły
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432756
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00407713
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert Przed zmianą:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1) Przed zmianą:
60
Po zmianie:
100,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Jakość oferowanych środków
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
Liczba osób skierowanych do realizacji zamówienia
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 150.000,00 zł.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) doświadczenie Wykonawcy:
polegające na wykonaniu, w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:
wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej 3 usługi polegające na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, o pow. minimum 3.000 m2 o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda i spełniające łącznie poniższe warunki:
- świadczenie usługi przez nieprzerwany okres minimum 12 miesięcy,
- świadczenie usług w obiektach użyteczności publicznej typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, szkoły, szpitale, urzędy skarbowe, muzea, banki, obiekty handlowe itp. z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów, itp.
Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców;
b) dysponowanie osobami:
posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj.
- min. 1 osoby posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m.
c) dysponowanie sprzętem:
w celu wykonania zamówienia będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi:
- min. 1 szt. bateryjnej maszyny czyszczącej o szerokości czyszczenia min. 40 cm,
- min. 2 odkurzacze przeznaczone do pracy ciągłej w obiektach użyteczności publicznej z filtrem powietrza spełniającym normę filtrów typu HEPA min. H13 wg normy EN 1822 lub równoważnej.
-min. 2 szt. wózka do sprzątania jedno lub dwu wiadrowego
Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 150.000,00 zł.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) doświadczenie Wykonawcy:
polegające na wykonaniu, w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:
wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej 3 usługi polegające na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, o pow. minimum 3.000 m2 o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda i spełniające łącznie poniższe warunki:
- świadczenie usługi przez nieprzerwany okres minimum 12 miesięcy,
- świadczenie usług w obiektach użyteczności publicznej typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, szkoły, szpitale, urzędy skarbowe, muzea, banki, obiekty handlowe itp. z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów, itp.
Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców;
b) dysponowanie osobami:
posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj.
posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj.
- min. 2 osoby posiadające uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m;
- min. 4 osoby posiadające min. 6 miesięcy doświadczenia przy utrzymaniu czystości w budynkach użyteczności publicznej.
c) dysponowanie sprzętem:
w celu wykonania zamówienia będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi:
- min. 1 szt. bateryjnej maszyny czyszczącej o szerokości czyszczenia min. 40 cm,
- min. 2 odkurzacze przeznaczone do pracy ciągłej w obiektach użyteczności publicznej z filtrem powietrza spełniającym normę filtrów typu HEPA min. H13 wg normy EN 1822 lub równoważnej.
-min. 2 szt. wózka do sprzątania jedno lub dwu wiadrowego
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W celu potwierdzenia że oferowane środki czystości i higieniczne potwierdzają określone przez Zamawiającego wymagania Wykonawca przedłoży:
a. karty katalogowe,
b. atesty.
Po zmianie:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) W celu potwierdzenia że oferowane środki czystości i higieniczne potwierdzają określone przez Zamawiającego wymagania Wykonawca przedłoży:
a. karty katalogowe,
b. atesty.
2) Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3) W przypadku niezłożenia wymaganych przedmiotowych środków dowodowych lub złożenia niekompletnych lub błędnych przedmiotowych środków dowodowych w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 1) powyżej oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-25 12:30
Po zmianie:
2025-09-29 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-25 13:00
Po zmianie:
2025-09-29 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-24
Po zmianie:
2025-10-28
INNE PRZETARGI REGUŁY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy/rozbudowy dróg na terenie Gminy Michałowice
- Zapewnienie stałej obsługi technicznej budynków Gminy Michałowice
- Wymiana punktów świetlnych na terenie Gminy Michałowice
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Michałowicach i Gminnego Przedszkola w Nowej Wsi w 2026 roku.
- Wymiana nawierzchni zjazdów i dojazdów do posesji oraz poboczy w Gminie Michałowice
- Budowa drogi publicznej gminnej ulicy nowoprojektowanej stanowiącej dojazd do zbiornika retencyjnego oraz rozbudowa drogi publicznej gminnej ul. Topolowej w Michałowicach Osiedlu w Gminie Michałowice
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń na terenie Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w 2026 roku
- RDW w Hrubieszowie. Usługi sprzątania pomieszczeń w 2026 r.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych, sanitariatów, oraz pomieszczeń socjalnych w budynkach Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno w 2026 roku
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości siedziby Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska
- Sprzątanie pomieszczeń , w budynku Instytutu Energetyki- Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Gdańsk, renowacja i sprzątanie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów i ciągów komunikacyjnych
- świadczenie w latach 2026-2027 usług utrzymania czystości w budynkach Zamawiającego przy ul. Rawskiej 2-4, ul. Królewieckiej 223 i ul. Mazurskiej 47 w Elblągu
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





