eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarczewoModernizacja boisk Orlik w Gminie Barczewo z podziałem na dwa zadania.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boisk Orlik w Gminie Barczewo z podziałem na dwa zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Barczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@barczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boisk Orlik w Gminie Barczewo z podziałem na dwa zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdc8cb20-1207-4435-9233-4175895b48c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047902/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja boisk Orlik w Gminie Barczewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” – Edycja 2024.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326559

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.20.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja boisk „Orlik” w Gminie Barczewo w podziale na dwa zadania”. Zadanie nr 1: Modernizacja boiska „Orlik” w Łęgajnach gm. Barczewo. Zadanie nr 2: Modernizacja boiska „Orlik” przy ul. Wojska Polskiego w Barczewie”.
2. Zadanie nr 1: Modernizacja boiska „Orlik” w Łęgajnach gm. Barczewo - Należy wykonać następujące roboty remontowe (modernizacyjne):
1) remont budynku zaplecza sanitarno-szatniowego;
2) wymiana nawierzchni boiska piłkarskiego o nawierzchni ze sztucznej trawy o wymiarach płyty 30,0x62,0m;
3) wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach płyty 32,1 x 19,1m wraz z malowaniem linii boiskowych;
4) wymiana zniszczonej siatki polipropylenowej piłkochwytów wraz z zaczepami i mocowaniami;
5) wymiana bramek do piłki nożnej;
6) wymiana tablic i koszy do koszykówki;
7) wymiana zestawu słupków do siatkówki;
8) remont elewacji budynku;
9) remont pomieszczeń budynku zaplecza sanitarno-szatniowego;
10) wymiana sanitariatów;
11) wymiana stolarki drzwiowej;
12) budowa wiatrołapu;
13) montaż i demontaż rynien deszczowych;
14) montaż i demontaż promienników ciepła;
15) zabudowa przestrzeni pomiędzy bryłami budynku;
16) wyposażenie terenu w obiekty małej architektury;
17) zaprojektowanie i wybudowanie systemu monitoringu wizyjnego całego obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 1026250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja boisk „Orlik” w Gminie Barczewo w podziale na dwa zadania”. Zadanie nr 1: Modernizacja boiska „Orlik” w Łęgajnach gm. Barczewo. Zadanie nr 2: Modernizacja boiska „Orlik” przy ul. Wojska Polskiego w Barczewie”.Zadanie nr 2: Modernizacja boiska „Orlik” przy ul. Wojska Polskiego w Barczewie”. Należy wykonać następujące roboty remontowe (modernizacyjne):
1) remont budynku zaplecza sanitarno-szatniowego
2) wymiana nawierzchni boiska piłkarskiego o nawierzchni ze sztucznej trawy o wymiarach płyty 30,0x62,0m
3) wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach płyty 32,1 x 19,1m wraz z malowaniem linii boiskowych
4) wymiana zniszczonej siatki polipropylenowej piłkochwytów wraz z zaczepami i mocowaniami
5) wymiana bramek do piłki nożnej
6) wymiana tablic i koszy do koszykówki
7) wymiana zestawu słupków do siatkówki
8) remont elewacji budynku
9) remont pomieszczeń budynku zaplecza sanitarno-szatniowego
10) wymiana sanitariatów
11) wymiana stolarki drzwiowej
12) montaż i demontaż rynien deszczowych
13) montaż i demontaż promienników ciepła
14) wyposażenie terenu w obiekty małej architektury
15) montaż dodatkowych opraw do oświetlenia boisk
16) zaprojektowanie i wybudowanie systemu monitoringu wizyjnego całego obiektu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 1026250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 772000,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1477891,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 772000,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPORTSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393851849

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 21/23

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-508

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 772000,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 721026,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1632783,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721026,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sportsystem Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393851849

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 21/23

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-508

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721026,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.