Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa stacji lutowniczych do naprawy układów scalonych – 11 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 40 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa stacji lutowniczych do naprawy układów scalonych – 11 szt.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92ef4a6c-8ce6-46b0-ae30-2d90fb230448
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Zakup i dostawa stacji lutowniczych do naprawy układów scalonych ( 11 szt).
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: dariusz.dygas@ra.policja.gov.pl
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 48/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa stacji lutowniczych do naprawy układów scalonych – 11 szt.
Stacje lutownicze do naprawy układów scalonych muszą być fabrycznie nowe, nie używane, gotowe do użycia i muszą być objęte okresem gwarancji nie krótszym niż 24 miesiące. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę stacje lutownicze :
- Posiadały certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności dostarczonego sprzętu z europejskimi warunkami bezpieczeństwa.
-Posiadały autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z siedzibą w Polsce.
- Posiadały specyfikację techniczna oferowanego produktu (lub inny dokument) - w języku polskim , potwierdzający w sposób jednoznaczny, że oferowany przez Wykonawcę produkt posiada wymagane parametry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz Projekcie umowy, które stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom postawionym w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium I:Cena „C” oferty brutto – waga 60%
Kryterium II: Termin realizacji przedmiotu umowy „T’’ - waga - 30 %
Kryterium III: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 10%
Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:
Kryterium I: Cena „C” oferty brutto – waga 60%
Liczba punktów w kryterium Cena „C” wyliczona zostanie w następujący sposób:
C = najniższa cena ofertowa z ważnych ofert / cena badanej oferty x 60pkt.
Wynik zostanie obliczony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium II: Termin realizacji przedmiotu umowy „T’’ - waga - 30 %
Liczba punktów w kryterium Termin realizacji przedmiotu umowy „T’’ wyliczona zostanie w następujący sposób:
– 70 dni – 0 pkt.
- 69 – 60 dni - 20 pkt.
- 59 - 50 dni - 25 pkt.
- 49 dni lub mniej – 30 pkt.
Maksymalny termin realizacji nie może przekroczyć 70 dni.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę Terminu realizacji przedmiotu umowy „T’’ , Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot umowy a do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji Zamawiający przyjmie Termin realizacji przedmiotu umowy – 70 dni – 0 pkt.
Kryterium III: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 10%
Liczba punktów w kryterium „Okres udzielonej gwarancji” wyliczony zostanie w następujący sposób: (minimum 24 miesięcy).
24 miesiące - 0 pkt.
36 miesiące - 5 pkt.
48 miesięcy i więcej - 10 pkt.
Zamawiający wymaga aby okres udzielanej gwarancji nie był krótszy niż 24 miesiące i może być wydłużany przez Wykonawców tylko co 12 miesięcy tj. 36 miesięcy, 48 miesięcy, 60 miesięcy itd.
Oferty zawierające okres udzielonej gwarancji „G” krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę okresu udzielonej gwarancji „G”, Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 24 miesięcy i do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji Zamawiający przyjmie gwarancję na okres 24 miesięcy.
Łączna ilość punktów = C + T + G
gdzie:
C - punktacja za oferowaną cenę
T - punktacja za termin realizacji przedmiotu umowy
G - punktacja za okres udzielanej gwarancji
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, spośród złożonych, ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert, która uzyska
największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia należy ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:a) Oświadczenie, iż Wykonawca posiada autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z siedzibą w Polsce .
b) Specyfikacje techniczną oferowanego produktu (lub inny dokument) - w języku polskim, potwierdzający w sposób jednoznaczny, że oferowany przez Wykonawcę produkt posiada parametry równoważne lub lepsze od tych wpisanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
c) Certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności dostarczonego sprzętu z europejskimi warunkami bezpieczeństwa.
Przedmiotowe środki dowodowe muszą być złożone w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, które nie zostały złożone wraz z ofertą. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu:a) Oświadczenie, iż Wykonawca posiada autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z siedzibą w Polsce .
b) Specyfikacje techniczną oferowanego produktu (lub inny dokument) - w języku polskim, potwierdzający w sposób jednoznaczny, że oferowany przez Wykonawcę produkt posiada parametry równoważne lub lepsze od tych wpisanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
c) Certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności dostarczonego sprzętu z europejskimi warunkami bezpieczeństwa.
Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych ( wskazanych pkt. V.3 ppkt. a ) wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający będzie zobowiązany w przedmiocie tego uzupełnienia wyłącznie do zażądania od Wykonawcy:
a)złożenia przedmiotowego środka dowodowego, który nie został złożony,
b)uzupełnienia części złożonego dokumentu o brakującą (niezłożoną) część
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty należy dołączyć:1) Formularz ofertowy (oferta)
2) Formularz asortymentowo-cenowy - wypełniony we wszystkich pozycjach który stanowi integralną część formularza ofertowego
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
6) Przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania określone w SWZ :
a) Oświadczenie, iż Wykonawca posiada autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z siedzibą w Polsce
b) Specyfikacje techniczną oferowanego produktu (lub inny dokument) - w języku polskim, potwierdzający w sposób jednoznaczny, że oferowany przez Wykonawcę produkt posiada parametry równoważne lub lepsze od tych wpisanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
c) Certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności dostarczonego sprzętu z europejskimi warunkami bezpieczeństwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 442 ust. 1 ustawy PZP, udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku o udzielenie zaliczki złożonego przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy wykonawczej. Wniosek powinien zawierać:1. wartość wnioskowanej zaliczki,
2. proponowany termin wypłaty i rozliczenia zaliczki,
3. formę zabezpieczenia zaliczki,
4. numer rachunku bankowego, na który zaliczka ma zostać wypłacona.
Zaliczka będzie wypłacona Wykonawcy po zawarciu umowy i wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia zaliczki oraz dostarczeniu zamawiającemu faktury zaliczkowej. Zaliczka musi zostać przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić rozliczenie zaliczki zawierające dowody jej wydatkowania zgodnie z przeznaczeniem i potwierdzające, że zamówienie zostało zrealizowane w zakresie udzielonej zaliczki. Dowodami mogą być np. faktury, protokoły zdawczo-odbiorcze, dokumenty potwierdzające poniesione koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, na które udzielona została zaliczka.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ (projekcie umowy) zamieszczonej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w zakresie zmiany terminu dostawy, w sytuacji, gdy realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej, a z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Wydłużenie terminu realizacji Umowy nie może być dłuższe niż czas niezbędny do uzyskania tych dokumentów;Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-29 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych: NIE2) Liczba części zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia wynosi: Nie dotyczy
3) Powód niedokonania podziału zamówienia na części (jeżeli dotyczy): Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na specyfikację przedmiotu zamówienia oraz konieczność współpracy i zachowania kompatybilności poszczególnych elementów. Podział zamówienia wiązałby się z nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz mógłby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału na części nie naruszy zasad uczciwej konkurencji.
4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej: Nie dotyczy
5) Wadium : Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
6) Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7) Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych
8) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
9) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 lub 8 ustawy Pzp. – NIE.
10) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
11) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa
w art. 95 ustawy.
14) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
15) Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (indywidualny identyfikator PEPPOL-GLN 5907714353642 ).
16) Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa stacji lutowniczych do naprawy układów scalonych - 11 szt.
- Dostawa Autokaru turystycznego nowego lub fabrycznie nowego 3-osiowego w formie leasingu operacyjnego, z opcją wykupu, dla MPK w Radomiu Sp. z o.o.
- DZIERŻAWA DWÓCH SEPARATORÓW KOMÓRKOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ KOMPATYBINYCH Z SEPARATOREM ZESTAWÓW DO AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH "
- Wykonanie remontu warstwy ścieralnej ulicy Słowackiego (od ul. 25-go Czerwca do wiaduktu) w Radomiu
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2025/2026
- Adaptacja budynku przy ul. Piotrówka 19 oraz przebudowa bulwaru północnego wraz z zagospodarowaniem terenu, realizowane w ramach zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Parku Kulturowego Stary Radom"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie pracowni dydaktycznych w LO Wołów, LO Brzeg Dolny w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (...) - Sprzęt komputerowy i multimedialny
- "Zakup sprzętów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Równe szanse i możliwości - rozwój szkół w Gminie Kochanowice"" realizowanego w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego
- Zakup i dostawa stacji lutowniczych do naprawy układów scalonych - 11 szt.
- "DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA I SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. OJCA KONRADA STOLARKA W RAMCH PROJEKTU PT "EDUKACJA BEZ BARIER W GMINIE RYCHTAL"
- Dostawa wyposażenia pracowni wspomagania projektowania układów elektronicznych i mikroprocesorowych
- ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ I SPRZĘTU Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.