Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00328841/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00348738/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Smyków GT-1 w miejscowości Wólka Smolana
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SMYKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 91
1.5.2.) Miejscowość: Smyków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-212
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 373-91-81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smykow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smykow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Smyków GT-1 w miejscowości Wólka Smolana2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89908ad0-29c9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032252/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie otworu poszukiwawczo rozpoznawczego wód termalnych Smyków GT-1 w msc. Wólka Smolana
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328841/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11589847,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Smyków GT-1 w miejscowości Wólka Smolana zgodnie z zatwierdzonym „Projektem robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Smyków GT-1 w miejscowości Wólka Smolana”.
Celem projektowanych prac jest rozpoznanie występowania i wykształcenia utworów wodonośnych, określenie parametrów hydrogeologicznych oraz mineralizacji, wydajności i temperatury wód w utworach triasu dolnego poprzez odwiercenie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Smyków GT-1 o głębokości 1 220 m (+/-10%).
Projektowane parametry otworu badawczego Smyków GT-1:
• temperatura wody: 35-45℃;
• wydajność: 30 m3/h;
• mineralizacja: ok. 90 g/dm3.
Roboty geologiczne będą wykonywane zgodnie z „Projektem robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Smyków GT-1 w miejscowości Wólka Smolana”, zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Świętokrzyskiego Nr ŚO-V.7430.10.2020 z dnia 16.09.2020 r.
W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
• zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia poprzez geodezyjne wyznaczenie punktu wiercenia otworu, zamierzenie wykonanego otworu i opracowanie operatu geodezyjnego,
• prowadzenia pomiarów hydrogeologicznych, przy czym metodyka badań i pomiarów zastosowana przez Wykonawcę musi zapewnić uzyskanie wyników w pełni dokumentujących stan rzeczywisty oraz odpowiadać w tym zakresie normom i przepisom,
• prowadzenia badań geofizycznych,
• właściwej organizacji i zagospodarowania placu budowy,
• ubezpieczenia budowy,
• utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów,
• uporządkowania terenu po zakończeniu robót itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11537400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14077763,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11537400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Algeo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6861671785
7.3.3) Ulica: Starzeńska 609
7.3.4) Miejscowość: Grabownica
7.3.5) Kod pocztowy: 36-207
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11537400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Remonty istniejącego i wdrażanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.