eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówDostawa agregatów prądotwórczych dla 6 jednostek organizacyjnych Powiatu Augustowskiego, w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych dla 6 jednostek organizacyjnych Powiatu Augustowskiego, w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT AUGUSTOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiat-augustowski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-augustowski.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/augustowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa agregatów prądotwórczych dla 6 jednostek organizacyjnych Powiatu Augustowskiego, w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-616f50fc-1bdc-43a1-b264-d7e278a6b68d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034824/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa agregatów prądotwórczych dla 6 jednostek organizacyjnych Powiatu Augustowskiego, w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Funduszy Europejskich Na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.68.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń - 6 szt. agregatów prądotwórczych oraz udzielenie gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
W cenie należy uwzględnić dostawę we wskazane miejsce, wniesienie, instalację, montaż, konfigurację oraz uruchomienie próbne.
Lokalizacja dostaw:
a) Starostwo Powiatowe w Augustowie, ul. 3 Maja 29, 16-300 Augustów,
b) Augustowskie Centrum Edukacyjne w Augustowie, ul Al. Kardynała Wyszyńskiego 3,
c) Poradnia Pedagogiczno-Psychologicznej w Augustowie, ul. Młyńska 52,
d) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52
e) Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, ul. Wojska Polskiego 54
f) Zespół Placówek Młodzieżowych w Augustowie, ul. Al. Kard. Wyszyńskiego 3A
Zadanie obejmuje dostawę i posadowienie urządzeń we wskazanych lokalizacjach wraz z uruchomieniem próbnym zamawianych urządzeń. Wykonawca poniesie z tego tytułu wszelkie koszty instalacji, transportu, wniesienia, uruchomienia, konfiguracji oraz przekazania do eksploatacji w każdej ze wskazanych lokalizacji. Wykonawca zapewnia niezbędne paliwo rozruchowe.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 18.09.2025 r. w siedzibie Zamawiającego nastąpiło otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do godz.12:00 wpłynęły trzy następujące oferty:
Oferta nr 1 – EVOLTO sp. z o.o., ul. Główna 7, 18-100 Łapy – 287 794,17 zł,
Oferta nr 2 – FAST GROUP Sp. z o.o., Al. 3 Maja 12, 00-391 Warszawa – 397 905,00 zł,
Oferta nr 3 – Riello Delta Power Sp. z o.o., ul. Krasnowolska 82R, 02-849 Warszawa – 356 331,00 zł.
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp zamieścił na stronie internetowej prowadzącego postępowanie informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj. 145 000,00 zł brutto.
Oferty złożone przez firmy przewyższały kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Mając na uwadze powyższe, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne, gdyż oferta najkorzystniejsza, niepodlegająca odrzuceniu jest ofertą, która znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287794,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356331,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.