Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00369873/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
- 2025/BZP 00379547/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-18
- 2025/BZP 00380165/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów
w roku szkolnym 2025/2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zespół Edukacji w Miechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356901486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@sze.miechow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d18db1b8-368b-4f64-86b2-afa573b753b41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechóww roku szkolnym 2025/2026”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d18db1b8-368b-4f64-86b2-afa573b753b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037561/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci do Szkół podstawowych w Gminie Miechów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.P.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Miechowie4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 w Miechowie4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 183333,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Jaksicach4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 102777,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Pojałowicach4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 227777,78 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Bukowskiej Woli4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 102777,78 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Pstroszycach4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 59259,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w dokumentacji postępowania dopuścił możliwość łączenia tras dowozu uczniów, nie określając jednocześnie godzin, o których dzieci powinny stawiać się na przystanku. W konsekwencji Wykonawcy, przygotowując oferty, zaplanowali przebieg tras w sposób, który powodował konieczność oczekiwania dzieci na przystankach znacznie wcześniej, niż wynika to z faktycznej potrzeby zapewnienia punktualnego dotarcia do szkoły co spowodowało, liczne protesty i sprzeciwy rodziców, które zostały zgłoszone do Zamawiającego.
Zaistniała sytuacja wskazuje, że przeprowadzone postępowanie nie gwarantuje prawidłowej realizacji zamówienia, z uwagi na powstałą wadę– tj. braku określenia przez Zamawiającego godzin rozpoczęcia dowozu. Wskazane nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024. poz. 1320 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie na część 1 unieważniono.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w dokumentacji postępowania dopuścił możliwość łączenia tras dowozu uczniów, nie określając jednocześnie godzin, o których dzieci powinny stawiać się na przystanku. W konsekwencji Wykonawcy, przygotowując oferty, zaplanowali przebieg tras w sposób, który powodował konieczność oczekiwania dzieci na przystankach znacznie wcześniej, niż wynika to z faktycznej potrzeby zapewnienia punktualnego dotarcia do szkoły co spowodowało, liczne protesty i sprzeciwy rodziców, które zostały zgłoszone do Zamawiającego.
Zaistniała sytuacja wskazuje, że przeprowadzone postępowanie nie gwarantuje prawidłowej realizacji zamówienia, z uwagi na powstałą wadę– tj. braku określenia przez Zamawiającego godzin rozpoczęcia dowozu. Wskazane nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024. poz. 1320 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie na część 2 unieważniono.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w dokumentacji postępowania dopuścił możliwość łączenia tras dowozu uczniów, nie określając jednocześnie godzin, o których dzieci powinny stawiać się na przystanku. W konsekwencji Wykonawcy, przygotowując oferty, zaplanowali przebieg tras w sposób, który powodował konieczność oczekiwania dzieci na przystankach znacznie wcześniej, niż wynika to z faktycznej potrzeby zapewnienia punktualnego dotarcia do szkoły co spowodowało, liczne protesty i sprzeciwy rodziców, które zostały zgłoszone do Zamawiającego.
Zaistniała sytuacja wskazuje, że przeprowadzone postępowanie nie gwarantuje prawidłowej realizacji zamówienia, z uwagi na powstałą wadę– tj. braku określenia przez Zamawiającego godzin rozpoczęcia dowozu. Wskazane nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024. poz. 1320 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie na część 3 unieważniono.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w dokumentacji postępowania dopuścił możliwość łączenia tras dowozu uczniów, nie określając jednocześnie godzin, o których dzieci powinny stawiać się na przystanku. W konsekwencji Wykonawcy, przygotowując oferty, zaplanowali przebieg tras w sposób, który powodował konieczność oczekiwania dzieci na przystankach znacznie wcześniej, niż wynika to z faktycznej potrzeby zapewnienia punktualnego dotarcia do szkoły co spowodowało, liczne protesty i sprzeciwy rodziców, które zostały zgłoszone do Zamawiającego.
Zaistniała sytuacja wskazuje, że przeprowadzone postępowanie nie gwarantuje prawidłowej realizacji zamówienia, z uwagi na powstałą wadę– tj. braku określenia przez Zamawiającego godzin rozpoczęcia dowozu. Wskazane nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024. poz. 1320 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie na część 4 unieważniono.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w dokumentacji postępowania dopuścił możliwość łączenia tras dowozu uczniów, nie określając jednocześnie godzin, o których dzieci powinny stawiać się na przystanku. W konsekwencji Wykonawcy, przygotowując oferty, zaplanowali przebieg tras w sposób, który powodował konieczność oczekiwania dzieci na przystankach znacznie wcześniej, niż wynika to z faktycznej potrzeby zapewnienia punktualnego dotarcia do szkoły co spowodowało, liczne protesty i sprzeciwy rodziców, które zostały zgłoszone do Zamawiającego.
Zaistniała sytuacja wskazuje, że przeprowadzone postępowanie nie gwarantuje prawidłowej realizacji zamówienia, z uwagi na powstałą wadę– tj. braku określenia przez Zamawiającego godzin rozpoczęcia dowozu. Wskazane nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024. poz. 1320 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie na część 5 unieważniono.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w dokumentacji postępowania dopuścił możliwość łączenia tras dowozu uczniów, nie określając jednocześnie godzin, o których dzieci powinny stawiać się na przystanku. W konsekwencji Wykonawcy, przygotowując oferty, zaplanowali przebieg tras w sposób, który powodował konieczność oczekiwania dzieci na przystankach znacznie wcześniej, niż wynika to z faktycznej potrzeby zapewnienia punktualnego dotarcia do szkoły co spowodowało, liczne protesty i sprzeciwy rodziców, które zostały zgłoszone do Zamawiającego.
Zaistniała sytuacja wskazuje, że przeprowadzone postępowanie nie gwarantuje prawidłowej realizacji zamówienia, z uwagi na powstałą wadę– tj. braku określenia przez Zamawiającego godzin rozpoczęcia dowozu. Wskazane nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024. poz. 1320 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie na część 6 unieważniono.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Rozbudowa Geoportalu Powiatu Miechowskiego w celu zwiększenia efektywności pracy Starostwa i podniesienia poziomu obsługi obywateli i przedsiębiorców, w zakresie informacji o nieruchomościach
- Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie
- "Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Socjalizacyjnych w Miechowie"
- Dostawa dronów oraz szaf metalowych na potrzeby wyposażenia BCU w Miechowie
- "Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych"
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony obiektów Szpitala św. Anny w Miechowie i obsługa telewizji przemysłowej składającej się z kamer i innych urządzeń niezbędnych do ich prawidłowego funkcjonowania.
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportuUczestników projektu-w tym osób niesamodzielnych w wieku min. 60lat(seniorzy), z miejsca zamieszkania na terenie m. Łodzi do siedzibyDDOMwramachProjektu"PogodnaJesieńżycia
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie i poza jej obszarem
- Dowóz niepełnosprawnych dzieci [...] wraz z opieką do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Pacjentów Bielskiego Centrum Psychiatrii- Olszówka w Bielsku-Białej.
- Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów i dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Mstów do szkół i placówek oświatowych w roku 2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





