Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00385293/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa quada oraz dodatkowego wyposażenia dla OSP w Sadowiu”powtórka cześć 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadowie
1.3.) Oddział zamawiającego: 27-580 Sadowie 86
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830410014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowie
1.5.2.) Miejscowość: Sadowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-580
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sadowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sadowie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40d2e28a-910d-4eb6-8444-e23175f21f081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa quada oraz dodatkowego wyposażenia dla OSP w Sadowiu”powtórka cześć 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40d2e28a-910d-4eb6-8444-e23175f21f08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074307/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia ratującego życie dla OSP Sadowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest w ramach dofinansowania „Usprawnienie systemu technicznego Ochotniczej Straży Pożarnej w Sadowiu oraz poprawa bezpieczeństwa mieszkańców obszaru, poprzez zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z dodatkowym sprzętem i wyposażeniem.” Projekt realizowany jest w ramach FEŚ 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385293
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.271.6.2025.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dodatkowego wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sadowiu.
2. Przedmiot zamówienia :
• Zakup przewodów hydraulicznych”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) Zamawiający informuje, żew przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań POLiOC poprzez dostawę aparatów OUO wraz z systemem obsługi i utrzymania ich sprawności do KM PSP Gliwice
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności na terenie gminy Skrwilno.
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Doposażenie magazynu oraz jednostek OSP w sprzęt do realizacji zadań OL i OC.
- Dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025 - 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.