Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00368766/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót podobnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja ul. Dworcowej w Bytomiu - zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót podobnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja ul. Dworcowej w Bytomiu - zamówienie z wolnej ręki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5b530eb-3f23-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368675/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający, tj. Miejski Zarząd Dróg i Mostów, zamierza przeprowadzić przedmiotowe postępowanie w trybie niekonkurencyjnym na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przeprowadzenie zamówienia stało się konieczne oraz zostało przewidziane w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.
W trakcie prowadzenia robót budowlanych stwierdzono konieczność wykonania dodatkowego zakresu robót. Zakres obejmuje ujawnienie podczas robót ziemnych
1. Przełożenie i zabezpieczenie kabli energetycznych wraz z montażem skrzynek rozdzielczych.
2. Zabezpieczenie istniejącej kanalizacji teletechnicznej płyta betonową.
3. Odtworzenie oraz uzupełnienie przyłączy kanalizacyjnych kanalizacji deszczowej.
Będzie to wpływało na poprawę bezpieczeństwa użytkowania obiektu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-303d03e6-bd8f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.40.2022.WR.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót podobnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja ul. Dworcowej w Bytomiu” – zamówienie z wolnej ręki
2. W trakcie prowadzenia robót ziemnych związanych z wymianą konstrukcji nawierzchni na ul. Dworcowej stwierdzono konieczność wykonania rozszerzenia zakresu podstawowego:
1) Przełożenie i zabezpieczenie kabli energetycznych wraz z montażem skrzynek rozdzielczych.
Uzasadnienie: w trakcie wykopów ujawniono szereg niezidentyfikowanych czynnych kabli energetycznych średniego napięcia (starego typu). Powyższe zostało zgłoszone do właściciela tj. firmy Tauron. Firma Tauron dokonała ich identyfikacji i stwierdziła, że kable należy przebudować w ramach inwestycji. Wypłycony poziom ich posadowienia wynika z starych norm , które to dopuszczały tak płytką ich lokalizację. Kable kolidują z warstwą nowej podbudowy w poziomie warstwy stabilizacyjnej na rzędnej ok. -0,4m.
Część robót przezbrojeniowych i zabezpieczających przejęła na siebie firma Tauron.
2) Zabezpieczenie istniejącej kanalizacji teletechnicznej płyta betonową.
Uzasadnienie: w trakcie wykopów stwierdzono płytnie posadowienie kanalizacji wielootworowej teletechnicznej uniemożliwiające wykonanie i ułożenie podbudów i warstw wierzchnich nawierzchni. Ze względu na usytuowanie ulicy Dworcowej w centrum miasta niniejsza kanalizacja pełni funkcję magistrali teletechnicznej i w związku z tym jest bardzo rozbudowana. Przełożenie wszystkich użytkowników tej kanalizacji wiązałoby się
z ogromnymi kosztami oraz długim czasem na przełączanie poszczególnych linii.
Podjęto decyzje w porozumieniu z właścicielem kanalizacji o zabezpieczeniu kanalizacji płyta żelbetową co pozwoli na odciążenie i zabezpieczenie sieci teletechnicznych oraz umożliwi prawidłowe ułożenie nowej nawierzchni.
3) Odtworzenie oraz uzupełnienie przyłączy kanalizacyjnych kanalizacji deszczowej.
Uzasadnienie: w trakcie wykonywania robót ziemnych i prac związanych z montażem odwodnienia stwierdzono istnienie starych przyłączy kanalizacji deszczowej wykonanych z rur betonowych lub ceramicznych. Stopień ich zużycia oraz liczne deformacje mogą w przyszłości skutkować awariami. Zakres ten nie był objęty dokumentacja projektową. Ustalono konieczność wykonania nowych przyłączy (odtworzenia ich) w technologii z rur PVC.
W związku z powyższymi uwagami zachodzi konieczność zwiększenia zakresu rzeczowego robót o następujące elementy:
1) Przełożenie i zabezpieczenie kabli energetycznych wraz z montażem skrzynek rozdzielczych.
2) Zabezpieczenie istniejącej kanalizacji teletechnicznej płyta betonową.
3) Odtworzenie oraz uzupełnienie przyłączy kanalizacyjnych kanalizacji deszczowej.
3. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z załączonym do postępowania przedmiarem, protokołem konieczności oraz ze sztuką budowlaną.
4. Zamawiający określa minimalny wymagany 60-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1700000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1700000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUCZ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
"RADIOTEL" Usługi Teletechniczne Karol Hernacki ul. Chopina 29, 42-160 Krzepice, w zakresie branży teletechnicznej ;
PHU ELMO Marcin Olejnik, ul. Plebiscytowa 2c/2, 47-220 Kędzierzyn Koźle, w zakresie branży elektrycznej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1700000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Wymiana wraz z dostawą okładzin hamulcowych maszyny wyciągowej górniczego 4linowego wyciągu szybowego szybu "Wanda" przedział II Pompowni "Pokój II" dla SRK O/CZOK
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 w 2026 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Mistrzostwa Sportowego na rok 2026
- DOWOŻENIE I ODWOŻENIE NA TRENINGI SPORTOWE UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. KS. J. SZAFRANKA W BYTOMIU OD 07-01-2026 DO 25-06-2026
- "Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej nr 16 im. Marii Konopnickiej w Bytomiu w roku 2026"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2026"
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- AD/ZP/167/25 "Rozbudowa istniejących Systemów Kontroli Dostępu w obiektach PP- budynki A1 i A3 kampusu Piotrowo wraz z aktualizacją licencji w zakresie rozszerzenia o dodatkowe punkty dostępowe"
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa drogi gminnej nr 100821C - ul. Rzemieślniczej w Lubiczu Górnym wraz z pętlą autobusową
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





