Og³oszenie z dnia 2023-10-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00509285/01 - Wynik z dnia 2023-11-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
80.272.358.2023 wy³onienie wykonawcy w zakresie przeprowadzenia eksploatacji kot³owni gazowych i olejowych w budynkach Uniwersytetu Jagielloñskiego w latach 2023-2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET JAGIELLOÑSKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Go³êbia 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.kucharczyk@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uj.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
80.272.358.2023 wy³onienie wykonawcy w zakresie przeprowadzenia eksploatacji kot³owni gazowych i olejowych w budynkach Uniwersytetu Jagielloñskiego w latach 2023-2026.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e819018-629d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00431700
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00325951/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.40 Eksploatacja kot³owni gazowych UJ na lata 2023-2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów, a tak¿e wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania siê z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.358.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wy³onienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia eksploatacji kot³owni gazowych i olejowych w budynkach Uniwersytetu Jagielloñskiego w latach 2023-2026.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik A do SWZ natomiast wykaz budynków i instalacji objêtych przedmiotem zamówienia stanowi za³±cznik B do SWZ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wy³±czenia czê¶ci kot³owni z uwagi na prace remontowe. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê w czasie trwania umowy o wy³±czonych z eksploatacji kot³owniach w danych miesi±cach. Kot³ownie wy³±czone z eksploatacji nie bêd± podlega³y ¶wiadczenia us³ug zgodnie z zawart± umow±.
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y równie¿ we wzorze umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50700000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji dla pozycji nr 1 – 15, tabeli zawartej w § 1 ust. 1 wzoru umowy, w razie uszkodzenia urz±dzeñ lub zatrzymania pracy kot³owni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza ni¿ 150 000,00 PLN (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
4.1 spe³niaj± warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, a w szczególno¶ci wyka¿±, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuj± us³ugi, tj. dwa zamówienia (tj. odrêbne kontrakty) obejmuj±ce swym przedmiotem eksploatacjê, naprawê i konserwacjê kot³owni, przy czym ³±czna warto¶æ wykazanych dwóch us³ug nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 100 000,00 z³ brutto, a us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Przez „odrêbny kontrakt” zamawiaj±cy rozumie jedn±, pisemn± umowê odp³atn± – a nie sumê pojedynczych ustnych b±d¼ pisemnych zleceñ realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
4.2. dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia
4.2.1. min. 4 osobami odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie us³ug,
tj. osobami, które bêd± realizowaæ eksploatacje wytypowanych kot³owni i instalacji oraz ich napraw, z których ka¿da posiada aktualne ¶wiadectwa kwalifikacyjne we wszystkich trzech grupach, wydane w oparciu o art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. 2022 poz. 1385 ze zm.), uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u oraz kontrolno-pomiarowym dla nastêpuj±cych urz±dzeñ:
4.2.1.1. grupa 1. Urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce i zu¿ywaj±ce energie elektryczn±: 1) urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu nie wiêkszym ni¿ 1 kV, 2) urz±dzenia elektrotermiczne, 3) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urz±dzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeñ urz±dzeñ i instalacji wymienionych powy¿ej.
4.2.1.2. grupa 2. Urz±dzenia wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce i zu¿ywaj±ce ciep³o oraz inne urz±dzenia energetyczne: 1) kot³y wodne na paliwa sta³e, p³ynne i gazowe, o mocy powy¿ej 50 kW, wraz z urz±dzeniami pomocniczymi, 2) sieci i instalacje cieplne wraz z urz±dzeniami pomocniczymi o przesyle ciep³a powy¿ej 50 kW, 3) aparatura kontrolno- pomiarowa i urz±dzenia automatycznej regulacji do urz±dzeñ wymienionych powy¿ej.
4.2.1.3. grupa 3. Urz±dzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce, magazynuj±ce i zu¿ywaj±ce paliwa gazowe: 1) urz±dzenia i instalacje gazowe o ci¶nieniu nie wiêkszym ni¿ 5 kPa, 2) urz±dzenia i instalacje gazowe o ci¶nieniu powy¿ej 5 kPa, 3) przemys³owe odbiorniki paliw gazowych o mocy powy¿ej 50 kW, 4) aparatura kontrolno-pomiarowa.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ piêæ (5) dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumê gwarancyjn± wymagan± przez Zamawiaj±cego,
wykaz us³ug zawieraj±cy informacje o zrealizowanych us³ugach ze wskazaniem przedmiotu, terminu realizacji, warto¶ci brutto oraz podmiotów na rzecz których us³ugi by³y wykonywane,
wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia zawieraj±cy informacje pozwalaj±ce na potwierdzenie warunków udzia³u opisanych w Rozdziale VI SWZ, w szczególno¶ci uprawnieñ posiadanych przez te osoby,
dowody okre¶laj±ce czy us³ugi zamieszczone w „Wykazie us³ug” zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów, dowodem jest o¶wiadczenie Wykonawcy,
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami musi byæ sporz±dzona przez wykonawcê wed³ug tre¶ci postanowieñ niniejszej SWZ oraz wed³ug tre¶ci formularza oferty i jego za³±czników, w szczególno¶ci oferta winna zawieraæ wype³niony i podpisany formularz oferty wraz z co najmniej nastêpuj±cymi za³±cznikami (wype³nionymi i uzupe³nionymi lub sporz±dzonymi zgodnie z ich tre¶ci±):1) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) orygina³ pe³nomocnictwa (pe³nomocnictw), notarialnie po¶wiadczon± kopiê lub kopiê po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em przez osoby umocowane, o ile oferta bêdzie podpisana przez pe³nomocnika.
4) szczegó³owa kalkulacja cenowa,
5) wykaz podwykonawców (o ile dotyczy),
6) wykaz niezbêdnych do oceny ofert w kryterium pozacenowym (o ile dotyczy),
7) KRS lub CEiDG – o ile nie podano danych do ogólnodostêpnych baz,
8) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca, najpó¼niej w dniu sk³adania ofert a przed up³ywem terminu sk³adania ofert, winien wnie¶æ wadium w wysoko¶ci wynosz±cej kwotê 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych) i utrzymaæ go nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±,z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w ust. 5 pkt 2 lub 3 lub w ust. 6.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ przelewem bankowym na konto Zamawiaj±cego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej uznaje siê datê uznania ¶rodków na koncie Zamawiaj±cego (dzieñ, godzina).
4. W przypadku z³o¿enia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
6. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
7. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 6, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania
ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XIX SWZ.
8. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi
z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w okoliczno¶ciach wskazanych w art. 96 ust. 6 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Szczegó³owo okre¶lono w Rozdziale XII - Opis sposobu przygotowywania ofert.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owo okre¶lono w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy u¿yciu narzêdzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Sk³adanie i otwarcie ofert odbywa siê w formie elektronicznej za po¶rednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach okre¶lonych w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129).Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie winno zostaæ wykonane w terminie od dnia 01.11.2023 r. do dnia 31.10.2026 r., wed³ug zakresu prac dla poszczególnych lokalizacji wyszczególnionych w Za³±czniku A do SWZ (w przypadku zawarcia umowy po 01.11.2023 realizacja umowy nast±pi od dnia zawarcia).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleñ z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodz±cych z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Ca³odobowe ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetk± reanimacyjno - transportow± RT z lekarzem (typ S) i karetk± bariatryczn±
- Sprz±tanie budynków KW PSP w Krakowie
- Dostawy albumin
- Sprzeda¿ paliw silnikowych, tj. benzyn bezo³owiowych i oleju napêdowego oraz akcesoriów samochodowych oraz us³uga zewnêtrznego mycia samochodów s³u¿bowych w latach 2026-2027
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obs³uga techniczna w 2026 roku dla nieruchomo¶ci Centrum Nowoczesno¶ci M³yn Wiedzy
- Okresowe przegl±dy techniczne i konserwacje instalacji oraz pogotowie techniczne systemu sygnalizacji po¿aru SSP w siedzibie Oddzia³u Regionalnego AMW w Gdyni
- Us³ugi w zakresie konserwacji oraz usuwanie awarii urz±dzeñ d¼wigowych wraz z us³ug± pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i u¿ytkowych bêd±cych 100% w³asno¶ci± m.st Warszawy oraz (...)
- Obs³uga serwisowa systemu sterowania scenicznego wraz z przegl±dami i us³ug± serwisu interwencyjnego w budynku Teatru Muzycznego CAPITOL we Wroc³awiu
- Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug serwisu, utrzymania i bie¿±cej konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeñstwa funkcjonuj±cych w Muzeum £azienki Królewskie w Warszawie.
- ¦wiadczenie us³ug, konserwacji i napraw instalacji CO, CWU instalacji wodno-kanalizacyjnej, wêz³ów cieplnych i kot³owni w jednostkach IAS w Warszawie w roku 2026
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





