eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówModernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - modernizacja DW 975 Bogumiłowice - Łętowice



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych – modernizacja DW 975 Bogumiłowice – Łętowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b36ad573-2300-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych – modernizacja DW 975 Bogumiłowice – Łętowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b36ad573-2300-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071123/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Modernizacja DW 975 Bogumiłowice – Łętowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369382

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-43/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację odcinków drogi wojewódzkiej nr 975 w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji odcinka drogi wojewódzkiej nr 975 (odc. 150 km 1+466 – km 2+060 / długość 594 m) w m. Łętowice. Zadanie obejmuje: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót – wykonanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu, wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 975 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia (w zakresie utrzymania należy wykonać prace związane w szczególności z letnim utrzymaniem), - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. robót przygotowawczych i rozbiórkowych, remontu konstrukcji nawierzchni jezdni i skrzyżowań, remontu poboczy, zjazdów i chodnika, remontu istniejących elementów odwodnienia, robót wykończeniowych i porządkowych, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (nowe oznakowanie), - wyznaczenie i montaż słupków U-1. Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji odcinka drogi wojewódzkiej nr 975 (odc. 150 km 0+764 – km 1+270 / długość 506 m) w m. Bogumiłowice i Łętowice. Zadanie obejmuje: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót – wykonanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu, wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 975 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia (w zakresie utrzymania należy wykonać prace związane w szczególności z letnim utrzymaniem), - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. robót przygotowawczych i rozbiórkowych, remontu konstrukcji nawierzchni jezdni i skrzyżowań, remontu poboczy, zjazdów i chodnika, remontu istniejących elementów odwodnienia, robót wykończeniowych i porządkowych, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (nowe oznakowanie), - wyznaczenie i montaż słupków U-1. Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4984869,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5384255,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4984869,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631014321

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty ziemne, stabilizacja, podbudowy z kruszyw, roboty brukarskie, kanalizacja deszczowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4984869,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin wykonania zamówienia: zakres podstawowy zamówienia: 150 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 19.12.2024 r, zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): 100 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.

2. Podana w ramach SEKCJI VI pkt 6.2. oraz SEKCJI VIII pkt 8.2 kwota
4 984 869,58 PLN, stanowi cenę - kwotę łączną za zakres podstawowy zamówienia (2 783 635,31 PLN) oraz zakres
opcjonalny zamówienia (2 201 234,27 PLN).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.