eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › "Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach Orka, Delfin, Neptun w Radomiu w roku 2023"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach Orka, Delfin, Neptun w Radomiu w roku 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W RADOMIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146989199

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 9 lokal 1

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 10 00/01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.boniecki@mosir.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Sp. z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach Orka, Delfin, Neptun w Radomiu w roku 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d623769-601a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.mosir.radom.pl/view_category.php?cat=13

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje zawarte są w § 16, § 17 i § 18 SWZ.
Adres strony internetowej:
http://bip.mosir.radom.pl/view_category.php?cat=13

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zawarte są w § 16, § 17 i § 18 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte są w § 31 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte są w § 31 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6/2022/ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Część 1 pn.: „Usługa służby ratowniczej na krytej pływalni Orka przy ul. Młynarskiej 17 w Radomiu”:
Zakres usług obejmuje w szczególności:
Świadczenie usługi w zakresie służby ratowniczej na krytej pływalni „Orka” w Radomiu przy ul. Młynarskiej 17, w orientacyjnym wymiarze 5500 osobo-godzin z tym że nie mniej niż 4000 osobo-godzin w okresie kolejnych 12 miesięcy od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2023r. w której skład wchodzi niecka basenu pływackiego o wymiarach 25m x 12,5m i głębokości od 1,35m do 1,8m z sześcioma torami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 23 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kompetencje osób - ratownik z uprawnieniami od min. 24 m-cy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

B. Część 2 pn.: „Usługa służby ratowniczej na krytej pływalni Delfin przy ul. Piastowskiej 17 w Radomiu”:
Zakres usług obejmuje w szczególności:
Świadczenie usługi w zakresie służby ratowniczej na krytej pływalni „Delfin” w Radomiu przy ul. Piastowskiej 17, w orientacyjnym wymiarze 5500 osobo-godzin z tym że nie mniej niż 4000 osobo-godzin, w okresie kolejnych 12 miesięcy od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2023r. w której skład wchodzi niecka basenu pływackiego o wymiarach 25m x 12,5m i głębokości od 1,35m do 1,8m z sześcioma torami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 23 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kompetencje osób - ratownik z uprawnieniami od min. 24 m-cy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

C. Część 3 pn.: „Usługa służby ratowniczej na krytej pływalni Neptun przy ul. Wyścigowej 49 w Radomiu”:
Zakres usług obejmuje w szczególności:
Świadczenie usługi w zakresie służby ratowniczej na krytej pływalni „Neptun” w Radomiu przy ul. Wyścigowej 49, w orientacyjnym wymiarze 16000 osobo-godzin z tym że nie mniej niż 10000 osobo-godzin, w okresie kolejnych 12 miesięcy od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 08.01.2023r. w której skład wchodzi niecka basenu pływackiego o wymiarach 25m x 16m i głębokości od 1,35m do 1,8m z sześcioma torami, niecka basenu rekreacyjno-szkoleniowego o wymiarach 10m x 12,6m i głębokości od 90cm do 120cm, basen rekreacyjny 168m2 o głębokości od 90 do 120 cm, basen dla dzieci 4m x 12.80m o głębokości 30 cm, 2 zjeżdżalnie rurowe – ślimakowe o długości zjazdu 72 i 65 metrów oraz jacuzzi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 23 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kompetencje osób - ratownik z uprawnieniami od min. 24 m-cy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że uzyskał zgodę Ministra Spraw Wewnętrznych do wykonywania ratownictwa wodnego i w jej myśl jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2011r., Nr 208, poz. 1240), oraz posiada wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym.
UWAGA: Potwierdzenie spełnienia w/w warunku uprawnia Wykonawcę do złożenia ofert na dowolną liczbę części niniejszego zamówienia.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.4.1 W odniesieniu do części 1 pn.: „Usługa służby ratowniczej na krytej pływalni Orka przy ul. Młynarskiej 17 w Radomiu”
a) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył minimum jedną usługę obejmującą swoim zakresem świadczenie ochrony służby ratowniczej na obszarze wodnym o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł.brutto(słownie: sto tysięcy złotych brutto)
Do sporządzenia wykazu usług można wykorzystać załączony do SWZ wzór.
b) Zamawiający wymaga od wykonawców, że ten w czasie trwania przedmiotu umowy, będzie dysponował co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia minimum ratownika wodnego, z potwierdzeniem kwalifikacji zawodowych (z datą nabycia uprawnień) i ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań z art. 13 na podstawie Ustawy z dnia 08.09.2006 r.
o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2013 r. poz. 757, 1245, 1635) .
Stosowne oświadczenie znajduje się na druku oferty.
1.4.2 W odniesieniu do części 2 pn.: „Usługa służby ratowniczej na krytej pływalni Delfin przy ul. Piastowskiej 17 w Radomiu”
a) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten
w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył minimum jedną usługę obejmującą swoim zakresem świadczenie ochrony służby ratowniczej na obszarze wodnym o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł.brutto(słownie: sto tysięcy złotych brutto)
Do sporządzenia wykazu usług można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.
b) Zamawiający wymaga od wykonawców, że ten w czasie trwania przedmiotu umowy, będzie dysponował co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia minimum ratownika wodnego, z potwierdzeniem kwalifikacji zawodowych (z datą nabycia uprawnień) i ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań z art. 13 na podstawie Ustawy z dnia 08.09.2006 r.
o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2013 r. poz. 757. 1245, 1635) .
Stosowne oświadczenie znajduje się na druku oferty.
1.4.3 W odniesieniu do części 3 pn.: „Usługa służby ratowniczej na krytej pływalni Neptun przy ul. Wyścigowej 49 w Radomiu”
a) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył minimum jedną usługę obejmującą swoim zakresem świadczenie ochrony służby ratowniczej na obszarze wodnym o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000,00zł.brutto(słownie: trzysta tysięcy złotych brutto)
Do sporządzenia wykazu usług można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.
b) Zamawiający wymaga od wykonawców, że ten w czasie trwania przedmiotu umowy, będzie dysponował co najmniej 9 osobami posiadającymi uprawnienia minimum ratownika wodnego, z potwierdzeniem kwalifikacji zawodowych (z datą nabycia uprawnień) i ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań z art. 13 na podstawie Ustawy z dnia 08.09.2006 r.
o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2013 r. poz. 757, 1245, 1635) .
Stosowne oświadczenie znajduje się na druku oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wstępnie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych(aktualnych na dzień ich złożenia):
1) 1.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
- Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik do SWZ;
- w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wykonawca nie jest jednak zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę zgody Ministra Spraw Wewnętrznych do wykonywania ratownictwa wodnego i w jej myśl jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2011r., Nr 208, poz. 1240), oraz posiada wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym.
1.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności
technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał dostarczenia:
a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 9 ust.1 pkt 1.4. SWZ – wg wzorów stanowiących załączniki do SWZ;
b) Dowody określające czy usługi o których mowa w pkt 1.3. lit. a), zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne wymagane oświadczenia i dokumenty określone zostały w § 11 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania – składający odpowiednio ofertę bądź oferty
zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium
2. Ustala się wadium:
- w odniesieniu do części 1 pn.: „Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Orka przy ul.
Młynarskiej 17 w Radomiu” w wysokości: 1.500,00 (słownie: tysiąc pięćset i 00/100) złotych,
- w odniesieniu do części 2 pn.: „Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Delfin przy ul.
Piastowskiej 17 w Radomiu” w wysokości: 1.500,00 (słownie: tysiąc pięćset i 00/100) złotych,
- w odniesieniu do części 3 pn.: „Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Neptun przy ul.
Wyścigowej 49 w Radomiu” w wysokości: 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy i 00/100) złotych.
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą wskazany w § 20 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

. Oferta wspólna
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 PZP),
2) Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach gdy Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp lub warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika , które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
3) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik do SWZ.
4) Dokument pełnomocnictwa musi być załączany do oferty, w postaci elektronicznej.
5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, który w imieniu Wykonawców występujących wspólnie złoży ofertę w systemie.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5. W przypadku gdy złożone przez Wykonawców dokumenty będą zawierały dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie kurs NBP z dnia publikacji Ogłoszenia o Zamówieniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie/tach Umowy/ów, stanowiącym/ch załącznik/i do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w PZP oraz wskazanym w projekcie Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia , (Skrytka Zamawiającego: /przetarg_mosir ) i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/FormsRedirect

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.