Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00301865/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
- 2024/BZP 00304507/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć specjalistycznych pierwszej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd18bf0e-f8a6-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć specjalistycznych pierwszej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd18bf0e-f8a6-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071324/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prowadzenie zajęć specjalistycznych pierwszej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na lata 2024-2026.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301865
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.46.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121487,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie treningu funkcji poznawczych- Biofeedback.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 192 godziny (w każdym roku 64 godziny). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 2 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 1.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 17846,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie terapii dźwiękiem.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 384 godziny (w każdym roku 128 godzin). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 4 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 2.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 49514,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie treningu funkcji wzrokowych.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 288 godzin (w każdym roku 96 godzin). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 3 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 1.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 43902,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie treningu funkcji słuchowych.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 96 godzin (w każdym roku 32 godziny). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami).
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 1 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 1.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 10224,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z 254 pkt 2 Pzp, ponieważ: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający, w dniu 9 maja 2024 r. dokonał odrzucenia jedynej oferty złożonej w przedmiotowym postepowaniu. Wobec braku ofert, które nie podlegałyby odrzuceniu Zamawiający unieważnił postepowanie w zakresie części 1
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części 2 „Terapia dźwiękiem” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia w części 2 „Terapia dźwiękiem” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 08 maja 2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część 3: Trening funkcji wzrokowych
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części 3 „Trening funkcji wzrokowych” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia w części 3 „Trening funkcji wzrokowych” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 08 maja 2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części 4 „Trening funkcji słuchowych” unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia w części 4 „Trening funkcji słuchowych” postępowanie ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 08 maja 2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta (brak ofert) na ww. część.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wytrząsarki laboratoryjnej do mikropłytek
- Remont i modernizacja budynków Ochotniczej Straży Pożarnej Rzeszów-Zalesie w formule zaprojektuj-zbuduj
- Dostawa druków resortowych i akcydensowych dla jednostek Policji województwa podkarpackiego
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie schodów przy ul Piastów
- Remont chodnika/odbojówki przy budynku PZDW w Rzeszowie położonego przy ul. Boya-Żeleńskiego 19a od strony ul. Batalionów Chłopskich
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osób z niepełnosprawnoscią
- Zaj. terap.-pedagogiczne wspieranie rozwoju poznawczego dzieci oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikow. do wczesnego wspomagania rozwoju, w ram.pr.kom.wsp dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podz na cz.
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r.
- Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.