Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00369906/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00380587/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 1: Kompleksowy remont zespołu pomieszczeń na poziomie parteru
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich im. E. Kwiatkowskiego w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Sołtana 2
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-602
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 321 62 87
1.5.8.) Numer faksu: +48 91 321 62 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37c4ba65-2c9a-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie 1: Kompleksowy remont zespołu pomieszczeń na poziomie parteru2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37c4ba65-2c9a-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00280692/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkól Morskich w Świnoujściu -etap VI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369906
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSM-2/707/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1869918,70 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 467479,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kompleksowego remontu zespołu pomieszczeń na poziomie parteru w osiach V-XIV / A-A’ (nr 0.06-0.18, 0.20-0.25 oraz 0.41-0.49) z wszelkiego rodzaju instalacjami tranzytowymi, przepięciami, podłączeniami, regulacjami, obróbkami i odtworzeniami niezbędnymi do właściwego i samodzielnego funkcjonowania przebudowywanego i remontowanego fragmentu obiektu budowlanego, a w szczególności:
- 100% zakresu prac rozbiórkowych elementów budowlanych oraz istniejących instalacji, segregacji i utylizacji urobku z rozbiórek i demontaży;
- 100% zakresu prac wykończeniowych i instalacyjnych, białych montaży;
- zakres prac towarzyszących, remontowych i modernizacyjnych polegających na wykonaniu wskazywanych, w trakcie realizacji zadania, przez Zamawiającego lub Nadzór Inwestorski kompleksowych robót;
- demontaże i ponowne montaże elementów instalacji lub wyposażenia, wyniesienie i wniesienie mebli i elementów technologii przed i po wykonaniu robót remontowych;
- zakres prac związanych z wymianą elementów stolarki okiennej, drzwiowej, prac instalacyjnych, prób, pomiarów, dokumentacji budowy warsztatowej i powykonawczej niezbędnych do samodzielnego funkcjonowania obszaru remontowanych pomieszczeń;
- wykonanej numeracji pomieszczeń na wzór elementów numeracji już wykonanych na piętrach I-IV;
- odtworzenie oznakowania elementów wyposażenia informacyjnego i pożarowego na całym budynku tj. hydranty, PWP itp.;
- wykonanie zabudowy wykonywanego pionu instalacji hydrantowej na poziomie parteru oraz istniejących pionów na piętrach I-IV w sposób estetyczny, maskujący widoczną izolacje termiczną elementów instalacji (rur) – np. z plexy lub innego materiału zaproponowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego;
- wykonanie dodatkowych punktów/instalacji (nie ujętych w dokumentacji) w klasach po 4 gniazda elektryczne na ścianę w wskazanym przez Zamawiającego miejscach;
- wykonanie (nie ujętego w dokumentacji) domofonu w każdej z klas, w gabinecie kierownika, magazyniera, w pokoju socjalnym, na recepcji (hol) i u wychowawców;
- wykonanie dodatkowych punktów/instalacji (nie ujętych w dokumentacji) gniazd internetowych w wskazanych przez Zamawiającego miejscach (z wyłączeniem pomieszczeń sanitarnych);
- wykonanie dodatkowych punktów/instalacji (nie ujętych w dokumentacji) monitoringu na wejście i klatkę schodową do podglądu na recepcji (hol) oraz pokój wychowawców i kierownika;
- przegląd wszystkich drzwi wewnętrznych, w tym na klatki schodowe wraz naprawą lub wymianą lub wykonaniem na nowo dybli ościeżnicowych/posadzkowych i mechanizmów blokujących poszczególne skrzydła;
- wykonanie kanałów wentylacyjnych służących wentylacji pomieszczeń na poziomie parteru wraz z przejściem kanałów do poziomu piwnicy, w przypadku stwierdzenia konieczności wymiany wentylatorów dachowych na urządzenia o większej wydajności – dodać urządzenia pracujące równolegle lub wymienić na nowe;
- uruchomienie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach kondygnacji -1, sprawdzenie i wykazanie nieczynnych pionów wentylacji grawitacyjnej (kanałów), demontaż kanałów wentylacyjnych na dachu z odtworzeniem izolacji termicznej i przeciwwodnej na dachu w miejscach zdemontowanych kanałów;
- wykonanie przejść pożarowych w instalacjach sanitarnych i elektrycznych, klap pożarowych w kanałach wentylacji mechanicznej w stropach w poziomie parteru i nad parterem;
- wykonanie wewnętrznych parapetów, obróbek ościeżnic i pozostałych punktów styków oraz połączeń elementów nowych i wykonywanych włącznie z dopasowaniem posadzek istniejących i wykonywanych, w przypadku połączenia posadzek/zakresów wzdłuż korytarza – wykonać łagodne przejście/łączenie poziomów;
- na styku korytarza remontowanego i istniejącego (os V) zamontować dodatkowe drzwi dymoszczelne w klasie EIS jak drzwi w osi XI;
- wykonanie prac w sposób nie zaburzający ład edukacyjny (cisza w trakcie roku szkolnego), zapewnić kolejność prac w miarę zwalniania przez Zamawiającego frontów robót i dotrzymaniem terminów końcowych:
Etap 1: pom. 0.07, 0.08, 0.11, 0.12, 0.14-0.17, 0.22, z możliwością rozpoczęcia robót w trakcie roku szkolnego;
Etap 2: pozostałe pomieszczenia, z możliwością rozpoczęcia robót po zakończeniu roku szkolnego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1584240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1584240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1584240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUEFFECT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513226280
7.3.3) Ulica: Małkowskiego 30/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-304
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1584240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-20INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór - Łunowo w Świnoujściu w latach 2025 - 2027
- "Strategia Rozwoju Miasta Świnoujście do roku 2050"
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- REMONT BUDYNKU NR 10 W KOMPLEKSIE 4310 - DZIWNÓW
- Wykonanie koncepcji funkcjonalnej oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Węgierskiej i Szwedzkiej w Świnoujściu"
- Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- "Utwardzenie placu z kostki betonowej na działce 47/9 w Jodłownie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.