eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w sezonie 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w sezonie 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w sezonie 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d978b0d-37e8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024271/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w sezonie 2022/2023.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361729/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.46.2022.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w sezonie 2022/2023.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. wykonanie nowych podłączeń elementów dekoracji świątecznych 10 szt.,
2. wynajem elementów dekoracji świątecznych, przedstawionych w załączniku nr 9 do SWZ (Dokumentacja techniczna dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w sezonie 2022/2023),
3. wynajem/montaż/demontaż 20szt. girland koloru zielonego o długości 270cm z lampkami LED biały ciepły na domki (jarmark świąteczny),
4. montaż, uruchomienie oraz bieżąca eksploatacja i monitorowanie elementów dekoracji świątecznych,
5. usuwanie awarii elementów dekoracji świątecznych w terminie do 24 godz. od pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego ( faks, email ),
6. dokonywanie raz w tygodniu przeglądu dekoracji świątecznej w godz. wieczornych.
7. odłączenie i demontaż elementów dekoracji świątecznych,
Podstawą wyceny oraz realizacji zadania jest „Dokumentacja techniczna dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w okresie 2022-2024” stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ.
Zamówienie dotyczy wyłącznie sezonu 2022/2023.
W związku z rozpoczętą budową centrów przesiadkowych wyłączeniu uległo oświetlenie wymienione
w poniższych lokalizacjach:
1. ul. Goethego,
2. ul. Ofiar Katynia/Krakowska - dworzec autobusowych.
W związku z powyższym Wykonawcy nie obowiązują zapisy o elementach dekoracji świątecznych w tych lokalizacjach.
Wszystkie elementy dekoracji świątecznej muszą zachować kształt, wielkość, kolorystykę, ilość punktów LED, moc zgodną z załączonym do SWZ projektem. Zamawiający dopuszcza wykonanie elementów
z równoważnych materiałów spełniających te same parametry techniczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 574410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ODEON S.C. Remigiusz Starobrat Damian Imiela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312166647

7.3.3) Ulica: Łowicka 26a

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-105

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 574410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy od daty podpisania umowy do 28.02.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.