Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00396496/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
- 2025/BZP 00409875/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup busa 9 osobowego z przystosowaniem do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Źródło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430353866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gospodarcza 32
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-214
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 607 783 501, 81 525 30 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zrodlolublin@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zrodlolublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42b8109e-0ec3-489e-825e-2f057112e19d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup busa 9 osobowego z przystosowaniem do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42b8109e-0ec3-489e-825e-2f057112e19d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396496
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zr/08/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9-osobowego busa z przystosowaniem do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim
2. Zaoferowany bus musi spełniać następujące parametry techniczne i handlowe:
1) zabudowa busa wykonana na fabrycznie nowym pojeździe,
rok produkcji pojazdu: 2025. Nie dopuszcza się do wykonania zabudowy użycia pojazdu podemonstracyjnego;
2) pojazd gotowy do użytkowania, przygotowany do rejestracji na 9 miejsc siedzących w kabinie, w tym jedno kierowcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami i homologacją prawną, spełniający homologację europejską;
3) miejsce na wózek inwalidzki za ostatnim rzędem foteli,
4) pojazd wyposażony w rozkładane najazdy/platformy zapewniające bezpieczne wjechanie i zjechanie wózka inwalidzkiego;
5) dostarczony bus powinien być kompletny, wykonany na częściach i podzespołach materiałowych fabrycznie nowych, objętych pełną gwarancją wykonawcy równoważną z gwarancją producenta, wolny od wad prawnych, sprawny technicznie, gotowy do użytkowania (przewozu osób niepełnosprawnych), dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, spełniający homologację europejską.
6) Gwarancja na pojazd min. 2 lata
3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec pojazdu oraz zabudowy określono w załączniku SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. CAR-BUD KONRAD KARPIUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121813674
7.3.3) Ulica: OGRÓDKOWA 1/30
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 20-067
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209346,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów elektrycznych oraz akcesoriów
- Remont Pomnika Mauzoleum - zabezpieczenie prochów
- Dostawa sprzętu techniki biurowej dla KWP w Lublinie
- Audyt, kompleksowe przygotowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) na Politechnice Lubelskiej
- RDW w Parczewie: Wykonanie prac remontowych wyszczególnionych w raportach z okresowych przeglądów obiektów mostowych
- Dostawa materiałów i akcesoriów sterylizacyjnych dla Centralnej Sterylizacji - 3 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu 9 osobowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup 9 osobowego z przystosowaniem do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim
- Dostawa samochodu o liczbie 9 miejsc (w tym fotel kierowcy) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Tarnówku
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych celem likwidacji barier transportowych dla Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
- Likwidacja barier transportowych w Gminie Zagrodno poprzez zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w szczególności uczniów
- Zakup samochodu osobowego mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych w powiecie płońskim, w celu wsparcia ich mobilności, wyposażonego w windę hydrauliczną
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.