eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielin"Budowa nowego budynku mechanicznego oczyszczania ścieków wraz z wyposażeniem technol. oraz zamont. nowego urządzenia do usuwania substancji złowonnych - biofiltra." Etap I



Ogłoszenie z dnia 2025-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa nowego budynku mechanicznego oczyszczania ścieków wraz z wyposażeniem technol. oraz zamont. nowego urządzenia do usuwania substancji złowonnych – biofiltra.” Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Imielin

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Imielin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Imielińska 81

1.5.2.) Miejscowość: Imielin

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-407

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 322254137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imielin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07e94d94-2b7e-4e59-8ae7-9f6ed2954570

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa nowego budynku mechanicznego oczyszczania ścieków wraz z wyposażeniem technol. oraz zamont. nowego urządzenia do usuwania substancji złowonnych – biofiltra.” Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07e94d94-2b7e-4e59-8ae7-9f6ed2954570

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045571/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont oczyszczalni ścieków w Imielinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269344

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2532000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zamówienie obejmuje budowę nowego budynku mechanicznego oczyszczania ścieków wraz z wyposażeniem technologicznym oraz zamontowanie nowego urządzenia do usuwania substancji złowonnych – biofiltra.” Zamówienie dotyczy tylko etapu I.”
2) Zadanie w szczególności obejmuje roboty budowlane w zakresie:
• rozbiórka obiektów nr 4 i 5,
• demontaż wentylacji mechanicznej, elektrycznej wraz z osprzętem,
• wywóz materiałów z rozbiórki wraz z opłatą za składowanie i utylizację.
• rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej i płyt drogowych,
• przekładka istniejącego uzbrojenia podziemnego kolidującego z budową nowej pompowni Obiekt Nr 2.
• utrzymanie ciągłości pracy oczyszczalni podczas prowadzonych prac,
• budowa obiektu nowej pompowni Obiekt nr 2,
• przebudowa nawierzchni z kostki brukowej w zakresie I-go etapu,
• montaż kabli zasilających i sterujących wraz z osprzętem i pracami towarzyszącymi,
• wykonanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej z montażem osprzętu,
• wykonanie instalacji odgromowej z uziemieniem,
• wykonanie instalacji technologicznych,
• montaż wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z osprzętem,
• montaż wentylacji mechanicznej i ogrzewania elektrycznego,
• podłączenie nowoprojektowanej wentylacji do istniejącego biofiltra w budynku technicznym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia obejmujący przedmiary robót oraz dokumentację projektową. Ze względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe robót Wykonawcy wyceniają się na podstawie załączonych przedmiarów robót. Dokumentacja projektowa jest elementem pomocniczym, który ma posłużyć Wykonawcom do prawidłowego i rzetelnego przygotowania oferty.
3. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą realizowane w oparciu o pozwolenie na budowę.
4. Uwaga:
• Wykonawca musi zapewnić nadzór archeologiczny nad prowadzonymi robotami.
• W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego częściowego pozwolenia na użytkowanie.
• Wykonawca musi zapewnić utrzymanie ciągłości pracy oczyszczalni.
• Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy dostarczenia przed zawarciem umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego (w układzie miesięcznym). Suma faktur częściowych za wykonane roboty w roku 2025 nie może przekroczyć wartości 600 000,00 zł brutto.
W harmonogramie rzeczowo – finansowym w roku 2025 należy przewidzieć:
1) rozbiórkę i budowę budynku przepompowni (bez wyposażenia przy zachowaniu funkcjonowania dotychczasowych urządzeń) oraz
2) przekładkę sieci podziemnych kolidujących z budynkiem przepompowni.
Natomiast pozostała część wynagrodzenia za wykonanie zadania wynikająca z Harmonogramu rzeczowo-finansowego zostanie wypłacona w częściach w roku 2026, z zastrzeżeniem, że suma wszystkich faktur częściowych nie może przekroczyć wartości 80% wynagrodzenia określonego w § 10 umowy za wykonanie całego przedmiotu umowy. Pozostała część wynagrodzenia wynikająca z Harmonogramu rzeczowo-finansowego zostanie wypłacona Wykonawcy dopiero po dokonaniu końcowego bezusterkowego odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3114360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3554700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3114360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji SEPARATOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272072069

7.3.3) Ulica: Nowy Świat 48

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-706

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

USŁUGI BUDOWLANE I WOD-KAN-GAZ „ROMIX” S.C. J. Raś, T. Raś, ul. Pogorska 12A/12, 32-500 Chrzanów - Wsparcie techniczne oraz realizacja części robót budowlanych

"PEMUG" Sp. zo.o. ul. Nowy Świat 48, 41-706 Ruda Śląska - Realizacja części robót demontażowych i montażowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3114360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-07-19

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.