eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › II Postępowanie - Budowa infrastruktury technicznej oświetlenia drogowego w ramach projektu KBO 2022. Część 1. Część 2.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
II Postępowanie - Budowa infrastruktury technicznej oświetlenia drogowego w ramach projektu KBO 2022. Część 1. Część 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zdit-koszalin.pl/zamowienia/pokaz/862

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

II Postępowanie - Budowa infrastruktury technicznej oświetlenia drogowego w ramach projektu KBO 2022. Część 1. Część 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67a09b0c-3e5e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334756/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Budowa infrastruktury technicznej oświetlenia drogowego w ramach projektu KBO 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367585/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.39.2022.ESz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 371504,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury technicznej oświetlenia drogowego w ramach projektu KBO 2022.
Część 1. „Budowa infrastruktury oświetlenia drogowego przy ul. Dębowej na odcinku od ul. Cedrowej do ul. Wojska Polskiego”.
Zakres robót obejmuje:
1) Roboty budowlane w zakresie budowy oświetlenia drogowego w ilości 21 sztuk punktów świetlnych LED (w tym 2 sztuki oprawy doświetlenia przejścia dla pieszych 3000K 61,5W (barwa biała ciepła) oraz 19 sztuk opraw oświetleniowych drogowych 4000K 45W (barwa biała neutralna).
2) Montaż szafki oświetleniowej wraz z przyłączeniem do złącza ENERGA – Operator S.A. (zgodnie ze schematem szafki w projekcie rys. E2)
3) Wykonanie przecisków pod wjazdami oraz drogą.
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej z wybudowanej infrastruktury oświetlenia.
5) Ułożenie linii kablowej YAKXS 4x25mm2 – 709,28 mm2 oraz YAKXS 4x35mm2 – 4,16mm2.
6) Ułożenie przewodu w słupach oświetleniowych YDY 3x2,5mm2 – 210,08 m.
7) Montaż 2 sztuk słupów oświetleniowych aluminiowych gr. ścianki słupa 4mm wraz zabezpieczeniem podstawy słupa warstwą antykorozyjną przez producenta h=6m, na fundamencie betonowym B50. RAL słupa Inox C45W (1 sztuka z wysięgnikiem dł. 1m o kącie nachylenia oprawy 5o – przejście dla pieszych przy ul. Cedrowej, 1 sztuka bez wysięgnika i kącie nachylenia oprawy 5o – przejście przy ul. Wojska Polskiego).
8) Montaż 19 sztuk słupów oświetleniowych aluminiowych gr. ścianki słupa 4mm wraz z zabezpieczeniem podstawy słupa warstwą antykorozyjną przez producenta h=8m
z wysięgnikiem dł. 1,5m i nachyleniu 5o na fundamencie betonowym B120 - RAL Inox C45W.
9) Układanie w wykopie bednarki Fe/Zn 25x4mm2 -713m.
10) Montaż naklejek energetycznych, wykonanie numeracji na słupach.
11) Montaż tabliczek zgodnie z załączonym rysunkiem do postępowania z informacją
o realizacji zadania z KBO 2022 (szczegółowy opis w załączeniu do SWZ).
12) Ułożenie rur osłonowych sztywnych do przecisków i przewiertów czarnych twardych
fi 110/6,3 – 216,32 m.
13) Wykonanie uziomów pionowych.
14) Wycinka drzewa – brzozy zgodnie z decyzją załączoną do dokumentacji technicznej.
15) Wycinka i rozdrobnienie krzewów po trasie linii kablowej zgodnie z dokumentacją techniczną.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 251538,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2. Zadanie Budowa infrastruktury oświetlenia drogowego ul. Starowiejskiej na odcinku od ul. Północnej w kierunku Łabusza w ramach zadania Oświetlenie ul. Starowiejskiej. – etap I
Zakres robót obejmuje:
1) Montaż linii ASXSn 4x25mm2 z istniejącego słupa żelbetowego na ul. Północnej do pierwszego słupa stalowego ocynkowanego przy ul. Starowiejskiej – 45m
2) Montaż ochronników przepięć 0,5/10 z wykonaniem uziemienia R<10Ω - 2kpl.
3) Montaż haka wieszakowego odciągowego – 2kpl.
4) Montaż zacisków odgałęźnych – 2kpl.
5) Montaż uchwytu przelotowego – 2kpl.
6) Montaż uchwytu odciągowego – 2kpl.
7) Montaż opasek mocujących stalowych ocynkowanych – 2kpl.
8) Ułożenie linii kablowej YAKXS 5x25mm2 wraz z wprowadzeniem do słupów – 390 m.
9) Wykonanie wykopów wraz zasypaniem – 318m.
10) Ułożenie bednarki Fe/Zn 25x4mm2 – 390m.
11) Montaż uziomów pionowych 4 sztuki.
12) Montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych ośmiokątnych h= 7m gr. ścianki słupa 4 mm na fundamencie prefabrykowanym F100 z wysięgnikiem dł. 1,5m kącie nachylenia 10o i oprawą oświetleniową LED 63W – 4000K (barwa neutralna biała) – 1 sztuka.
13) Montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych ośmiokątnych h=7m gr. ścianki słupa 4 mm na fundamencie prefabrykowanym F100 z wysięgnikiem dł. 1m kącie nachylenia 10o i oprawą oświetleniową LED 53W – 4000K (barwa neutralna biała) – 10 sztuk.
14) Montaż naklejek energetycznych, wykonanie numeracji na słupach.
15) Montaż tabliczek zgodnie z załączonym rysunkiem do postępowania z informacją o realizacji zadania z KBO 2022 (szczegółowy opis w załączeniu do SWZ).
16) Wykonanie uziomów pionowych prętowych fi 16 – 1,5m – kpl. 4 zgodnie z załączonym załącznikiem do SWZ – schematem ideowym.
17) Ułożenie linii kablowej w słupie oświetleniowym z wysięgnikiem YDY 3x2,5mm2 – 60m.
18) Montaż instalacyjnych złącz kablowych z zabezpieczeniem DO1 2A – 12 kpl.
19) Wykonanie przycisków wraz z ułożeniem rury osłonowej karbowanej z zewnątrz gładkościennej w wewnątrz fi 75 wraz z wciągnięciem linii kablowej w obrębie drzew - 24 sztuki – 80m.
20) Wykonanie równomiernego obciążenia na obwodach – fazach z szafki przy ul. Orlików na oświetleniu ul. Orlików i Północnej w związku z przyłączeniem oświetlenie LED.
(Zmierzone obciążenia w SO ZDiT F1-13,2A, F2-11A, F3-7A).
21) Montaż w słupie oświetleniowym na ul. Starowiejskiej (pierwszy słup) – przekaźnika czasowego załączenia oświetlenia LED.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną do SWZ. Realizacja zadania zgodnie z załącznikiem schematem ideowym – etap I.
Zadanie budowy oświetlenia na ul. Starowiejskiej, będzie realizowane w etapach.
(Wszystkie zapisy w projekcie zapisane jako ZDM, należy przy realizacji zadania zamienić na ZDiT).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 119965,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBE "MAGIL" Zbigniew Szulc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363936950

7.3.3) Ulica: Chopina 4/41

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBE "MAGIL" Zbigniew Szulc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363936950

7.3.3) Ulica: Chopina 4/41

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.