Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00381734/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania gotowości technicznej obiektu Domu Asystenta przy ul. Skarżyńskiego 2 oraz mieszkań nr 39, 51, 61 na os. Akademickim 8, 31-866 Kraków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pk.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania gotowości technicznej obiektu Domu Asystenta przy ul. Skarżyńskiego 2 oraz mieszkań nr 39, 51, 61 na os. Akademickim 8, 31-866 Kraków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dfc9957-4b09-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA-2/078/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja techniczna Domu Asystenta Politechniki Krakowskiej położnego przy ul. Skarżyńskiego 2, oraz mieszkań na os. Akademickim 8/39, 51, 61, 31-866 Kraków, w zakresie elektrotechnika, szklarstwo, ślusarstwo, stolarstwo, hydraulika, prace malarskie, drobnych napraw budowlanych, naprawa oświetlenia terenu wraz z przyległymi parkingami, naprawa szlabanów.
Zakres prac branży elektrycznej:
naprawa instalacji, oświetlenia, wymiana żarówek, świetlówek, bezpieczników, zmierzchówek, naprawa gniazd wtykowych, przełączników, styczników, naprawa kuchenek elektrycznych, montaż kuchenek elektrycznych, wymiana wadliwych subliczników energii elektrycznej, naprawa oświetlenia terenu Domu Asystenta łącznie z przyległymi parkingami (naprawa lamp oświetleniowych ), wynajem zwyżki umożliwiającej wymianę żarówek w oświetleniu ulicznym (koszt wynajmu zwyżki po stronie Zleceniodawcy na podstawie wystawionej faktury), naprawa szlabanów, wymiana niedziałających urządzeń domofonowych, naprawa elektro zaczepów w drzwiach wejściowych, naprawa pralnicy.
Zakres prac branży hydraulicznej:
usuwanie na bieżąco usterek stwierdzonych i zgłaszanych przez mieszkańców , polegające na likwidacji nieszczelności instalacji i urządzeń sanitarnych, wymiana uszczelek, pokręteł, głowic, zaworów ciepłej i zimnej wody, baterii umywalkowych, prysznicowych i kuchennych oraz utrzymanie urządzeń w stanie sprawności eksploatacyjnej - w razie konieczności wymiana niesprawnych urządzeń (baterie, umywalki, kabiny prysznicowe , zlewozmywaki , sedesy i dolnopłuki ), wymiana silikonu przy zlewach, umywalkach i brodzikach i blatach kuchennych od strony płytek, przy kuchenkach i zlewozmywakach,
- konserwacja i naprawa pralnicy w suszarni,
- wymiana kaloryferów, regulatorów ciepła oraz odpowietrzników, okresowe przepłukiwanie instalacji co, - kontrola manometrów, napełnianie instalacji przed sezonem grzewczym,
- w przypadku wystąpienia awarii wod.-kan. kompleksowe jej usunięcie łącznie z wymianą uszkodzonych fragmentów rur w szachtach , przyziemiu (ciągi technologiczne i piwnice ),
- konserwacja instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej i zewnętrznej do pierwszej studzienki kontrolnej łącznie z instalacją opadową (czyszczenie czyszczaków 2 x w roku )
- w przypadku zatkania kanalizacji pionowej i poziomej, które będą wymagały użycia odpowiedniego sprzętu wzywanie specjalistycznych firm do przetykania kanalizacji po uprzednim powiadomieniu administracji Domu Asystenta na koszt Zleceniodawcy na podstawie wystawionej faktury.
Zakres prac ślusarskich:
- naprawa oraz wymiana zamków i klamek, zawiasów w meblach , naprawa pokryw hydrantowych, naprawa i regulacja drzwi wejściowych wraz z wymianą uszkodzonych samozamykaczy, naprawa szlabanów przy wjazdach na parkingi, wymiana wkładek drzwiowych.
Zakres prac stolarskich i szklarskich:
naprawa znajdujących się w mieszkaniach, pomieszczeniach ogólnodostępnych i biurowych: mebli, zamków, klamek drzwiowych i okiennych, regulacja drzwi i okien, szklenie drzwi łazienkowych i pokojowych, dostosowanie blatów kuchennych łącznie z wycinaniem otworów pod zlewozmywak i kuchenek elektrycznych, naprawa ławek parkowych, wyposażenia placu zabaw oraz ogrodzenia piaskownicy, naprawa progów wejściowych,
Zakres drobnych prac malarskich, murarskich i naprawczych:
Drobne prace takie jak: naprawy parapetów, drobne prace murarskie, uzupełnianie płytek pękniętych lub brakujących po wymianie brodzików, drobne prace malarskie fragmentów ścian po usuniętych awariach, których skutkiem było zalanie.
Inne drobne prace zlecane przez pracowników biura administracji Domu Asystenta np.: przenoszenie sprzętu i mebli w obrębie budynków Domu Asystenta (wersalki, fotele, pralki lodówki, skręcanie i montaż szafek kuchennych, zawieszanie sznurów do suszenia bielizny w suszarni, wiercenie dziur w ścianach (obrazy, tablice informacyjne itp.), dostarczanie do punktów naprawczych drobnego sprzętu (telewizory, lodówki itp.).
Bieżące usuwanie usterek w godzinach pracy administracji Domu Asystenta od 7.00 do 15.00.
Poza godzinami pracy administracji Domu Asystenta Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowego dyżuru telefonicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "eMBe" S.C. Robert Bylica, Michał Bylica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 350747618
7.3.3) Ulica: os. Centrum E 19/2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-934
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"eMBe" S.C. ROBERT BYLICA, MICHAŁ BYLICA
jakie przetargi wygrała firma
"eMBe" S.C. ROBERT BYLICA, MICHAŁ BYLICA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont kuchni w budynku Samorządowego Przedszkola nr 29 w Krakowie przy ul. Pigonia 2a
- DOSTARCZANIE LEKU PEMBROLIZUMAB
- Dostawa i montaż sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie sali ćwiczeń aerobowych oraz sali gimnastycznych
- Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji turbozespołu (turbina parowa - generator) wraz z urządzeniami pomocniczymi
- Modernizacja szaf sterowniczych SA5, SA6 instalacji wentylacyjnych oraz wymiany zużytych elementów hydraulicznych w budynku B Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana istniejących opraw oświetleniowych na MOP Mokrzyska w ciągu autostrady A4 w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia techniczno-serwisowego urządzeń, instalacji i systemów Honeywell w Centrum Chopinowskim-siedzibie Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
- Usługi: pogotowia technicznego, konserwacji instalacji c.o. i ccw konserwacji kotłowni gazowych i węzłów wymiennikowych oraz awaryjnych robót remontowych br. sanitarnej.
- ZP.220.49.25 Świadcz.usług utrzymania w stałej sprawn. techn. urządzeń, inst. i sieci: c.o., c.w.u,(c.t.), węzły ciep,instal. solar.w ob. USK-2 oraz obsługa kotłowni i systemu uzdat. wody w kotłow.
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.