eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrańszczykSystematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w okresie I półrocza 2024r. (sześciu miesięcy) z podziałem na V zadań



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w okresie I półrocza 2024r. (sześciu miesięcy) z podziałem na V zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296064

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II 65

1.4.2.) Miejscowość: Brańszczyk

1.4.3.) Kod pocztowy: 07-221

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.4.7.) Numer telefonu: (29)742-14-14, (29) 679-42-20

1.4.8.) Numer faksu: (29)742-14-14

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsbranszczyk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbranszczyk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430489

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00430025

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:
ul. Szpitalna 24

Po zmianie:
HURT DETAL ART. SPOŹ. ROLNE ANNA SIEKIERKO, ul. Szpitalna 24

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:
HURT DETAL ART. SPOŻ. ROLNE ANNA SIEKIERKO

Po zmianie:
HURT DETAL ART. SPOŹ. ROLNE ANNA SIEKIERKO

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy

Przed zmianą:
34919,90

Po zmianie:
40821,53

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:
642,52

Po zmianie:
1023,05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.