Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00351810/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Ulica Zwycięstwa skrzyżowanie z ul. 4-go Marca i Traugutta”
II Postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretriat@zdit-koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zdit-koszalin.pl/zamowienia/pokaz/8591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ulica Zwycięstwa skrzyżowanie z ul. 4-go Marca i Traugutta”II Postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89e0abe1-326d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334756/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Ulica Zwycięstwa skrzyżowanie z ul. 4 -go Marca i Traugutta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351810/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.36.2022.DSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej nawierzchni ulicy Zwycięstwa na skrzyżowaniu z ulicą Traugutta i 4-go Marca w Koszalinie.
2. Zamówienia swoim zakresem obejmuje:
- remont nawierzchni bitumicznych:
- frezowanie nawierzchni bitumicznych do głębokości do 8 cm wraz z załadunkiem urobku i utylizacją po stronie Wykonawcy,
- naprawa spękań poprzecznych w warstwie podbudowy powstałej po frezowaniu,
- oczyszczenie i skropienie istniejącej podbudowy po frezowaniu emulsją asfaltową modyfikowaną polimeroasfaltami (0,25 kg/m2),
- wzmocnienie podłoża po frezowaniu geosiatką z włókien szklano-węglowych o wytrzymałości na rozciąganie 100/200 KN/m wstępnie przesączoną asfaltem,
- ułożenie nowych warstw: warstwa ścieralna gr. 4 cm SMA11 i wiążąca gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC11W 50/70,
- odtworzenie oznakowania poziomego,
- odtworzenie pętli indukcyjnych sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Zwycięstwa z ulicami Traugutta i 4-go Marca,
- wymianę włazów kanałowych i wpustów deszczowych wraz z regulacją wysokościową.
Szczegółowy zakres prac objęty niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji przetargowej (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, Projekt techniczny, Wyceniony Przedmiar Robót).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701961,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748345,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 701961,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMAR Kazimierz Domaracki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330995705
7.3.3) Ulica: Tatów 3
7.3.4) Miejscowość: Biesiekierz
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ DOMARACKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ DOMARACKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 701961,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Sukcesywne dostawy przetworów mięsnych-wędlin na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- "Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Koszalina".
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 177 ul. Kolejowa w m. Człopa (Etap I)
- Formalina 10%
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżącą konserwację nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Choszczno
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Przebudowa DP 3901 na odcinku od miejscowości Ruda, gm. Gidle do granicy województwa łódzkiego
- Przebudowa drogi gminnej w Gorzewie dz. nr 196, nr 193/3
- Przebudowa drogi gminnej w Niechłoninie na działce nr 921
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Michałów
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.