Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00325935/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych osłon na kamerę dla UCK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 585844875
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uck-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/UCK-GDANSK/demand/220043/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych osłon na kamerę dla UCK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e8d6a8b-19d0-489c-992b-1138560b37c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 204/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych osłon na kamerę dla UCK
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych osłon na kamerę dla UCK w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
3. Zaoferowany asortyment, o których mowa w ust. 1, musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 3 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 3 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wyroby będące przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu Zaopatrzenia Medycznego, ul. Smoluchowskiego 17.
5. Dostawa wyrobów medycznych, o których mowa w ust. 1 będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy wynosi 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ponieważ taki podział w niniejszym postępowaniu jest niecelowy oraz spowodowałby znaczne utrudnienia i nadmierne koszty przy realizacji zamówienia. Dodatkowo art. 91 ustawy PZP nie nakłada bezwzględnego obowiązku podziału zamówienia na części, stanowi natomiast o uprawnieniu Zamawiającego do podziału zamówienia, w związku z czym nie sposób sformułować zarzutu niezgodności z prawem takiego działania z uwagi na brak normy nakładającej obowiązek dzielenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIALMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa 11 szt. kabin akustycznych dla Politechniki Gdańskiej na potrzeby realizacji Projektu "Akademicki Kompas: Mechanizm Przeciwdziałania Drop-outowi na Politechnice Gdańskiej".
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego pojazdu operacyjnego typu SUV.
- Kompleksowy remont sześciu dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Przybrzeżnej 20A, Smolnej 9, Kolonia Rola 26 i 32, Gwiazda Morza 10 oraz Szarotki 7 w Gdańsku.
- Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia
- Prace modernizacyjne związane z wymianą regulatora napięcia generatora bloku energetycznego nr 4 w Elektrowni Połaniec.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH
- "Sukcesywne dostawy zużywalnych materiałów medycznych kompatybilnych z aparatem do elektrokoagulacji ERBE VIO 300D dla potrzeb Bloków Operacyjnych WSzZ w Kielcach"
- Dostawa produktów wspomagających leczenie
- Wyrobów medycznych na potrzeby Stacji Dializ
- Leki Onkol., leki, wyroby med., żywność - 14 Pakietów
- ZP/34/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę rękawic specjalistycznych i maseczek medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.