Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00298358/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. Wschodniej 7 – Gmina Szydłowiec w formule „zaprojektuj i wybuduj".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486178630
1.5.8.) Numer faksu: 486170510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szydlowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.szydlowiec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. Wschodniej 7 – Gmina Szydłowiec w formule „zaprojektuj i wybuduj".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-523efbcb-17cc-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037875/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. Wschodniej 7 - gmina Szydłowiec w formule "zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298358/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. Wschodniej 7 – Gmina Szydłowiec w formule „zaprojektuj i wybuduj”” wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i
wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
2. I ETAP zamówienia obejmuje - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania i obejmującej w szczególności opracowanie:
1) projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż dotyczących samego budynku i przyłączy wraz z niezbędnymi opiniami, badaniami gruntu i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę,
2) projektów technicznych uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowane. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454), sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów
budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -
użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454),
3) przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót
lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w paragrafach od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego
(Dz. U. 2021 poz. 2454),
4) kosztorysów inwestorskich,
5) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
6) charakterystyki energetycznej budynku,
7) projektu rozbiórki istniejącego budynku przedszkola,
8) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną uprawomocnioną decyzją o pozwoleniu na
budowę i rozbiórkę istniejącego budynku.
2.1. Warunki opracowania dokumentacji projektowej – Wykonawca opracowuje projekt budowlany uzupełniony o wymogi projektu wykonawczego, określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454). Projekt budowlany winien spełniać wymogi określone Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1609 ze zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 poz.2351).
2.2. Ilość dokumentacji projektowej (projekty architektoniczno – budowlane, projekty techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski i inne) wymagana w formie papierowej i elektronicznej, przekazywana Zamawiającemu:
a) wersja drukowana – 4 egzemplarze
b) wersja elektroniczna – 2 płyty CD w tym: 1 w wersji edytowanej i 1 tylko do odczytu:
- rysunku – format: dwg i pdf
- obrazy – format: jpg lub pdf,
- tekst – format doc. i pdf
- arkusze kalkulacyjne i harmonogramy – format ath i pdf.
c) wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu architektoniczno - budowlanego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenie oraz projektów technicznych przed ich skierowaniem do realizacji.
2.3 .W ramach kontraktu Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót oraz STWIORB wg uzgodnionego projektu architekoniczno – budowlanego. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu
inwestorskiego, obliczania planowych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2021 poz. 2458).
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa opracowana była na budynek przedszkola pięciooddziałowego w taki sposób aby w późniejszym terminie można było rozbudować budynek nowego przedszkola o etap III obejmujący 2 oddziały przedszkolne wraz z pomieszczeniami zaplecza o łącznej powierzchni 210 m2 bez ingerencji w konstrukcje nowego obiektu.
3. ETAP II zamówienia obejmuje - roboty budowlane i montażowe budowy budynku przedszkola zlokalizowanego na działce nr 5282/39, 5282/5, w zakresie:
3.1. Budowy budynku przedszkola – etap I i II przyjęty w PFU wraz z instalacjami wewnętrznymi.
3.2. Budowy przyłączy wodno – kanalizacyjnego, gazowego, elektrycznego, teletechnicznego.
3.3. Budowy dróg i placów wewnętrznych w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania nowego budynku przedszkola trzyoddziałowego .
3.4. Zakup i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchni według dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę w ramach tej umowy.
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby w trakcie prowadzenia robót budowlanych związanych z budową przedszkola Wykonawca zapewnił prawidłowe funkcjonowanie istniejącego budynku przedszkola.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7097100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11970770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7097100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WilkBud Mariusz Wilk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200296610
7.3.3) Ulica: Zaruzie
7.3.4) Miejscowość: Miastkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 18-413
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7097100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
- "Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta Szydłowiec etap 2".
- "Budowa gminnej świetlicy wiejskiej w miejscowości Szydłówek I, gmina Szydłowiec".
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Budowa Gminnego Przedszkola w Michałowie - etap I .(2)
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.