Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00413274/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00413350/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy materiałów jednorazowego użytku do poboru i preparowania krwi oraz środków ochrony osobistej na potrzeby RCKiK w Krakowie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2618820
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 2618822
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne dostawy materiałów jednorazowego użytku do poboru i preparowania krwi oraz środków ochrony osobistej na potrzeby RCKiK w Krakowie.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a85bb22-55cf-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035158/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Materiały medyczne jednorazowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413274/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-22/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 587954,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 587953,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy zestawów iniekcyjnych. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów jakościowych zawiera Załącznik nr 3A do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający do-puszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 121638,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy wskaźników napromieniowania preparatów. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów jakościowych zawiera Załącznik nr 3B do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający do-puszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 38341200-9 - Dozymetry promieniowania
4.5.5.) Wartość części: 184470,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy rękawiczek jednorazowych. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów jakościowych zawiera Załącznik nr 3C do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający do-puszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 246672,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy maseczek zwykłych.Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów jakościowych zawiera Załącznik nr 3D do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający do-puszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12333,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy masek FFP-2. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów jakościowych zawiera Załącznik nr 3E do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający do-puszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 22840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont kuchni w budynku Samorządowego Przedszkola nr 29 w Krakowie przy ul. Pigonia 2a
- DOSTARCZANIE LEKU PEMBROLIZUMAB
- Dostawa i montaż sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie sali ćwiczeń aerobowych oraz sali gimnastycznych
- Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji turbozespołu (turbina parowa - generator) wraz z urządzeniami pomocniczymi
- Modernizacja szaf sterowniczych SA5, SA6 instalacji wentylacyjnych oraz wymiany zużytych elementów hydraulicznych w budynku B Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana istniejących opraw oświetleniowych na MOP Mokrzyska w ciągu autostrady A4 w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 33/D/25 "Dostawa jednorazowych rękawic medycznych"
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa systemu próżniowego wraz z dzierżawą analizatora - 47/TP/2025
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa sterylnych rękawic
- DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY NA ROK 2025 CZ.II
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.