Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00347629/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dostawa i wymiana wodomierzy w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez MZB Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891337815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Andersa 48
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzbwalbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,205263,8164689f372f599dc21ef292d7a1b92b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i wymiana wodomierzy w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez MZB Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e287b50d-bd95-4952-9f31-dedf754ded2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347629
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T-8/ 28 / 2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160234,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz wymianę wodomierzy zwykłych, na fabrycznie nowe wodomierze w gminnych lokalach mieszkalnych i w lokalach użytkowych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez MZB Sp. z o.o. - Zadanie nr 1 – dostawa i wymiana wodomierzy zwykłych w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez MZB Sp. z o.o. (BOK Biały Kamień, BOK Sobięcin, BOK Podgórze) - 823 szt.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w następujących dokumentach, które szczegółowo określają opis przedmiotu zamówienia:
1) dla Zadania nr 1:
a) w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3/1 do SWZ dla Zadania nr 1,
b) w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7/1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.5.5.) Wartość części: 138103,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz wymianę wodomierzy zwykłych, na fabrycznie nowe wodomierze w gminnych lokalach mieszkalnych i w lokalach użytkowych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez MZB Sp. z o.o. - Zadanie nr 2 – dostawa i wymiana wodomierzy zwykłych w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez MZB Sp. z o.o. (BOK Śródmieście, BOK Nowe Miasto, BOK Stary Zdrój, BOK Piaskowa Góra-Szczawienko) - 770 szt.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w następujących dokumentach, które szczegółowo określają opis przedmiotu zamówienia:
2) dla Zadania nr 2:
c) w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3/2 do SWZ dla Zadania nr 2,
d) w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7/2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.5.5.) Wartość części: 129209,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160234,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168245,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160234,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy „REM-KĘPNO” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191837627
7.3.3) Ulica: Ul. Brukowa 4
7.3.4) Miejscowość: Łęka Opatowska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-645
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "REM KĘPNO" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "REM KĘPNO" - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160234,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150417,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157937,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150417 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy „REM-KĘPNO” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191837627
7.3.3) Ulica: Ul. Brukowa 4
7.3.4) Miejscowość: Łęka Opatowska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-645
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "REM KĘPNO" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "REM KĘPNO" - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150417 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Piotra Skargi 14 w Wałbrzychu"
- Przygotowanie posiłków wraz z dostawą dla mieszkańców Domów Pomocy Społecznej i Dziennych Domów Pomocy w Wałbrzychu
- "Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu"
- OCHRONA OSÓB I MIENIA (III)
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę zbiornika retencyjnego w miejscu rozebranego budynku zlokalizowanego przy ul. Internatowej 1 w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wodomierzy, modułów radiowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach na rok 2026
- Kompleksowa usługa wymiany wodomierzy wraz ze zdalnym odczytem ich wskazań w latach 2026-2030
- "Kompleksowa wymiana wodomierzy wraz z systemem odczytu radiowego"
- Usprawnienie obsługi kontrahentów poprzez wdrożenie systemu e-usług w obszarze zarządzania mediami
- "Dostawa i montaż urządzeń technicznych dla sieci wodociągowej"
- Zakup i wdrożenie inteligentnego systemu zarządzania siecią wodno-kanalizacyjną
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





